Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Harri S

LPR

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 03 joulukuu, 2025, 21:27Huutonetistä 50-luvun sotajeeppi.
Osta heti: 8K€

https://www.huuto.net/kohteet/jeep-cj-3-1957/631748580
Ei kyllä ole sota-Jeeppi. Tuo on CJ3B, siviiliauto Hurricane -koneella. Koneen takia tuo korkea konepelti. WW2 jälkeiset sotamallit oli M38, mikä oli teknisesti ja ulkonäöllisesti hyvin lähellä CJ3A:ta, sivuventtiilikoneella ja matalalla konepellillä. M38:n jälkeen tuli M38A1, mikä on hyvin pitkälti sama kuin CJ5, eli erilaiset etupään pellit ja Hurricane -sekaventtiilimoottori. Tuota "vanhaa keulaa" korotettuna ei ollut missään sotamallissa.

Harri S

Niitä sotia on ollut kyllä WW2 jälkeenkin ja mulle nuo kaikki on sotajeeppejä. Vaikka CJ = Civilian Jeep.

Lassi

Kattelin että mimmosia tikuaaneja on myynnissä, jos laittas oman myyntiin. Halavalla tietenkin muihin verrattuna.
Ei tämä kiinnosta pätkän vertaa, mutta mikä tuolla taustalla on?
Joku heraldi mitä on muotoiltu suoralla pellillä?

https://www.nettiauto.com/volkswagen/tiguan/15415192

LPR

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 03 joulukuu, 2025, 22:00Niitä sotia on ollut kyllä WW2 jälkeenkin ja mulle nuo kaikki on sotajeeppejä. Vaikka CJ = Civilian Jeep.
Nimenomaan WW2 jälkeisiä malleja. M = Military, CJ = Civilian Jeep.  WW2 aikainen Willys MA ja MB sekä Ford GPW on hyvinkin eri näköisiä, vaikka teknisesti lähellä M38:aa sekä CJ3A:ta.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Kodez - 03 joulukuu, 2025, 21:25Eiköhän joka genrelle ja mallille riitä noita "mä en ymmärrä mikä tossa maksaa" ihmettelijöitä. Mäkin pidän monia autoja kalliina enkä maksais sellasia summia mitä jotkut maksaa mutta ymmärrän hyvin että joku maksaa. Siihen riittää halu/tarve ja raha/edellytykset hankkia rahotus.
Mä löysin tämmösen pinttymän päästäni tänä kesänä. Työpaikan Kesähessu kysyi: Minkä uuden auton sä hommaisit sadalla tonnilla?

Mä menin hiljaiseksi. Aika hyviä uusia autoja saa jo 50k€. Vaikka isomman folkkarin tai pienemmän Bemarin. Maastureitakin on jo tosi hyviä 80ke tai niissäkin lemppari taitaa olla halpa Dacia. Sadan tonnin sähköautoa olen ajanut, ei säväyttänyt, joten sähköpeleissäkin joku Nissan Leaf tuo yhtä hyvät sävärit.

Toi on liian vähän rahaa oikeisiin urheiluautoihin.

Mustangi on suunnilleen tuon hintainen, mutta sellaisen ostaja saa 40K Fordin ja 60K veroja.

Mietin pääni puhki, miksi pitäisi käyttää 100K rahaa johonkin, jonka saa 50K hintaan ja uutena kaupasta.

Sieltä sit takapenkiltä nainen kertoi totuuden: Asuntoauto. Siinä on enemmän jotain tuohon rahaan.

Harrasteautoja kyllä keksisin, monta.

LPR

CJ5 ja CJ7 itseasiassa on melko vaikeat erottaa äkkivilkaisulla, etenkin keulasta, suurin erohan niissä on akseliväli. Ja oviaukot on selkeästi eri muotoiset. Sitten on vielä CJ6 ja CJ8, mikä on pitkäakseliväliset versiot CJ5:sta ja 7:sta.

Harri S

Lainaus käyttäjältä: Lassi - 03 joulukuu, 2025, 22:07Kattelin että mimmosia tikuaaneja on myynnissä, jos laittas oman myyntiin. Halavalla tietenkin muihin verrattuna.
Ei tämä kiinnosta pätkän vertaa, mutta mikä tuolla taustalla on?
Joku heraldi mitä on muotoiltu suoralla pellillä?

https://www.nettiauto.com/volkswagen/tiguan/15415192

Trafin mukaan Volkkari 1,6 / Muu malli, eli todennäköisesti type 3.

rb

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 04 joulukuu, 2025, 18:47Tässä Donnerwetterfogelissa tulis oma Juhan Af Gran mukana.
Joillain on tarve työntää naama joka paikkaan.
Jopa auton myynti-ilmoitukseen.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 04 joulukuu, 2025, 19:13Joillain on tarve työntää naama joka paikkaan.
Jopa auton myynti-ilmoitukseen.

Oon nähny ilmoituksia joihin on työnnetty  /se.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 joulukuu, 2025, 19:30Oon nähny ilmoituksia joihin on työnnetty  /se.
Kun mietin sun automakua, niin kyseisen /seen oletan olevan iltapukuisen naisen.. :P

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 joulukuu, 2025, 19:37Kun mietin sun automakua, niin kyseisen /seen oletan olevan iltapukuisen naisen.. :P
Ei välttis jos olen erehtynyt avaamaan jonkun kanssaharrastajan tänne postaaman linkin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 04 joulukuu, 2025, 19:38Ei välttis jos olen erehtynyt avaamaan jonkun kanssaharrastajan tänne postaaman linkin.
Ihan kaikkia ei kannata aukoa..

Jos saa linkin "Antti tuisku laulaa joululauluja", niin siellä voi pahimmassa tapauksessa olla Antti tuisku laulamassa joululauluja.. :panic:  :wc:

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 04 joulukuu, 2025, 19:44Ihan kaikkia ei kannata aukoa..

Jos saa linkin "Antti tuisku laulaa joululauluja", niin siellä voi pahimmassa tapauksessa olla Antti tuisku laulamassa joululauluja.. :panic:  :wc:

Antti tunarin takia on ennenkin lentäny rammari ulos autosta...

Kysy vaikka Jarkolta  :))

Saatto myös eskaloitua siihen että loppuviimeks naurettiin vieressä kun pimpulanssi-henkilökunta yritti ~2h vääntää Jarkon olkapäätä takasin paikalleen  :))