Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Muutamia ketjuun linkattuja katellessa tulee mieleen että onkohan mulla Typhoonissa liian ujo hintapyynti ja kaikki luulee että siinä on jotain vikaa?  :thinking:

Hurtsi1

Vaatimattomuus on pahasta nykyään auton myynnissä. Mieletön ylihinta ja sitten jos ei mee kaupaksi. Vingunnan aiheeksi käy esim. Suomessa ei ole rahaa,köyhät vinkuu, täällä ei ymmärretä näitten arvoa ja lopuksi,pitää myydä ulkomaille. Itse olen myynyt Suomeen useita sekä ulkomaille(1 auton) mutta se on käynyt selväksi että hinta pitää olla edes jotenkin järkevä että kauppa käy. Tuokin farmari on todella upea säilymä mutta monen Suomalaisen harrastajan mielestä kallis.
Komiasti kulukoo

Hurtsi1

Ja siis viittaan tuohon capriseen en mihinkään muuhun ketjun autoon.
Komiasti kulukoo

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 huhtikuu, 2025, 21:40Hinta saattaa tuntua kalliilta sellaisesta kuka ei ole tottunut käsittelemään rahaa, mutta maailman hintatasolla on varmaan ihan oikeaa suuruusluokkaa.
Tossa on ainakin n. 25 000-30 000€ liikaa hintaa ja oikeellakin hinnalla myyntiajat on pitkiä. Ei noi juurikaan liiku kun jo 15 000 eurollakin saa jos jonkunnäköstä autoa . Suomieksotiikka voi lyhentää tai pidentää myyntiaikaa muttei se peruskuvaa juurikaan muuta.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 01 toukokuu, 2025, 02:16Tossa on ainakin n. 25 000-30 000€ liikaa hintaa ja oikeellakin hinnalla myyntiajat on pitkiä. Ei noi juurikaan liiku kun jo 15 000 eurollakin saa jos jonkunnäköstä autoa . Suomieksotiikka voi lyhentää tai pidentää myyntiaikaa muttei se peruskuvaa juurikaan muuta.
Oletko seurannut aktiivisesti n. 5000 mailia ajettuen virheettömien farkkujen hintoja jenkeissä?
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Musta78

V!tu ku uima.

Carillo

50 kiloo Capricesta alkaa oleen aika reilusti. Suomeen kyllä ihan turhaa yrittää myydä. Ulkoo vois joku hullu löytyä..

Se joku henkilö X miettii vielä 70' Challengerin ja tän Suomi-Caprizion välillä. Muuten olis jo menny 😁

Musta78

V!tu ku uima.

Pertti K

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 01 toukokuu, 2025, 08:09www.nettiauto.com/opel/rekord/15006515
Eri myyjällä viimevuonna hp.1100e. ::)
Joka sekin olis ollu aika paljon raiskatusta ja lahosta Rekusta.. :o

Thanks for beeing my friend.
Questionable choice, but I appreciate it anyway.

Markok

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 toukokuu, 2025, 09:13Joka sekin olis ollu aika paljon raiskatusta ja lahosta Rekusta.. :o

Ja tuossa korissa on semmosia kohtia mitkä teetättää työtä vaikka olisi parempikin kori jos meinaa tehdä kunnolla. Tietyt osat hankalia löytää ja uustuotantoa ei niille ole.
Itselle piisas yksi tuota lajia ja siistit listat joka nurkkaan jäi hommaamatta. Mutta vappuajot hoituu näinkin.

Aihio ei saisi maksaa monia satasia.

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 01 toukokuu, 2025, 05:10Oletko seurannut aktiivisesti n. 5000 mailia ajettuen virheettömien farkkujen hintoja jenkeissä?
Enemmän sedanien koska mulla on sellanen, mutta samalla farkkujenkin. Toi on ylihinnoteltu reilusti. Lisäksi se on suomessa ja täynnä suomityperyyttä, eikä jenkeissä.

sössö

ton ikäsessä lie miljoonamittari, ainaki mulla on ollu

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 01 toukokuu, 2025, 12:38Enemmän sedanien koska mulla on sellanen, mutta samalla farkkujenkin. Toi on ylihinnoteltu reilusti. Lisäksi se on suomessa ja täynnä suomityperyyttä, eikä jenkeissä.
Paljonko maksaa, jos teetetään vieraalla tonnin pommista tuon kuntoinen jokaista yksityiskohtaa myöten. Väitän että tulee kalliimmalsi ja silti historia on mitä on miljoona ajettuna.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 30 huhtikuu, 2025, 21:35Nyt jäi Helge toiseksi:
https://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/15006756?utm_source=share-app&utm_medium=social&utm_campaign=social-ad-share

49 900€
Toi olis ilmeisesti tässä naapurissa. Melkein tekisi mieli käydä katsomassa, mille näyttää 50K Caprice.
Vielä on eilinen jossain.