Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 13 heinäkuu, 2025, 20:02Eikös tuokin liene satasta kulje. Sen kovempaahan ei saa ajaa kuin jossain suurkaupunkien moottoriteillä. Täällä meillä päin ei ole edes satasen rajoitusta kuin yksi parin kilometrin ohituskaista. Muuten kahdeksaakymppiä körötellään. Ei paljon tehoja tarvii autossa.
tolleen se menee jos ajelee aina tyhjää tietä ja ei tartte keritä mihinkään. Todellisuus on vähän toinen. 200 ja 220d on vaan surkeita menemään, kaupungissa ja kyläajossa ok. 250 vai 240d mikä se noissa olikaan, oli hyvä balanssi kulutuksen ja kulun kanssa. 300d kulki mutta meni kyllä soppaakin.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 13 heinäkuu, 2025, 20:02Eikös tuokin liene satasta kulje. Sen kovempaahan ei saa ajaa kuin jossain suurkaupunkien moottoriteillä. Täällä meillä päin ei ole edes satasen rajoitusta kuin yksi parin kilometrin ohituskaista. Muuten kahdeksaakymppiä körötellään. Ei paljon tehoja tarvii autossa.
Kerran keikkareissulla silloisen bändin rumpalin 200D:llä kärry perässä tulin Perniöstä Laukaaseen koko matkan kaasupoljin lattiassa, ei tarvinnut höllätä missään.

Stang81

Lainaus käyttäjältä: sössö - 13 heinäkuu, 2025, 20:04tolleen se menee jos ajelee aina tyhjää tietä ja ei tartte keritä mihinkään. Todellisuus on vähän toinen. 200 ja 220d on vaan surkeita menemään, kaupungissa ja kyläajossa ok. 250 vai 240d mikä se noissa olikaan, oli hyvä balanssi kulutuksen ja kulun kanssa. 300d kulki mutta meni kyllä soppaakin.

Yhden 240deen toin joensuusta tuusulaan, kyllähän se sentäs jollain lailla isolla tiellä meni. Mut on joku 124;n 250deellä ihan eri peli, vaikkei sekään kummoinen ollut. En kyllä koskaan ole päässyt kärryille noitten fanituksesta, mut ajahaan sakki anglioillakin.

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 14 heinäkuu, 2025, 05:27Yhden 240deen toin joensuusta tuusulaan, kyllähän se sentäs jollain lailla isolla tiellä meni. Mut on joku 124;n 250deellä ihan eri peli, vaikkei sekään kummoinen ollut. En kyllä koskaan ole päässyt kärryille noitten fanituksesta, mut ajahaan sakki anglioillakin.
Hyviä ja kestäviä autojahan ne olivat, ruoste toki vaivana. Mulla oli vähän aikaa 1981 240D, kyllä se meteli satasen vauhdissa oli melkoista

Kodez

Lainaus käyttäjältä: sössö - 13 heinäkuu, 2025, 19:54Kyl se aika surkea on kulkemaan. 250d jo ihan eri peli. Mesen diisseli on myös hiljanen, ei ne korise kun tyhjäkäynnillä.
200d on maailman tehokkain auto,varsinkin automaattina. Helsingistä kun lähtee niin se kiihtyy vielä lahden kohdalla!


signet

johan on pakettikuplalla hintaa...

Poke


Stang81

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 14 heinäkuu, 2025, 06:32Hyviä ja kestäviä autojahan ne olivat, ruoste toki vaivana. Mulla oli vähän aikaa 1981 240D, kyllä se meteli satasen vauhdissa oli melkoista

Olihan ne kait silloin koiviston pressakauden alkuvuosina. Eräs duunikaveri ajoi noilla hinnat alkaen 123:lla parikyt vuotta sitten, kun niitä sai pähkinöillä, niin oli ne aika kauheita laitteita.

sössö

toi pätee aika moneen ikiliikkujaan, millä on jo se ikuisuus ajettu. Maine vaan kasvaa vaikka autot paskenee

Carillo

123 koriin sopii Piippo hinausköysi lokarinkaaren paikkausmateriaaliksi.

Mut tosissaan 123 vs esim toi subaru-swap-Tölkki-Volkkari-hässäkkä niin Marsu vie kyllä sen pelin 1000-0  :coolsmoke:

Carillo


Markok

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 15 heinäkuu, 2025, 11:57Nyt olis rusinaa tarjolla  ;D

Before https://bid.cars/en/lot/1-57469662/2017-Ford-Mustang-1FA6P8JZ4H5523463

After
https://www.nettiauto.com/ford/mustang/15154326

 ;D  kolaroimaton, kuurolta papilta joka ei näe, pimeästä saaresta ja istuttu ainoastaan takapenkillä, todellinen kämmen kukassa löytö!

Ai nii ja kaikki tottakai isolla kirjoitettuna.

Toki monia autoja ja vähän urheilullisempia kolaroidaan ja ei siinä mitään mutta nuo viro/balttia pojat ei isot rahat kiiluen ehkä tee niitä kaikista parhaiten..

Kaverin mustangista puuttu koko airbag kun niihin tuli takaisinkutsu.
Oli toteutettu valon sammuminen vastuksella.

Pertti K

Niin määkin ajattelin kun kuvia katoin että ei tuo nyt kauheen paha mälli ole ollut, mutta sitten katoin että missä myynnissä niin... Siis onhan sielläkin osaavia seppiä mutta jos ansaintamielessä hommattu niin voi olla että on jossain vähän oiottu.