Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

lapsena oon ollu 911 targa porssen kyydissä, kovat penkit, kova alusta, hienot äänet, kolho laite. Saksalaisen "ankee" vois sanoa, ei mitään erikoista. 80- luvun turbolevikespoileriviritelmät mun mielestä 911 huipentuma.

Pande

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 toukokuu, 2025, 17:5380- luvun turbolevikespoileriviritelmät mun mielestä 911 huipentuma.
Jaa niinkuin tämä Koenig?  :) Tää ei kylläkään ole turbo vaan mekaanisesti ahdettu, oikeasti. Olen tainnut johonkin ketjuun kirjoittaa tämän yksilön värikkäästä historiasta sen mitä tiedän ja muistan. Tietääkseni edelleen samassa perheessä joka tämän 90-alussa kolaroituna lunasti ja kunnosti, kuvat (sittemmin edesmenneen) kaverin hääjuhlien parkkipaikalta v. -06.

Carillo

Tohon vähä vielä Leepua ja sitä ET-Mustangia niin se on siinä  :o

LPR

Nyt Nettiautossa, -veneessä, -koneessa, ym. näkyy lukemattomana viestinä joku huijausvaroitus. Eikä se luetuksi muutu, vaikka sen kymmenen kertaa avaisi. Aina vaan herjaa, että on uusi viesti tullut. Typerä konsti varoitella huijareista.

Laittakaa kaikki palautetta aspaan, jos ymmärtäisivät muuttaa.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 toukokuu, 2025, 19:23Nyt Nettiautossa, -veneessä, -koneessa, ym. näkyy lukemattomana viestinä joku huijausvaroitus. Eikä se luetuksi muutu, vaikka sen kymmenen kertaa avaisi. Aina vaan herjaa, että on uusi viesti tullut. Typerä konsti varoitella huijareista.

Laittakaa kaikki palautetta aspaan, jos ymmärtäisivät muuttaa.
Ilmiantaa sen viestin potentiaalisena huijauksena?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pande - 10 toukokuu, 2025, 18:33Jaa niinkuin tämä Koenig?  :) Tää ei kylläkään ole turbo vaan mekaanisesti ahdettu, oikeasti. Olen tainnut johonkin ketjuun kirjoittaa tämän yksilön värikkäästä historiasta sen mitä tiedän ja muistan. Tietääkseni edelleen samassa perheessä joka tämän 90-alussa kolaroituna lunasti ja kunnosti, kuvat (sittemmin edesmenneen) kaverin hääjuhlien parkkipaikalta v. -06.

joo! samaten carrera rs jne. tossa kohtaa mun mielestäni tuo "tie" mentiin loppuun ja ysärille tuli se kokonaan uusi malli missä kai jo vesikonekkin

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 toukokuu, 2025, 17:53lapsena oon ollu 911 targa porssen kyydissä, kovat penkit, kova alusta, hienot äänet, kolho laite. Saksalaisen "ankee" vois sanoa, ei mitään erikoista. 80- luvun turbolevikespoileriviritelmät mun mielestä 911 huipentuma.
niin onhan se noista ei nyt ihan superautoista mutta aikalaisistaan varmaan edullisimmin tehty. Vaan silti aah.

sössö

nii, amerikkalaiset on varmaa edullisuudessa porssea edellä esim grand national, xjr jaggesta vaikee sanoa

sämpy

Tässä kylällä kun pyörii MR kuosinen targa, niin ei oo yhtään urheiluauton oloinen kun kapea ja korkea ja värikin Morris Marinasta. Ehkä lapsena tottui katselemaan tommottii levitettyjä versioita. Naapurissa oli kirkkaankeltainen kai 365, ei se silloin erityisemmin iskenyt. Jäi mieleen pystymallin ritilä takana merkki siinä keskellä. Jotenkin oli vanhan ja typerän näköinen. Olisiko ollut kuplan moottorilla silloin. Ei ollut mitään sellaista kasarin alussa että jengi olis käynyt kuvia ottamassa tai mitään. Toisen naapurin 100A 1,4:sen koneella oli nopeampi ja muutenkin hienompi.

puliukk0

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 toukokuu, 2025, 17:53lapsena oon ollu 911 targa porssen kyydissä, kovat penkit, kova alusta, hienot äänet, kolho laite. Saksalaisen "ankee" vois sanoa, ei mitään erikoista. 80- luvun turbolevikespoileriviritelmät mun mielestä 911 huipentuma.

Mulla oli 90 luvulla V8:sta napattu Challengerin juliste seinällä ja se ei kulkenu mihinkää!

sämpy

Kyllä mun lehdestä leikattu Challengerin kuva kulki lompakossa niin kovaa kuin Datsunilla pääsi, eli parhaimmillaan liki 140km/h

Valde

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 12 toukokuu, 2025, 09:41Kyllä mun lehdestä leikattu Challengerin kuva kulki lompakossa niin kovaa kuin Datsunilla pääsi, eli parhaimmillaan liki 140km/h
Abarth-avaimenperällä tuli 127 viattiin kulkua pikkuisen päälle 140.

rb

Carillo