Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sössö - 04 marraskuu, 2025, 04:11aika olemattoman kokosiakin
No aika isoja ne kyllä on, jotenkin se ulkonäkö hämää

WBBC

Jaa? Mun mielestä erittäin linjakas Caddy. Ja vielä kaksiovinen.

Poweri

Ismoskosmos

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 04 marraskuu, 2025, 12:19No aika isoja ne kyllä on, jotenkin se ulkonäkö hämää

Joo Classic Letukat näyttävät pienemmiltä minun silmiin kuin vaikkapa 49-50 mallit vaikka totuushan on toista luokkaa kun mittanauha otetaan käteen.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 03 marraskuu, 2025, 10:09...kruisailemassa pikkukaupungin katuja, silleen, että juopotlapset kurkkii tuosta panoraamatakalasista ja kaikilla on hauskaa.
Mä saattaisin identifioitua tuohon juoppoon lapseen "akvaariomallin" kädin takapenkillä :rolleyes: Tekuaikaisella luokkakaverilla oli tollanen vuosikymmeniä ja mä olin opiskeluaikana porukan nuorin ~parikymppisenä ja muut oli lähempänä, tai yli kolmekymppisiä  :))

sössö

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 04 marraskuu, 2025, 12:19No aika isoja ne kyllä on, jotenkin se ulkonäkö hämää
joku bel airkin varmaan luokkaa aspen ja farmariversio luokkaa farmariaspen. kuitenki full size olevinaa

Camino79

Lainaus käyttäjältä: sössö - 04 marraskuu, 2025, 18:02joku bel airkin varmaan luokkaa aspen ja farmariversio luokkaa farmariaspen. kuitenki full size olevinaa

Kaivappas nyt faktaa ennenkuin jatkat

jusssi

https://www.nettiauto.com/bmw/633/15389105
Ei toi bemmikään, mikä näkyi tuossa jeeppi-ilmoituksen kuvassa taustalla, ihan halpa ole.  ::)

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 04 marraskuu, 2025, 18:05Kaivappas nyt faktaa ennenkuin jatkat

Ei kyllä 55 Chevyn ja Aspenin koossa kovin isoa eroa ole, muutaman tuuman sisällä strategiset mitat. -57 on vähän venytetty keulasta ja perästä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 04 marraskuu, 2025, 18:05Kaivappas nyt faktaa ennenkuin jatkat
kaiva itte ellet missään tapahtumassa ole noita nähny. Tri five sevyt on n. 200in pitkiä, ekat alle myöhemmät yli. Aspen on aikalailla saman pitunen. ei ole isoja autoja. Joku 70 luvun cadillaccikin varmaa nokkapellin mitan pidempi mitä noi

Camino79

sössö

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 04 marraskuu, 2025, 18:50Sinähän se tässä aloit julistamaan sanomaa
Joo ja faktat täsmäsi muistikuviin, ei niiden tri five chevyjen ja aspenin koossa suurta eroa ole jos millaistakaan. Näkeehän se ihan silmällä kun noita letukoita aina kaikissa tapahtumissa on ettei kummosen kokosia ole, niinku ei aspenikaan.

Joten mikä juttu nyt?

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Ismoskosmos - 04 marraskuu, 2025, 17:41Joo Classic Letukat näyttävät pienemmiltä minun silmiin kuin vaikkapa 49-50 mallit vaikka totuushan on toista luokkaa kun mittanauha otetaan käteen.
Lainaus käyttäjältä: sössö - 04 marraskuu, 2025, 18:02joku bel airkin varmaan luokkaa aspen ja farmariversio luokkaa farmariaspen. kuitenki full size olevinaa
Mikä on "classic letukka" tässä, ja mikä vm "bel air".

Nyt tarkkuutta tähän keskusteluun.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 04 marraskuu, 2025, 18:54Joo ja faktat täsmäsi muistikuviin, ei niiden tri five chevyjen ja aspenin koossa suurta eroa ole jos millaistakaan. Näkeehän se ihan silmällä kun noita letukoita aina kaikissa tapahtumissa on ettei kummosen kokosia ole, niinku ei aspenikaan.

Joten mikä juttu nyt?
Mistä hatusta tri fivet nyt vedettiin mukaan, miten ne liitty tohon elviksen vanhaan cadiin?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 04 marraskuu, 2025, 18:38Ei kyllä 55 Chevyn ja Aspenin koossa kovin isoa eroa ole, muutaman tuuman sisällä strategiset mitat. -57 on vähän venytetty keulasta ja perästä.
mutta kun se tuntuu isolta :'(