Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

On mulla joskus oranssi takki  8)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 15 marraskuu, 2025, 13:18Jos insinööri itse on auton värikkäin elementti niin kyllä. Aika hillitty on sisus ja ulkoväri.
:rotfl:  :rotfl:
Liikenteessä ilahduttaa aina kun näkee pirteästi massasta poikkeavan värisen auton. C:-)

Ihan riippumatta auton mallista tai merkistä. Mun mielestä erottuva värivalinta kertoo omistajansa mielenmaailmasta jonkun verran.. Positiivisella tavalla.

Useimmat haluaa olla harmaita(valkoisia/mustia..) massaan häviäviä N.O.Hääppösiä, mutta kun uskaltaa uuteen autoon ottaa itseä(oikeasti) miellyttävän värin, niin itsetunto on selkeästi eri tasolla kuin 🐑

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 15 marraskuu, 2025, 13:24On mulla joskus oranssi takki  8)
Onneksi sen voi piilottaa harmaaseen autoon? :o

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 marraskuu, 2025, 13:31:rotfl:  :rotfl:
Liikenteessä ilahduttaa aina kun näkee pirteästi massasta poikkeavan värisen auton. C:-)

Ihan riippumatta auton mallista tai merkistä. Mun mielestä erottuva värivalinta kertoo omistajansa mielenmaailmasta jonkun verran.. Positiivisella tavalla.

Useimmat haluaa olla harmaita(valkoisia/mustia..) massaan häviäviä N.O.Hääppösiä, mutta kun uskaltaa uuteen autoon ottaa itseä(oikeasti) miellyttävän värin, niin itsetunto on selkeästi eri tasolla kuin 🐑
Juu, otin uuteen autoon vaim.. itseä miellyttävän värin, sähkönsininen oli se. Käytettynä hankitut olleet minkävärisiä sattuu. Monesti ei ole alkuun miellyttänyt mutta aikansa kun on tuijotellut niin ollutkin sitä mieltä että oikeen hyvä. Tämmösiä esim. valkoinen Camino, kullinruskea Starfire, tummanpunainen Typhoon, hopeinen Merssu ja musta Bemmi.

LPR

Itse en uutta sinistä autoa hommais, mutta kummasti tuohon Volvoon on tottunut. Enkä mikään erityisen punainenkaan ole, mutta jotenkin on vaan sattunut, että kaikki harrasteajokit on punaisia, Jeeppi, Camaro, MG ja kaksi projekti MG:ta. Rouvan Kian väriä en oikein itsekään tiedä, se on joku ruskea tai harmaa, jossain valossa ehkä vähän vihertävä.

rb

Kyrpov

Hornetit varsinkin tuntuu vielä suht huokeilta. Kutoskoneisia leimattujakin saanut lähiaikoina kolmen tonnin hujakoilla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 15 marraskuu, 2025, 15:28Hornetit varsinkin tuntuu vielä suht huokeilta. Kutoskoneisia leimattujakin saanut lähiaikoina kolmen tonnin hujakoilla.
Ihan samoissa hinnoissa kun 1990 noita ostatellessa..
Rahayksikkö vaan vaihtunut. :thinking:
Semmonen ero vaan, että silloin noihin sai osia hyvin.

juhapih

Tuosta punaisesta olin kaupoissa jonkin aikaa. Huippukiree 401 kone ja kiree kisaloota hieman oli hankalan tuntuinen ja sitten tuota kunnon lämmintä tilaa ei ollut tarpeeksi (enää) tuolle.

Kone+loota on näköjään jäänyt pois tuosta paketista ja vanteet ja uudet takakummit. Nyt hintaa liikaa... ja sitä tilaa ei ole senkään vertaa kuin kesemmällä...

leivonharri

Lähes puolet mun autoista on keltaisia.

Chevytb02

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 15 marraskuu, 2025, 18:46Tommosta mulla ei vielä ole.
Osta niin pääset odottamaan sitä ennemmin tai myöhemmin koittavaa hetkeä kun porhaltaa toinen samanlainen Vihdintiellä vastaan. On meinaan joitakin kertoja viimeisten vuosien aikana näkynyt keltainen lava-Mosse tossa meidän ja teidän välimailla. Muistaakseni uudempi kuin tuo nyt myynnissä oleva.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 15 marraskuu, 2025, 19:37Osta niin pääset odottamaan sitä ennemmin tai myöhemmin koittavaa hetkeä kun porhaltaa toinen samanlainen Vihdintiellä vastaan. On meinaan joitakin kertoja viimeisten vuosien aikana näkynyt keltainen lava-Mosse tossa meidän ja teidän välimailla. Muistaakseni uudempi kuin tuo nyt myynnissä oleva.
Ehkä kerran nähnyt? Ehkä.