Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Gary Grand


Bantam

Omalta kohdalta jäi paskan maku Autonovosta. Lähinnä siitä, että tehtiin surutta ylimääräistä maksimilaskutuksella. Silloinen oma pomo käski hakea pyörän heti  pois kuultuaan, että vein sen Autonovolle ja alkaa avaamaan konetta itse. Ei vaan silloin osannut mitään ja kalliit oppirahathan siitä joutui maksamaan.

Caprice305

Lainaus käyttäjältä: palontie - 08 heinäkuu, 2025, 18:59Kysellään @Caprice305 mielipidettä ^-^
Joo  >:( magnaattoristahan tais mennä etummaisten puola.. kattoo kun jaksaa....

sössö

Suurin pelastus cb hondassa on ettei niissä ole kaikenmailman pappatunturimiehet käyny repimässä painevoiteluita pois ja isontelemassa jotain keskipyttyjen suuttimia, vääntelemässä kaikkia säätöruuveja sun muuta sekoa.

WBBC

Jos olisin prätkää ostamassa, niin se olisi juuri tällainen 1970 -luvun alun Honda. Kaunis kuin Maria Sharapova.

Poke


Poke


Carillo

Lainaus käyttäjältä: sössö - 07 heinäkuu, 2025, 18:46vähän hankalaa jos pitää käydä töissä

On kyllä kamalaa työssäkäynti. Allekirjoitan täysin  :wc:

isalmela

Mulla soi puhelin äsken. Tuttavani Oulusta kauppasi 1966 Ford Galaxie avoa. 428+aut, maalattu ja verhoiltu semmoiseen show tyyliin. Kick down vivusto puuttuu, lämmityslaitteen kenno pitäisi vaihtaa ja ehkä jotain muuta pientä. 16000€ nopeat käteiskaupat. En ostanut, mutta jos joku muu haluaa tehdä niin voin laittaa numeron

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 09 heinäkuu, 2025, 17:21Mulla soi puhelin äsken. Tuttavani Oulusta kauppasi 1966 Ford Galaxie avoa. 428+aut, maalattu ja verhoiltu semmoiseen show tyyliin. Kick down vivusto puuttuu, lämmityslaitteen kenno pitäisi vaihtaa ja ehkä jotain muuta pientä. 16000€ nopeat käteiskaupat. En ostanut, mutta jos joku muu haluaa tehdä niin voin laittaa numeron
Show tyylejä on kyllä monenlaisia.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 09 heinäkuu, 2025, 18:03Show tyylejä on kyllä monenlaisia.
Joo en minä sitä oikein osaa kuvailla. Semmonen varhaisen keski-iän bling bling tyyli, hopealla jotain kuvioita yms

Poke

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 09 heinäkuu, 2025, 18:32Semmonen varhaisen keski-iän bling bling tyyli,

Kun auton ei anneta olla auto millä ajetaan puuriemuun ja moronettiin niin tehdään siitä kirjahyllyn koriste-esine mutta se hylly puuttuu. :think:  :dontknow:

rb


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 10 heinäkuu, 2025, 11:09https://www.nettiauto.com/plymouth/valiant/15147227

Plymouth Valiant
1965



Ois aika ehjän oloinen Valtteri..
Etupuskuri kuitenkin tipahtanut matkalle.

Muoks.
Ja aika törkyinen myyntimaalaus..

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 heinäkuu, 2025, 11:41Etupuskuri kuitenkin tipahtanut matkalle.

Muoks.
Ja aika törkyinen myyntimaalaus..

340 kone tekisi eetvarttia tuolle, niin klassikko kun kuusipyttyinen onkin...