Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

puu

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 heinäkuu, 2025, 11:41Etupuskuri kuitenkin tipahtanut matkalle.

Muoks.
Ja aika törkyinen myyntimaalaus..

Näyttäisi olevan vaihdettu automaatin rattiputki, että ei ole lähdetty roiskasemaan jotain satunnaista tarvikeshifteriä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 10 heinäkuu, 2025, 11:50340 kone tekisi eetvarttia tuolle, niin klassikko kun kuusipyttyinen onkin...
Niin Lässykin.. :))

Silti pitäisin tuon kopan Vallun mieluummin kutvosella.

Kyrpov


Pande


Carillo

Ei kyllä joka päivä tommosta Renua vastaan tule edes Euroopassa. Toi lumikuva on kyllä paras  ;D

tevo

Lainaus käyttäjältä: Pande - 10 heinäkuu, 2025, 20:58Voi kauhistus. Tässä kuvassa laite esiintyy eniten edukseen.  ;D



Voe V , oispa etes tonvverran valakosta nyt .. kyllä @ramman ikin hymy leviäis..

Gary Grand


Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 heinäkuu, 2025, 21:55Herättää jo lähes omistamisen halua.. :P
Onneks me kaikki tiedetään jo sun mielenterveyden taso.

Kodez

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 10 heinäkuu, 2025, 20:43https://www.nettiauto.com/renault/express/15147469 Nyt on pelien peli. Pistäkää paremmaksi!
"Tai tee tästä itsellesi täydellinen matkailuauto!"
Oiskohan eniten tilaa nukkua pystyssä?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 10 heinäkuu, 2025, 23:25Onneks me kaikki tiedetään jo sun mielenterveyden taso.
Klonkswaakkeni oli viimeinen niitti.. :'(

Pande

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 10 heinäkuu, 2025, 23:25Onneks me kaikki tiedetään jo sun mielenterveyden taso.
@Gary Grand itsensä toiseen ketjuun postaamassa vanhassa lehtileikkeessä luonnehdittiin muuatta menneiden aikojen petäjävetistä että "hän on jonkin verran saanut hullun oireita päähänsä", liekö paikkakunnalla sitten jotakin maasäteilyä tai muuta häiriötä joka aiheuttaa valtavirrasta poikkeavia toimintoja.  :))

Carillo


ramman

Lainaus käyttäjältä: tevo - 10 heinäkuu, 2025, 21:40Voe V , oispa etes tonvverran valakosta nyt .. kyllä @ramman ikin hymy leviäis..

hyh hyh ja vielä kerran hyhhyh  :'(

autolle ja kelille sama.

Markok

Lainaus käyttäjältä: tevo - 10 heinäkuu, 2025, 21:40Voe V , oispa etes tonvverran valakosta nyt .. kyllä @ramman ikin hymy leviäis..

Mää en olisi Garyn mielenterveydestä ollenkaan huolissani kun luen "erään" **von kirjotuksia :o

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 11 heinäkuu, 2025, 09:45Mikä volkkari Garyllä oli?  :rotfl:
Pornstarterihan se vasta joku aika sitten tuli pihaan.. :-[