Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Markok

Mitä ne hyvät arvosanat on? Mulle oo ainakaan koskaan arvosanoja annettu tarkastuksissa.

Mutta joo, nuo marsut oli jo -90luvulla mätiä että tuo näyttää siistiltä!

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Markok - 08 elokuu, 2025, 08:40Mitä ne hyvät arvosanat on? Mulle oo ainakaan koskaan arvosanoja annettu tarkastuksissa.
Ei mulekaan, mutta olen nähnyt lanketteja joissa on pisteytetty eri osa-alueet.

Markok

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 08 elokuu, 2025, 09:39Ei mulekaan, mutta olen nähnyt lanketteja joissa on pisteytetty eri osa-alueet.

En edes semmoisia pisteytyksiä, maksaako se paperi enemmän ja pyydettävä tarkastuksen ennen?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Markok - 08 elokuu, 2025, 10:54En edes semmoisia pisteytyksiä, maksaako se paperi enemmän ja pyydettävä tarkastuksen ennen?
En tiedä mutta voin veikata että on kerho-/tarkastajakohtaista.

Asmo

SAHK:n kupongissa on viisi vaihtoehtoista rastitettavaa ruutua jokaiselle tarkastuskohteelle. Ei ruutuihin mitään arvosanoja ole merkitty, mutta ehkä tarkastaja voi halutessaan suorittaa arvostelua.

Markok

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 08 elokuu, 2025, 12:40SAHK:n kupongissa on viisi vaihtoehtoista rastitettavaa ruutua jokaiselle tarkastuskohteelle. Ei ruutuihin mitään arvosanoja ole merkitty, mutta ehkä tarkastaja voi halutessaan suorittaa arvostelua.

Jaa mää aattelin että ne rastit on vaan merkki että ne kohdat on katsottu.
Onhan siinä tosin 5 eri kohtaa mutta onko joku logiikka, en tiedä, bedfordissa ne on yhdessä rivissä ainakin paitsi kohdassa lasit ja sitä hetken mietin.

Poke

No nyt olisi. Laatu ja hinta kohdillaan. A-tallini on vain edelleen täynnä. Muuten hakisin heti pois. Ei tuon museointi voi kovin ylipääsemätön olla. Siis jos alkuperoinen väri ja sisusta ok. Toki jos tuon aikoo maalauttaa niin kokonaishinta nousee samalle tasolle kuin täysin entisöidyn ja valmiiksi mr.

"Alkuperäiskuntoinen, harvinainen 4-ovinen malli. Kori hyvässä kunnossa. Ei ole hitsattu. Moottori ja vaihdelaatikko myös kunnossa. Uudet valkokylkirenkaat. Uudet puskurit. Sisältä siisti ja ehyt."

https://www.nettiauto.com/opel/rekord/15203835

palontie

Turre11

Markok

signet

Lainaus käyttäjältä: Markok - 08 elokuu, 2025, 08:40Mitä ne hyvät arvosanat on? Mulle oo ainakaan koskaan arvosanoja annettu tarkastuksissa.

Mutta joo, nuo marsut oli jo -90luvulla mätiä että tuo näyttää siistiltä!
Kyllä ne oli mätiä jo 80-luvulla.123:siakin pääsi papattelemaan 80-luvun lopulla.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Turre11 - 09 elokuu, 2025, 18:30Kyllä. Mainostettu detroitin diisseli tuohon koneeksi, niin avot
Ihan hirveän kuuloinen kone. Ei varmaan rumaäänisempää löydy.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: signet - 09 elokuu, 2025, 20:51Kyllä ne oli mätiä jo 80-luvulla.123:siakin pääsi papattelemaan 80-luvun lopulla.

Juu, veljellä oli - 77 123 90-luvun alussa, joutu jo urakalla hitsaamaan. Noissahan oli kai vielä se, että mädempänä taittui takaovien kohdalta alustasta missä ei ollut koteloa.

LPR

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 elokuu, 2025, 00:17Ihan hirveän kuuloinen kone. Ei varmaan rumaäänisempää löydy.
Bensallahan ne niitä ajaa kun pertoolia ei saa mistään. Kaasarin/polttoaineen esilämmitys kaiketi pitäis poistaa, että toimii kunnolla bensalla. Tuohon e85 en osaa sanoa mitään. Eikö se vaadi nimenomaan korkean puristuksen?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 elokuu, 2025, 11:29Bensallahan ne niitä ajaa kun pertoolia ei saa mistään. Kaasarin/polttoaineen esilämmitys kaiketi pitäis poistaa, että toimii kunnolla bensalla. Tuohon e85 en osaa sanoa mitään. Eikö se vaadi nimenomaan korkean puristuksen?
::)
Lainaus kohdallaan?
Ei kai ne 2t dieseliä bensalla aja, kun dieseliäkin on.  :)