Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Musta78

V!tu ku uima.

sämpy

Onko se niinkuin kallis vai halpa? Itse en osaa sanoa kun ei ole tuollaiset ikinä kiinnostaneet.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Antti

Pahasti yläkanttiin, sanotaan 10-13k€ hinnasta pois niin aletaan olemaan siinä mitä E38 750 hinnat yleensä on. Neekerimallina (esim. 730) nuo onkin jo ihan ykköstonnien vehkeitä.

leivonharri

Eli tuo ei ole aito Alpina vaan siinä on Alpinan vanteet ja joku random korisarja? Ihan siisti vehe.

En vieläkään saksalaisautoista ymmärrä mitään, mutta eikö nuo Alpinat ole vain muutamia satoja valmistettuja?
Vielä on eilinen jossain.

Antti

@leivonharri juu ei ole aito Alpina. Sellasessa olisi vielä hieman enemmän hintaa.

WBBC

Ankean värinen sisusta. En tuota yksilöä ostaisi jos olisin tuollaista ostamassa.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 14 maaliskuu, 2025, 09:51Ankean värinen sisusta. En tuota yksilöä ostaisi jos olisin tuollaista ostamassa.
Mäkään en ole koskaan tykännyt rullatuolinharmaasta.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 14 maaliskuu, 2025, 10:11Mäkään en ole koskaan tykännyt rullatuolinharmaasta.
Niin siis tossahan harmaanisen kokonaisuuden rikkoo musta kojelauta ja joku ihme ulkoväri. Itelle isoin törnoffi noissa edustusautoissa on pitkät takaovet kun ite oon kumminkin 99,5% kuskin paikalla.

WBBC

Mun mielestä tällainen punainen nahkasisusta sopii moneen autoon bemarin lisäksi.

Pertti K

Joo tommonen oli

Mutta nyt on aistikkaammat värit  8)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 14 maaliskuu, 2025, 10:44Mun mielestä tällainen punainen nahkasisusta sopii moneen autoon bemarin lisäksi.

Tässähän on jo vähän yritystä saada auton sisusta sen näköiseksi, ettei ole kaikkea samasta suulakkeesta turautettu. 8)

Todella positiivinen yllätys! :coolsmoke:
Thanks for beeing my friend.
Questionable choice, but I appreciate it anyway.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 maaliskuu, 2025, 11:03Joo tommonen oli

Mutta nyt on aistikkaammat värit  8)

Niinku olis norsun kivespussin sisällä.

FuryIII 71

1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Pertti K

Nyt kun kattelen niin pitäisköhän kalvottaa tuo puu(?)viilu jollain harmaanisemmalla sävyllä.  :thinking:

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 maaliskuu, 2025, 11:03Mutta nyt on aistikkaammat värit  8)

ja insinööritkö muka harmaita  :+1:
Sinä vain