Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 28 toukokuu, 2025, 12:31Noiden e-koppien hintoja kun en ole koskaan ymmärtänyt, niin en ihan ymmärrä myöskään niiden vuosimallien aiheuttamaa hintaeroa.
Sama koppa, sama tekniikka, tuossahan ei vielä iskenyt smog-varustelu vaan tehon laskentavan muutos bruttotehosta nettotehoon eli samaa tavaraa, vaikka paperilla onkin vähemmän tehoa.

Mutta enhän minä muutenkaan kaikkea ymmärrä, kuten en sitäkään, että neliovisesta ei ole nopeita, kaksioviset ovat... :D

72 tuli tehon mittausmuutos ja saasteromut

leivonharri

Kyllä sad facessa on tiettyä charmia.
Vielä on eilinen jossain.

Carillo

En minäkään noitten hintoja ymmärrä. Samoin vähemmästä ovien lukumäärästä maksetaan enemmän. Oliko noissa E-bodyissä jousia vai jotku hämärät vääntövarsihässäkät  :o

Saastehommissa edellisvuoden 365 hp kone onkin yht'äkkiä 255,5 hp  :o

sämpy

Niissä on LOISTAVAT vääntösauvat edessä tietty kun alusta on Coronetista. Ei tosiaan ollut noissa naamoissa enää isolohkoa tehtaala, sitä en muuten tiedäkään oliko joissain näiden vuosmallissa jo kumiripustettu apurunko vai tuliko sellainen vasta 70-luvun puolivälissä. Se lienee jo vähän vähemmäntoivottu ratkaisu.

Itellä ei kyl enää iske yhtään seitenkymppisen ulkoasu kun niitä on niin paljon ja loppuihinkin swpattu sama ulkonäkö. Tämmönen uudempi ois hieno talviauto jollain kevyellä moottorilla.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

palontie

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 toukokuu, 2025, 13:28En mäkään mitään mistään ymmärrä, mutta noi 72-74 e-bodyt on kyllä malliesimerkki, miten vähällä (maski ja takavalot) sinänsä hienosta autosta saadaan aivan helvetin ruma vs. 70-71 ::) 

Eniten vituttaa kaikki.

Carillo

Vääntösauvat ei kimpoa päin naamaa kun kiinalaisesta jousipuristimesta korkkaa kierteet  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 28 toukokuu, 2025, 19:23Vääntösauvat ei kimpoa päin naamaa kun kiinalaisesta jousipuristimesta korkkaa kierteet  ;D
Mutta tekee höpöä, kun paukahtaa vääntösauvan korvake lattiasta irti ja pellinriekale hivelee takapuolta.. :oushit:
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Carillo

https://www.facebook.com/marketplace/item/678366355013847

On se hyvä että tämäkin ehti menemään ettei edellä mainittua pääse tapahtumaan...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 28 toukokuu, 2025, 21:00https://www.facebook.com/marketplace/item/678366355013847

On se hyvä että tämäkin ehti menemään ettei edellä mainittua pääse tapahtumaan...
Pari paikkaa, Lässy konehuoneeseen ja ajoon.. :o On kyllä ollut edullinen. 8)
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

isalmela

Diesel on puhtaampi

Aalto

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 28 toukokuu, 2025, 14:15Niissä on LOISTAVAT vääntösauvat edessä tietty kun alusta on Coronetista. Ei tosiaan ollut noissa naamoissa enää isolohkoa tehtaala, sitä en muuten tiedäkään oliko joissain näiden vuosmallissa jo kumiripustettu apurunko vai tuliko sellainen vasta 70-luvun puolivälissä. Se lienee jo vähän vähemmäntoivottu ratkaisu.


Chryslerin käyttämä vääntösauva jousitus tais tosiaan olla ratkasuna vaan yksin kertasesti hyvä. Kun tuli luettua aikoinaan amerikkalaisten autolehtien testejä 60 luvulta missä eri merkkien autot pantiin ajamaan mutkaradalle nii moparit niissä oli monta kertaa voittajina kierrosaikojen osalta ja kuskien arvioiden osalta. Tämä siis johkin 70 luvun alkuun asti.

En muista mikä se vuosi oli kun keskikokoseen alustaan tuli kumipuslin erotettu etu apurunko. Olisko 74? En ole päässy testaamaan sen vaikutusta. Vaikea uskoa että olis ainakaan parantanut.

sämpy

Eikö Finnegan aika hyvin pärjänny suht vakioalustaisella Challella tätä uutta vastaan? Vai peräti voitti, ei muista enää joku Faster with Finnegan jakso missä Finni oli vielä mukana.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

LPR

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 29 toukokuu, 2025, 08:00Häkellyttävän komea mutkailu Transit

https://www.nettiauto.com/ford/transit/15064239
Olikohan se talvella, kun oli samanlainen museokilvissä vimpan päälle kunnossa myynnissä.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

LPR

Tuon vois vaikka ostaa pois kuljeksimasta jos noutomatka ei olis noin pitkä. Noutamien ihan miten päin laskien maksais enemmän kin auto. MG ZS -05, 500 €.

https://www.nettiauto.com/mg/zs/15018905
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

sössö

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 29 toukokuu, 2025, 10:15Chryslerin käyttämä vääntösauva jousitus tais tosiaan olla ratkasuna vaan yksin kertasesti hyvä. Kun tuli luettua aikoinaan amerikkalaisten autolehtien testejä 60 luvulta missä eri merkkien autot pantiin ajamaan mutkaradalle nii moparit niissä oli monta kertaa voittajina kierrosaikojen osalta ja kuskien arvioiden osalta. Tämä siis johkin 70 luvun alkuun asti.

En muista mikä se vuosi oli kun keskikokoseen alustaan tuli kumipuslin erotettu etu apurunko. Olisko 74? En ole päässy testaamaan sen vaikutusta. Vaikea uskoa että olis ainakaan parantanut.
Mun ymmärtääkseni imperiaali on ollu "sporttisin", cadillacci keskeltä ja lincolni löllöin. En ole impperiaalin kanssa ollu tekemisissä mutta cadillacin ja lincolnin ero on iso. Cadillacilla voi ajaa vähän syherötietäkin, lincolnilla ei. Toisaalta pikatiellä jälkimmäinen on ehdoton ykkönen.