Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 05 kesäkuu, 2025, 22:20Se on pickupissa jo luonnostaan aika pieni patti, jonka alta kuski maailmaa tarkkailee. Madalla, niin tulee mieleen sammakko, joka kurkkii ulkonevilla silmillä lätäköstä
monissa madalluksissa on saatu 50 luvun alun autosta mallia natsi hanomag kun ikkunat on typerän matalia.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 kesäkuu, 2025, 19:24monissa madalluksissa on saatu 50 luvun alun autosta mallia natsi hanomag kun ikkunat on typerän matalia.
Yhellä ukolla oli aikoinaan hanomag henchel. Ei yleisin näky edes silloin ysärillä. Jos mulla olisi mersu niin hommaisin siihen Hanomag merkit.

Smirkelimies

LPR

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 08 kesäkuu, 2025, 20:04https://www.nettiauto.com/dodge/dart/15075411

Ei o monessa 8 tonnin Dartissa noin siisti alusta.

Ei kyllä olis lainkaan paha. Taitaa olla orkkis kasiauto ja nappilaatikkokin on tallessa.

FuryIII 71

En viitti laittaa linkkiä sattuneesta syystä joka selviää kohta. Tänään ku ajelin zenosta himaan, Siipis laittoi linkin 2-ovisen '65 Valiantin ilmoitukseen.

Auto oli maalattu, ja kuvissa ainakin erittäin siististi eikä ollu se "viimeinen väri" pinnassa, vaan metallihohtokulta/kupari. Sisusta verhoiltu, mutta irrallaan, ei leimassa, tekniikkana 273+manuaali (oletan sattuneesta syystä että nelilovinen).

Hinta: 4500€...

Ja oli tuossa jo kolmisen tuntia sitten myyty.

LPR

FuryIII 71

Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: LPR - 08 kesäkuu, 2025, 21:56Ei kyllä olis lainkaan paha. Taitaa olla orkkis kasiauto ja nappilaatikkokin on tallessa.

Autowiki väittää ettei Dartia olis saanut 1963 kasikoneella. Vasta 1964 oli tullu valinnaiseksi 273.
Mutta nappiautomaatti oli ollu jo 1963. Liekö luotettava tietolähde? Kahtelin kuvista ruostepaikkauksia mut ei näkyny mitään ranetuksia. Voi olla iha huolella kunnosteltu liekö tarvinnnu paljoo hitsatakaan.

puu

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 09 kesäkuu, 2025, 12:40Autowiki väittää ettei Dartia olis saanut 1963 kasikoneella. Vasta 1964 oli tullu valinnaiseksi 273.
Mutta nappiautomaatti oli ollu jo 1963. Liekö luotettava tietolähde? Kahtelin kuvista ruostepaikkauksia mut ei näkyny mitään ranetuksia. Voi olla iha huolella kunnosteltu liekö tarvinnnu paljoo hitsatakaan.

63 Vaianttiakaan ei saanut kasilla ja siinä on erilainen tulipelti niin jotta jos vaihtaisi kasin niin joutuisi vaihtamaan moottorin takaan palan peltiä kun kone ei muuten mahdu. Aattelin samaa ettei 63 Darttiakaan ole saanut kasilla ja miten se oikein on tehty?

LPR

Onko tuo -63 käyttöönotettu -64? Maski on kyllä -63.

Jarde440

Tuo vanhempi Charger on ruvennut näyttämään mun silmään jopa paremmalta kuin 1968-70 mallit
https://www.nettiauto.com/dodge/charger/15069671

1320

Lainaus käyttäjältä: Jarde440 - 09 kesäkuu, 2025, 15:32Tuo vanhempi Charger on ruvennut näyttämään mun silmään jopa paremmalta kuin 1968-70 mallit

Eihän se ole mikään ihmekään, tuohan on ylivoimaisesti Chargerin hienoin korimalli!  8)

Juuri viimekesänä kun olin Saksassa Ramblerilla kaverien luona jossa verhoiltiin Ramblerin penkitkin samalla, niin ajeltiin perheestä löytyvällä '67 Chargerilla jossa 440 pohjainen stroker isolohko.
Täytyy sanoa että vaikka en varsinaisesti Mopar-fanaatikko olekaan, niin on se perhanan hieno auto, etenkin kun kyseinen yksilö oli vielä kaikinpuolin viimeisen päälle kunnossa. :) 

Kalu

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 09 kesäkuu, 2025, 22:29Eihän se ole mikään ihmekään, tuohan on ylivoimaisesti Chargerin hienoin korimalli!  8)

Juuri viimekesänä kun olin Saksassa Ramblerilla kaverien luona jossa verhoiltiin Ramblerin penkitkin samalla, niin ajeltiin perheestä löytyvällä '67 Chargerilla jossa 440 pohjainen stroker isolohko.
Täytyy sanoa että vaikka en varsinaisesti Mopar-fanaatikko olekaan, niin on se perhanan hieno auto, etenkin kun kyseinen yksilö oli vielä kaikinpuolin viimeisen päälle kunnossa. :) 
Eikös se oo joku sun ja Fiilaajan kaveri jolla on se ruskia sarkeri? Ööö, asuikos se vielä jossai täälpäi...?

1320

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 09 kesäkuu, 2025, 23:04Eikös se oo joku sun ja Fiilaajan kaveri jolla on se ruskia sarkeri? Ööö, asuikos se vielä jossai täälpäi...?

Jep, se on hieno laite myös! Kaveri asustelee Riksussa. ;)

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jarde440 - 09 kesäkuu, 2025, 15:32Tuo vanhempi Charger on ruvennut näyttämään mun silmään jopa paremmalta kuin 1968-70 mallit

Aikuiseen makuun, näyttänyt ainakin 10 v jo.