Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pande

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 toukokuu, 2025, 17:5380- luvun turbolevikespoileriviritelmät mun mielestä 911 huipentuma.
Jaa niinkuin tämä Koenig?  :) Tää ei kylläkään ole turbo vaan mekaanisesti ahdettu, oikeasti. Olen tainnut johonkin ketjuun kirjoittaa tämän yksilön värikkäästä historiasta sen mitä tiedän ja muistan. Tietääkseni edelleen samassa perheessä joka tämän 90-alussa kolaroituna lunasti ja kunnosti, kuvat (sittemmin edesmenneen) kaverin hääjuhlien parkkipaikalta v. -06.

If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Carillo

Tohon vähä vielä Leepua ja sitä ET-Mustangia niin se on siinä  :o

LPR

Nyt Nettiautossa, -veneessä, -koneessa, ym. näkyy lukemattomana viestinä joku huijausvaroitus. Eikä se luetuksi muutu, vaikka sen kymmenen kertaa avaisi. Aina vaan herjaa, että on uusi viesti tullut. Typerä konsti varoitella huijareista.

Laittakaa kaikki palautetta aspaan, jos ymmärtäisivät muuttaa.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 toukokuu, 2025, 19:23Nyt Nettiautossa, -veneessä, -koneessa, ym. näkyy lukemattomana viestinä joku huijausvaroitus. Eikä se luetuksi muutu, vaikka sen kymmenen kertaa avaisi. Aina vaan herjaa, että on uusi viesti tullut. Typerä konsti varoitella huijareista.

Laittakaa kaikki palautetta aspaan, jos ymmärtäisivät muuttaa.
Ilmiantaa sen viestin potentiaalisena huijauksena?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pande - 10 toukokuu, 2025, 18:33Jaa niinkuin tämä Koenig?  :) Tää ei kylläkään ole turbo vaan mekaanisesti ahdettu, oikeasti. Olen tainnut johonkin ketjuun kirjoittaa tämän yksilön värikkäästä historiasta sen mitä tiedän ja muistan. Tietääkseni edelleen samassa perheessä joka tämän 90-alussa kolaroituna lunasti ja kunnosti, kuvat (sittemmin edesmenneen) kaverin hääjuhlien parkkipaikalta v. -06.

joo! samaten carrera rs jne. tossa kohtaa mun mielestäni tuo "tie" mentiin loppuun ja ysärille tuli se kokonaan uusi malli missä kai jo vesikonekkin

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 toukokuu, 2025, 17:53lapsena oon ollu 911 targa porssen kyydissä, kovat penkit, kova alusta, hienot äänet, kolho laite. Saksalaisen "ankee" vois sanoa, ei mitään erikoista. 80- luvun turbolevikespoileriviritelmät mun mielestä 911 huipentuma.
niin onhan se noista ei nyt ihan superautoista mutta aikalaisistaan varmaan edullisimmin tehty. Vaan silti aah.
Sinä vain

sössö

nii, amerikkalaiset on varmaa edullisuudessa porssea edellä esim grand national, xjr jaggesta vaikee sanoa