Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

WBBC

Lainaus käyttäjältä: palontie - 21 elokuu, 2025, 20:41Mä sain Tiflasta useasti ilman autoakin.

Ai niin. Mä sain kerran sen vuoksi, ettö olin muutama päivä aikaisemmin saanut lätkätreeneissä maalivahdin hommissa kiekon kaulan sivuun. Ikävännäköinen jälki. Joku hoitajaopiskelija halusi vammaa paikkailla jollakin voiteella. Päädyin hänen kotiinsa "hoitoon". Kysyi että pelaanko ihan liigatasolla. Taisin vastata että just olen tekemässä sopimusta helsingin IFKn kanssa, mikä ei tietenkään ihan pitänyt paikkansa...

sämpy

Unosta, ulkomuistista heitän että rakentaja oli töissä Lahdessa Linja-auto koritehtaalla ja itse tuon rakenteli.  Toinen rakenneltu Uno mitä ollut niin tehty Unosta farkkumalli. Ja yksi Croma ollut mikä peräkorjattu, niin siihen viistoperään on asennettu Theman porrasperä takapää.

Aikoinaan tommosia askarreltiin ja ihan periaatteessa "käyttöautoiksi".

Kai nuo vähän niinkuin pitäisi kaikki säilöä jos olisi tilaa, todisteena että ennen tehtiin muutakin kuin räplättiin puhelinta ja hikoiltiin salilla.

Ja sivuhaaraan, semmosta paikkaa tuskin Suomessa on ollutkaan mistä minä olisin "saanut" ihan sama mikä auto, mutta ei pelimerkit muutenkaan jakaudu maailmassa tasan.

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 21 elokuu, 2025, 23:08Tosta päivittäiskurvailuun soveltuva tehtaan sleepperi, vm -70 455 koneella.

https://www.facebook.com/marketplace/item/1454593169311495/?ref=browse_tab

Millainen hintalappu mahtais tulla jos uittais Kälkäristä Finlandiaan?

WBBC

Tuo kelpaisi loppuelämän käyttöautoksi. Hinta vaan on mulle liikaa...
https://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/15224405

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 22 elokuu, 2025, 07:22Tuo kelpaisi loppuelämän käyttöautoksi. Hinta vaan on mulle liikaa...
https://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/15224405
Lantikatkin katukuvasta vähentyneet. 5v sitten täällä näky lähes päivittäin, nyt menee kuukausia.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 elokuu, 2025, 08:07Lantikatkin katukuvasta vähentyneet. 5v sitten täällä näky lähes päivittäin, nyt menee kuukausia.
Niinhän ne on lantikatkin land cruisereiden lisäksi hävinneet. Ehkä tehokkaammin kuin toyotat.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 22 elokuu, 2025, 10:16Niinhän ne on lantikatkin land cruisereiden lisäksi hävinneet. Ehkä tehokkaammin kuin toyotat.
Paljon tehokkaammin.
10-15 vuotta sitten Lantikoita oli alk.500€ ihan valittavaksi asti, tänä päivänä aika harvoin törmää enää myynti-ilmoitukseen.

No, Cruisereitakin oli silloin tarjolla ihan toiseen malliin, mutta on ne ollut paljon yleisempiäkin kuin britit.. ::)

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 22 elokuu, 2025, 10:16Niinhän ne on lantikatkin land cruisereiden lisäksi hävinneet. Ehkä tehokkaammin kuin toyotat.
Eikös tämä lantikka-asia jo käyty täällä läpi  :soosoo:

B-66

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 22 elokuu, 2025, 11:53Eikös tämä lantikka-asia jo käyty täällä läpi  :soosoo:

Joo,muistutukseksi:

Land Rover = Lantikka

Land Cruiser = Toyota

Janne-Pekka

Vähän kuin vasta ja vihta.  :))

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 22 elokuu, 2025, 02:39Vain käteiskauppa. Varmasti on kaksi mopoa ja kolme kirjahyllyä tarjottu vaihdossa ilman välirahaa.
Saako tommosta summaa edes pankista ulos (ei kai niillä noin paljoa olekaan yhdessä konttorissa) jos ei satu patjan alla olemaan valmiiksi.

rb

Lainaus käyttäjältä: sössö - 21 elokuu, 2025, 23:21Voi kanssa olla että kaikki ylimääränen myydään pois kun/jos menee taloudellisesti huonosti
Väitän että aika paljon niitä autoja (ja moottoripyöriä) nyt myynnissä.
Joku pidempään tallissa seissyt, mitä missään kohtaa ei ole ollut tarkoitus myydä, mutta taloudellinen tilanne on ajautunut siihen pisteeseen, että jotain on pakko realisoida.
Katto on oltava pään päällä ja käyttöauto on pakko jo työmatkojen takia olla, niin kyl se äkkii on sitten ne harrastukset, mistä ensimmäisenä luovutaan.

Aalto

Mite lie mahtaa harrasteautojen hinnoille käydä sitte ku bensan hinta lähtee nousuun. Oliko se ny 27 ku pitäs sen uuden päästökauppa systeemin tulla jossa liikenne polttoaineet on mukana. Onhan siin veikattu että melkein eurollaki vois nousta.

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 22 elokuu, 2025, 13:36Mite lie mahtaa harrasteautojen hinnoille käydä sitte ku bensan hinta lähtee nousuun. Oliko se ny 27 ku pitäs sen uuden päästökauppa systeemin tulla jossa liikenne polttoaineet on mukana. Onhan siin veikattu että melkein eurollaki vois nousta.

Mitä isompi motti harrasteautossa niin sitä enemmän pitää säästää kaikesta turhasta esim. vihanneksista ja rasvattomista elintarvikkeista  ;D

sössö

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 22 elokuu, 2025, 13:36Mite lie mahtaa harrasteautojen hinnoille käydä sitte ku bensan hinta lähtee nousuun. Oliko se ny 27 ku pitäs sen uuden päästökauppa systeemin tulla jossa liikenne polttoaineet on mukana. Onhan siin veikattu että melkein eurollaki vois nousta.
tuskin mitään kun ei niillä ainakaan viimiseen 10 vuoteen juurikaan ole ajettu