Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 31 toukokuu, 2025, 07:17On niin ruosteeton että onkoha tuo sisäpuoli sinkitty tms? Hieno muotoilu. Kyl tuolla ois mukava lipua lämpimänä kesäpäivänä. Jos ois oma, värkkäisin pienelle ulkolaitamoottorille kiunnityksen perään ni vois ruisata runkonopeutta sillä. Ja varakone hyvä olla.
Kyllä tuollaiden pitää akselivetoinen olla. Perämoottori pilaa linjat. Ja vannasputki ja akseli näyttää olevan paikoillaan, helpoinhan tuonne olis keskimoottori asentaa.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

palontie

Lainaus käyttäjältä: LPR - 31 toukokuu, 2025, 11:15Kyllä tuollaiden pitää akselivetoinen olla. Perämoottori pilaa linjat. Ja vannasputki ja akseli näyttää olevan paikoillaan, helpoinhan tuonne olis keskimoottori asentaa.

Samaa mieltä.
Eniten vituttaa kaikki.

Hurtsi1

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 31 toukokuu, 2025, 08:12https://www.nettiauto.com/opel/senator/15067555
Komia.
sama mies toi tuon Ahvenanmaalta joka toi minun d Reksan Ruotsista. Ei tainnut itse päästä ajamaan paljoakaan kun sairaus vei ajokortin ja sittemmin myös hengen(RIP Heikki) Nyt poika harventaa näköjään kalustoa. Hänellä myös Omega myynnissä nettiautossa,tuo jäi viimeiseksi Heikin ostoksesi. Ei kerennyt nähdä autoa luonnossa ennen kuolemaa.
Komiasti kulukoo

LPR

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 31 toukokuu, 2025, 08:12https://www.nettiauto.com/opel/senator/15067555
Komia.
Eipä tuo paljoa C Asconasta poikkea, vähän isompi, yhtä rumakin. Yhtä karuja ja askeettisia ja epämukavia tyypilliseen saksalaiseen tapaan ovat.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 31 toukokuu, 2025, 12:41Eipä tuo paljoa C Asconasta poikkea, vähän isompi, yhtä rumakin. Yhtä karuja ja askeettisia ja epämukavia tyypilliseen saksalaiseen tapaan ovat.
Mutta aikansa kuva sikäli että ei Senator 80-luvun olosuhteissa ollut kenen tahansa kulkuväline. Itselleni jäänyt lukioikäisenä mieleen tuon mallin Senator kun silloisen kohtalaisen kokoisen yrityksen omistaja-johtaja, varatuomari, omisti vastaavan. Vapaa-ajan ajot ajoi itse, mutta päiväsaikaan työasioissa liikkui sillä kuljettajan kyyditsemänä.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Pande

Ja siitä huokealla harvinaisen coupe-jenkin omistajaksi.  :) Jos joku oikeasti tuollaista rupeaa harrastamaan niin mulla muistaakseni on juuri tuonikäisen jotakin lehdistömateriaaleja ja -kuvia.

Saturn 2 200 euroa.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

leivonharri

Kuntoon nähden hyvinkin edukas.
Vielä on eilinen jossain.

Gary Grand

Siis Saturn, vai kakkonen? :thinking:
Vaikuttaa haluttavuuteen aika paljon, jos onkin ihan orkkisversio ja hinta on 22 sataa.. :))
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

leivonharri

Jos mä unohdan kaikki camaronpaskat ja haen ton?
Vielä on eilinen jossain.

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 31 toukokuu, 2025, 21:01Jos mä unohdan kaikki camaronpaskat ja haen ton?

Ole erilainen nuori !

Gary Grand

Tosimies vetää vaikka päin punaista..

Mutta tuo saturnus.. :oushit:

jariha

-64 Dodge Dart "the luumu" sixpack slant six + 4 on the floor
-57 Desoto Town Panel, 251flh/3on floor
-97 Volvo V70 2.5Tdi paku
-82 Pontiac Firebird
-04 opel combo 1.3cdti -98 Renault Laguna 1.8rt -86 Volvo 740 b200k -80 Fiat 127 -91 Lada Samara, -87 Corolla -73 Tunturi Automat -74 Solifer Sm

FuryIII 71

1964 Plymouth Valiant, 170+three on tree.
1965 Plymouth Valiant, 225+three on the floor.
1979 Oldsmobile Delta 88,  350+350 "PilsnerCäb".

Parhaat makkarat on vyötäröllä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 31 toukokuu, 2025, 21:57Wttu sää oot kyllä sekaisin.  ;D
Hienoa että joku muu sanoi sen.. 8)

Mun mielipiteitä ei otettaisi vakavasti.

Carillo

Komiat ovet siinä olis ainaki  :mosh: