Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 01 marraskuu, 2025, 10:49www.nettiauto.com/oldsmobile/omega/15311287
Oon vissi tulos vanhaks tai humalaan ku tää kiinnostais. ;D
Hieno. Pari tonnia hinnasta vielä pois.

Smirkelimies

https://m.nettikone.com/cummins/v-8/2607851

Mihis tommosen vois laittaa??? Johki mettähärveliin viäntöjä?? Liekö kallis rempata? Eikö ne o lujia nuo Cumminsit. Minulla ei o tosin käytännön kokemusta. Ois meleko väkevä vaikka jossain isossa hakkurissa

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 01 marraskuu, 2025, 10:49www.nettiauto.com/oldsmobile/omega/15311287
Oon vissi tulos vanhaks tai humalaan ku tää kiinnostais. ;D
Onkohan noi penkit uudelleen verhoiltu? Tuon ikäisessä näkee harvoin enää täysvinyylejä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 01 marraskuu, 2025, 13:28Onkohan noi penkit uudelleen verhoiltu? Tuon ikäisessä näkee harvoin enää täysvinyylejä.
orggikselta näyttää

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 01 marraskuu, 2025, 13:28Onkohan noi penkit uudelleen verhoiltu? Tuon ikäisessä näkee harvoin enää täysvinyylejä.
Suomi-auto..
Tilattu karvalakeista karvalakeimmalla sisustalla.

sämpy

Onko tuo jo se buickin hyvämaineinen 3,8 V6 vai jokin vanhempi tapaus? Minä mitään tiedä kunhan muistelen että kasarilla tuo kuutonen olisi ollut onnistuneen moottorin maineeessa.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 01 marraskuu, 2025, 14:29Onko tuo jo se buickin hyvämaineinen 3,8 V6 vai jokin vanhempi tapaus? Minä mitään tiedä kunhan muistelen että kasarilla tuo kuutonen olisi ollut onnistuneen moottorin maineeessa.
Samaa sarjaahan se on. Alkujaan 1960-luvulla esitelty buickissa ja sitten myyty jeepin voimanlähteksi, ostettu 1970-luvun alkupuolella takaisin buickille. Jossain vaiheessa kampiakseli muutettiin odd-firesta even-fireksi ja sitten lisättiin turboa ja ruiskua, mistä syntyi lopulta gnx.
Oliko se etuvedoissa käytetty 3800, myös mekaanisesti ahdettu, vielä samaa sarjaa?

Pande

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 01 marraskuu, 2025, 13:46Suomi-auto..
Tilattu karvalakeista karvalakeimmalla sisustalla.
Onko tuo muutenkin joku pulamalli, kun mittaristokin vaikuttaa aika askeettiselta.

Kalu

Oletan, että jäsen @1320 voisi ehkä jotain tuosta osata kertoa?

Pertti K

Kauheesti poistunu suosikkeja. Onkohan ne muka ookeesti myyty vai myyjät luovuttanu?  :thinking:

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 31 lokakuu, 2025, 20:58Onko muuten jo joku keksinyt miten pääsee yhteyteen noiden Blocket-myyjien kanssa?

Falcont auttaa...

Poke

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 01 marraskuu, 2025, 16:48Kauheesti poistunu suosikkeja. Onkohan ne muka ookeesti myyty vai myyjät luovuttanu?  :thinking:

Haku spekseissä olisi sellainen ruutu täpätä "Myyty". Sivun alimmaisena. En ole kokeillut kun ei ole kiinnostanut. Mutta huomasin kyllä kun vuodenaika vaihtui että väheni itseäni kiinnostavat kohteet. Keväällä niitä taas tulee hillopurkeista.

Kokeilimpas. 111 itseäni kiinnostavia opeleita myyty.

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 01 marraskuu, 2025, 12:51https://m.nettikone.com/cummins/v-8/2607851

Mihis tommosen vois laittaa??? Johki mettähärveliin viäntöjä?? Liekö kallis rempata? Eikö ne o lujia nuo Cumminsit. Minulla ei o tosin käytännön kokemusta. Ois meleko väkevä vaikka jossain isossa hakkurissa

Jos tuohon punaiseen Omegaan meinaa niin pitänee ainakin jousia jäykistää. Tuo painaa varmaa ainakin 700 kg. Olis kyllä komee patti  8)

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Poke - 01 marraskuu, 2025, 18:29Haku spekseissä olisi sellainen ruutu täpätä "Myyty". Sivun alimmaisena. En ole kokeillut kun ei ole kiinnostanut. Mutta huomasin kyllä kun vuodenaika vaihtui että väheni itseäni kiinnostavat kohteet. Keväällä niitä taas tulee hillopurkeista.

Kokeilimpas. 111 itseäni kiinnostavia opeleita myyty.
Näkyyhän ne suosikeissa edelleen ne myydytkin ja "myydyt", pannahinen ei vaan näy enää kuvat, mutta laitan aina ylös rekkarin ja hinnan kun talletan niin voi vähän seurailla tuleeko samat uudelleen ja mihin hintaan.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 01 marraskuu, 2025, 19:59Näkyyhän ne suosikeissa edelleen ne myydytkin ja "myydyt", pannahinen ei vaan näy enää kuvat, mutta laitan aina ylös rekkarin ja hinnan kun talletan niin voi vähän seurailla tuleeko samat uudelleen ja mihin hintaan.
Elämäntapashoppailija