Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

palontie


Poweri

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 12 joulukuu, 2025, 09:40www.nettiauto.com/ford/granada/15464430
Komia.
Toihan se pitäs myyä Austraaliaan, saa laittaa äkkiä nollan hintaan lisää.
Mikähän mahtaa olla prosessi siinäkin.

Carillo

Lainaus käyttäjältä: SK - 12 joulukuu, 2025, 13:25Vähällä käytöllä ollut tosiaan viime vuosina  :))

Tällä on aina vähintään erikoisia hintoja tavaroissa. Ilman pyöryköitä on kyllä paha cruisailla  :driving:

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 joulukuu, 2025, 10:14Miksi varaosa-auto? :thinking:
No, hintaakin on kahden Grandin verran.. ::)

Mikähän olis joulukuun hinta?
Tarjouksia otetaan vastaan. Luen tuon että "Lokakuun hinnan ylittäviä tarjouksia otetaan vastaan".

sämpy

Tykkään että autoissa on väriä ja inhoan tumman tavallisia. Mutta jokin tuossa Jeepin ulkoasussa tökkii pahasti tuossa värissä.. Ton korimallin vaan pitää olla tumma, ei toimi valkoinen tai vaalea hopeakaan.

Kyrpov


sämpy

Liittyyköhän kuvaan joku kiva tarina...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 13 joulukuu, 2025, 07:18Tykkään että autoissa on väriä ja inhoan tumman tavallisia. Mutta jokin tuossa Jeepin ulkoasussa tökkii pahasti tuossa värissä.. Ton korimallin vaan pitää olla tumma, ei toimi valkoinen tai vaalea hopeakaan.
Musta tuohon sopii todella hienosti.
Mutta yllättäen tumma metallivihreä ja se ruskehtava-luumun värinen myös.
Näitä viimeisimpiä en muista kuin kaksi autoa nähneeni, mutta tykkäsin.

Tuo nykyinen valkoinen..  :shutup:

Tumman harmaastakaan en tykännyt.






Carillo

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 12 joulukuu, 2025, 17:19Toihan se pitäs myyä Austraaliaan, saa laittaa äkkiä nollan hintaan lisää.
Mikähän mahtaa olla prosessi siinäkin.

Veikkaan et papereiden on syytä olla kunnossa ja taidetaan se aika tarkkaa syynätä läpi kun saapuu maahan.

Aalto

Mulla on ollu semmonen tieto et nyt 2000 luvulla Australiassa on käyny kovasti tiukoiksi maahan tuotavien tavaroiden suhteen. Autotki pitää puhistuttaa alta ja päältä ja siitä pitää olla todistukset. Ne pelkää jotain tuhoelukoita.

Korjakkaa jos oon väärässä.

Springer

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 13 joulukuu, 2025, 20:03Mulla on ollu semmonen tieto et nyt 2000 luvulla Australiassa on käyny kovasti tiukoiksi maahan tuotavien tavaroiden suhteen. Autotki pitää puhistuttaa alta ja päältä ja siitä pitää olla todistukset. Ne pelkää jotain tuhoelukoita.
Mielestäni ne olivat enemmän kiinostuneita paljonko minulla oli rahaa ja miten aioin vierailuni rahoittaa.
Firman luottokortti rauhoitti tilenteen.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Aalto - 13 joulukuu, 2025, 20:03Mulla on ollu semmonen tieto et nyt 2000 luvulla Australiassa on käyny kovasti tiukoiksi maahan tuotavien tavaroiden suhteen. Autotki pitää puhistuttaa alta ja päältä ja siitä pitää olla todistukset. Ne pelkää jotain tuhoelukoita.

Korjakkaa jos oon väärässä.
Sinne vietävän tavaran suhteen ovat ihan sairaalloisia.

mm. maahantuotavat vanhat autot saattaa mennä desinfioinnin ja polton kautta romuksi, jos on syytä epäillä että sen koteloissa on jostain isänmaata tai äiti-venäjää..

Maahantulokyselyssä ovat kiinnostuneita mm. onko tulija liikkunut metsissä tai ollut järvi- tai lampiveden kanssa tekemisissä lähimmän parin vkon aikana.
Aiheutti hiukan kyselyä kun olin uinut ja asuin metsän keskellä. ;D

Suomi lähtömaana oli kuitenkin vapaudut vankilasta -kortti tuossa asiassa. Ei ollut syytä epäillä että kannan mitään pöpöjä Suomesta niiden ekosysteemiin. ;D

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 joulukuu, 2025, 21:40Sinne vietävän tavaran suhteen ovat ihan sairaalloisia.

mm. maahantuotavat vanhat autot saattaa mennä desinfioinnin ja polton kautta romuksi, jos on syytä epäillä että sen koteloissa on jostain isänmaata tai äiti-venäjää..

Maahantulokyselyssä ovat kiinnostuneita mm. onko tulija liikkunut metsissä tai ollut järvi- tai lampiveden kanssa tekemisissä lähimmän parin vkon aikana.
Aiheutti hiukan kyselyä kun olin uinut ja asuin metsän keskellä. ;D

Suomi lähtömaana oli kuitenkin vapaudut vankilasta -kortti tuossa asiassa. Ei ollut syytä epäillä että kannan mitään pöpöjä Suomesta niiden ekosysteemiin. ;D
ei sitte muuta kun helmat lupiinin ja kurtturuusun siemeniä täyteen. hahhahhaaa

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 13 joulukuu, 2025, 22:01ei sitte muuta kun helmat lupiinin ja kurtturuusun siemeniä täyteen. hahhahhaaa