Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: palontie - 24 kesäkuu, 2025, 18:12Pohjanmaa ja @Lerssinen Hoi!

Cedricin kone +++
Ford-seoslainen kotelo ------------------------------------------------------------

:P

LPR

Ei niin yleisiä Fiateja. 124 Coupe ja 130 yhteensä 1500 €.

https://www.nettiauto.com/fiat/124/15115014

Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 24 kesäkuu, 2025, 20:37Ei niin yleisiä Fiateja. 124 Coupe ja 130 yhteensä 1500 €.

https://www.nettiauto.com/fiat/124/15115014

Noista kun yhdistäisi parhaat puolet.. :P

Coupen takana oleva Leone farkkukin on jo aika hyvin hävinnyt liikenteestä. :P
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Carillo

Mulla oli Leone hieman yli parikytvuotta sitten. Mätiä olivat  :wc:

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Pande - 24 kesäkuu, 2025, 14:36Pientila-auto.  :)

Penkit huokuvat istumisen mukavuutta sekä viihtyisää matkantekoa pidempääkin reissua ajatellen.

Sympaattinen autohan tällainen on, mutta miksi siihen on pitänyt pinnavanteet laittaa. Enkä tiedä onko Suomessa mahdottomasti tällaisesta kiinnostuneita.

Viisi vuotta seissyt Fiat 900E -86 hintaan 8 900 euroa.

Symppis kesäauto tuollainen olisi! Toki luulen että melutaso ja mukavuus eivät ole ihan Lincolnin luokkaa. Perheen kanssa jäätelökioskilla käyntiin just hyvä
Diesel on puhtaampi

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 24 kesäkuu, 2025, 23:25Mulla oli Leone hieman yli parikytvuotta sitten. Mätiä olivat  :wc:
Jep.
Mulla ehti olla kolme.. Yksi kaasarikoneella ja kaksi turboa.
Isomman/hienomman auton tuntu kuin Carinassa, erittäin hyvät sisätilat ja herkkä ruostumaan..

Nyt voisi Leonen ottaa ja iskeä Legacyn 2.5 koneen ahdettuna siihen. :)) Tai XT. :P Olis vielä oudon näköinenkin!
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Carillo

sämpy

Lainaus käyttäjältä: LPR - 24 kesäkuu, 2025, 19:40Niitä Fiatin dieseleitä oli jonkin verrankin. Useamman olen nähnyt. Liekö joku paja dieselöi uusia autoja tai ainakin jotain muutossarjoja valmisti. Kaiketi kasarille asti, kunnes Rangea alkoi saada tehtaalta VM:n dieselillä.
Onhan mullakin yksi. Aivan varmasti joku paja teki niitä valmiiksi asiakkaille, moottori on yleismallinen mitä sai Fiatilta. Ja jostainhan ne kaikki veekasit piti saada Amazonien keuloille, ehkä ne on näistä peräisin.

Aika viritys on tuossa kyllä laturin kiinnitys ja eritoten hihnan kiristys, että "tehdastekoinen" on ehkä vähän liioittelua. Ite tykkään moottorissa on sitkeyttä ja vakiokierrospumppu hyvä maantiellä, kulutus alle kympin.

Samankaltainen moottori löytyy irtonaisena, kai Wagoneerista. Mutta ei ole sama, että niistäkin on variaatioita tai voi olla jostain autosta irrotettu se moottori. Yksi eniten valmistettuja tuo Fiat/Iveco nelisylinterinen, käytetty agregaateissa ja vaikka missä eikä perusrakenne paljoa muuttunut kuuskytluvulta vuostuhannen vaihteeseen.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 24 kesäkuu, 2025, 21:26Noista kun yhdistäisi parhaat puolet.. :P

Coupen takana oleva Leone farkkukin on jo aika hyvin hävinnyt liikenteestä. :P

Mulla oli tuollainen Coupe yhden kesän ajan ja vaihdoin sitten gsx sukisukiin.
Eniten vituttaa kaikki.

isalmela

Diesel on puhtaampi

LPR

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 25 kesäkuu, 2025, 20:17Hulppea Transit

https://www.nettiauto.com/ford/transit/15117561
Peltikorjaukset pohjaan on varmaan tehty betonilla. Ihme ettei ulkopuoltakin ole betonoitu.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

sössö

vai että vanhan ajan paksupeltinen auto transit. Kauhee pömpeli ja painaa jotain 1300kg mitälie.

Ismoskosmos

;D  Hurjaa lukea näitä tyyppien autokokemuksia jotta on ollu Fiateja ym. uskaliasta ku itellä ollu pelkästään vanhoja Jenkkejä ja Metri Voorteja. Ai niin ja B Kadetti. Ei ku olihan mulla se 960 Volze.
Polta huumeita, älä autoja

Poke

Bongasin taas jälleen kerran silmän iloni. Tunnen suurta vetoa '56-61 Olympia Recordiin. Tuollainehan se pitäisi tuolla tallissa pönöttää.

https://www.nettiauto.com/opel/rekord/15098171

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Ismoskosmos - 25 kesäkuu, 2025, 23:12;D  Hurjaa lukea näitä tyyppien autokokemuksia jotta on ollu Fiateja ym. uskaliasta ku itellä ollu pelkästään vanhoja Jenkkejä ja Metri Voorteja. Ai niin ja B Kadetti. Ei ku olihan mulla se 960 Volze.
Jenkin yhden kromilistan hinnalla sai tojotaan moottorin tai kokonaisen ajokuntoisen Fiatin. Voinee vaikuttaa lopputulokseen.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.