Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

palontie

Liki kaikissa 50 lukulaisissa 58:it on hienoinpia.

sämpy

Kyllä kaksi valoa on yleensä hienompi kuin neljä. Ei ihmiselläkään ole neljää silmää vaikka minuakin koulussa nelisilmäiseksi haukuttiin rillien takia.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 elokuu, 2025, 21:14Tämä jälkimmäinen enemmän mun kalustoa, kun konekin jumissa.. Neliovisessa rahamiesten autossa olisi leimaakin.
Mutta neliovinen kuitenkin halvempi?

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Pande - 19 elokuu, 2025, 21:18Tämä taas oli eilen Ahvenistolla tarjolla. Eipä ole nämäkään kummoisissa hinnoissa, olkoonkin että tässä oli jonkun verran ajan hammas puraissut mm. ikkunoiden mustia kehyslistoja.

Tommonen mulle 1 kpl, kiitos, mutta XKR.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 20 elokuu, 2025, 08:02Mutta neliovinen kuitenkin halvempi?
Eikö vannoutuneen pussihousumiehen silmään pistänyt ei originaalit sisustusmateriaalit moniovisessa yksilössä? Tiputtanee auton arvostusta reilusti.. :dontknow:

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 19 elokuu, 2025, 21:14No tuosta intoutuneena piti mennä nörttiautoa selaamaan ja siellähän oli toinen.. :oushit:

Chrysler Newport 1962
9000€

Ja toinen vähemmillä ovilla:

Chrysler Newport 1962
10000€

Tämä jälkimmäinen enemmän mun kalustoa, kun konekin jumissa.. ::)

Neliovisessa rahamiesten autossa olisi leimaakin. :o
HT näköjään jo myyty

Toyopet

https://www.nettiauto.com/buick/roadmaster/15230771
Ei ole turhaan buickista tarinoitu tai kuviakaan liiaksi asti.

3500€

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Pande - 19 elokuu, 2025, 21:18Tämä taas oli eilen Ahvenistolla tarjolla. Eipä ole nämäkään kummoisissa hinnoissa, olkoonkin että tässä oli jonkun verran ajan hammas puraissut mm. ikkunoiden mustia kehyslistoja.

Vihreä V8 Jagge olis hieno. Pitää vaan muistaa että vaikka tuo on edullinen, niin pitää olla rahaa huoltoihin ja korjauksiin. Kyllä mä tuon kissan voisin hyvinkin ostaa...

sössö

vanhemmissa ainakaan ei ero ole enää niin iso osahinnoissa esim. verrattuna jenkkiin mitä joskus oli.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 elokuu, 2025, 08:57Eikö vannoutuneen pussihousumiehen silmään pistänyt ei originaalit sisustusmateriaalit moniovisessa yksilössä? Tiputtanee auton arvostusta reilusti.. :dontknow:
Millä perusteella se sitten oli rahamiesten auto?

Turre11

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 20 elokuu, 2025, 12:44Millä perusteella se sitten oli rahamiesten auto?

Enemmän hintaa, ku omalla tilillä painetta?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 20 elokuu, 2025, 12:44Millä perusteella se sitten oli rahamiesten auto?
Lähtökohtaisesti ensimmäisellä omistajalla on ollu massia, kun on ollut varaa ottaa kova katto ja oviakin vähän reilummin.. :rotfl: