Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

jariha

Se on pakkomyynnissä kun tältäsivustoltakin löytyy :))

stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: jariha - 04 lokakuu, 2025, 20:10Se on pakkomyynnissä kun tältäsivustoltakin löytyy :))
Pakko olla juurikin näin!  ;D

Poke

Kaunis kuin uni. Karjalan väreissä vieläpä. Tuohon kyllä vaihtaisin omani. Ehkä.

Autolla on ajettu 70 vuoden aikana ainoastaan 27 000 mailia eli 43 000 kilometriä. Kilometreistä on aitoustodistus sekä pokaali. Kaikki on alkuperäistä ja auto on hienokuntoinen.

Itse ajoin yhdellä päiväreissulla 700 km ilman ongelmia – auto toimi moitteettomasti.

Kerrottu olleen kymmeniä vuosia museossa, josta otettu uudelleen ajoon (tätä en voi varmuudella todistaa).

Kilometrit kuitenkin pitävät paikkansa – todella vähän ajettu yksilö.

Todennäköisesti ainoa laatuaan Suomessa.

https://huutokaupat.com/kohde/5771896/plymouth-belvedere-1956

Musta78

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: puu - 05 lokakuu, 2025, 12:58Mulla on tuo peltiautona.

Mitäs matskua tuo Nettiauton yksilö on?

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 05 lokakuu, 2025, 13:03www.nettiauto.com/ford/taunus/15330251
v8 taunus.
Mulla on mummon vanha ompelukone ja kahvipaketti, mutta en kyllä vaihtais tohon. Ja ompelukoneella en edes tee mitään.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Poke - 05 lokakuu, 2025, 04:05Tuohon kyllä vaihtaisin omani.
Se on huutokauppa eikä vaihtokauppa

Poke

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 05 lokakuu, 2025, 17:29Se on huutokauppa eikä vaihtokauppa

Eikä korkein huuto edes saa sitä ostettua. Ei anna edes vihjettä mikä olisi pohjahinta. Kusetuskauppa joku totesi ja niin se taitaa olla. :dontknow:

Gary Grand

Janne-Pekka

Poke

Rover V8 Opel Record 4sale. En linkitä tänne sellaista kötöstystä. Myyjä ei edes tiedä onko se Commodore vai Record. Jos kiinnostaa hakekoon jokainen itse.

Poweri

Taas 60 luvun alun perus sedaneita, kolho ja pelottava iso musta jorkkeri, aiemman tanen hinnalla.

Perkele

palontie