Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Carillo

Lainaus käyttäjältä: rb - 06 elokuu, 2025, 09:26https://www.nettiauto.com/pontiac/gto/15200816

Pontiac GTO
1969

Ei oo aitoja juuri myynnissä näkynyt..

Nätti vehje  8)

En kyllä voi sille mitään et särähtää korvaan toi "verkkojen vesille heittäminen"..

Carillo

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 06 elokuu, 2025, 09:43Olen vähän katsellut edullista työautoa remppahommiin. Tuo hieman kiinnostaisi, jos ei ole ruosteessa...
Hiluxit ovat yleensä melko hintavia, johtuen kestävästä maineestaan.

https://www.nettiauto.com/toyota/hilux/15195421?_gl=1%2A1lgfru5%2A_ga%2ANzQ1Mzk0MDMxLjE2ODY0NjE2MjI.%2A_ga_3L539PMN3X%2AczE3NTQ0NTkyOTIkbzcyMyRnMSR0MTc1NDQ2MDE5MyRqMzUkbDAkaDA.&utm_campaign=kiintea_nettiauto_kohdenosto&utm_content=kiintea_kohdenosto_katsotuimmat&utm_medium=almainternal&utm_source=iltalehti.fi

Mätä ja jakohihnan mahdollinen katkeaminen noi voi tappaa. Muuten kuluvia osia. Ja joskus hetkittäin jarrut häviää kun putki paukahtaa poikki  ;D

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 06 elokuu, 2025, 12:39Mätä ja jakohihnan mahdollinen katkeaminen noi voi tappaa. Muuten kuluvia osia. Ja joskus hetkittäin jarrut häviää kun putki paukahtaa poikki  ;D

No niinpä. Vittu kun voittais lotossa, niin ei näin 61 vuotiaana tarvitsisi enää vanhoja romuja etsiä....

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 06 elokuu, 2025, 12:39Mätä ja jakohihnan mahdollinen katkeaminen noi voi tappaa. Muuten kuluvia osia. Ja joskus hetkittäin jarrut häviää kun putki paukahtaa poikki  ;D
Jakohihnan kun vaihtaa ajallaan eli 5v/100tkm,niin ei ongelmaa.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 06 elokuu, 2025, 12:32Nätti vehje  8)

En kyllä voi sille mitään et särähtää korvaan toi "verkkojen vesille heittäminen"..

Onpas hieno. Mä vaihtaisin kyllä alkuperäisen ratin ja vaihdekepin noiden tilalle.

Gary Grand

signet

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 06 elokuu, 2025, 09:43Olen vähän katsellut edullista työautoa remppahommiin. Tuo hieman kiinnostaisi, jos ei ole ruosteessa...
Hiluxit ovat yleensä melko hintavia, johtuen kestävästä maineestaan.

https://www.nettiauto.com/toyota/hilux/15195421?_gl=1%2A1lgfru5%2A_ga%2ANzQ1Mzk0MDMxLjE2ODY0NjE2MjI.%2A_ga_3L539PMN3X%2AczE3NTQ0NTkyOTIkbzcyMyRnMSR0MTc1NDQ2MDE5MyRqMzUkbDAkaDA.&utm_campaign=kiintea_nettiauto_kohdenosto&utm_content=kiintea_kohdenosto_katsotuimmat&utm_medium=almainternal&utm_source=iltalehti.fi
Olipas hienosti kuvattu toi"takapenkkiosasto".Näyttää että sinne jotain sopisikin...
Ja toi on ensimmäinen tota koria jossa olen nähnyt ilmastoinnin.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: signet - 07 elokuu, 2025, 00:20Olipas hienosti kuvattu toi"takapenkkiosasto".Näyttää että sinne jotain sopisikin...
Ja toi on ensimmäinen tota koria jossa olen nähnyt ilmastoinnin.
Kaveri kun oli aikanaan pitkään paikalisella tojotalla asentajana, niin laitteli omaan tuota vanhempaan jo ainakin reilu parikytvuotta sitten ilmastoinnin. Melkeen kyllä toi sama kori jo. Niitä kun ei tilattu autoihin tehtaalta, vaan kittinä myynnin jälkeen luovutuksessa asennettavaksi. Ei menny ihan kaikki varastoon otetut sillon kaupaksi... Tosin pakko niitä on olla ysärin malleissakin jo, koska niitä täälläkin niihin laitettiin.

sössö

ilmastointi oli aika harvinainen ennen 2000- luvun alkupuolta vähän kaikissa, ei niitä hiluxejakaan montaa sellasella ole voinut olla

Gary Grand

Velipojan vaimo asennutti ykköslähdön Varikseensa ilmastoinnin.
Eikä se ollut edes asennuksineen kovin pahan hintainen.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 07 elokuu, 2025, 06:43Velipojan vaimo asennutti ykköslähdön Varikseensa ilmastoinnin.
Eikä se ollut edes asennuksineen kovin pahan hintainen.
Olikohan sama tekijä kun mun moparissa?  :thinking:

Markok

Mää laitoin -67 rekordiin ilmastoinnin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 07 elokuu, 2025, 07:50Olikohan sama tekijä kun mun moparissa?  :thinking:
Ei..
Asennutti Ok autolla. :))

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sössö - 07 elokuu, 2025, 00:40ilmastointi oli aika harvinainen ennen 2000- luvun alkupuolta vähän kaikissa, ei niitä hiluxejakaan montaa sellasella ole voinut olla
No eihän semmoisia turhia hintaa nostavia luksusvarusteita täällä tarvita...
Kylmääkin suurimman osan vuodesta.

Onko tuo yksi hiluxin raato tuossa pihassa 1980 ja siinä on ilmastoinnin paneeli, ei siinä kyllä ilmastointia ole mutta olisi ollut mahdollista saada.