Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pande

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 13 joulukuu, 2025, 22:27https://www.nettiauto.com/toyota/hiace/15464996
LainaaRuotsista tuotu.
...
Ainut suomessa??
Voipa hyvinkin olla, kun tuohan olisi ollut Suomessa verollinen henkilöauto. Edes takapenkin heivaaminen ei olisi tilannetta muuttanut, kun lavan pituus ei olisi riittänyt verovapauteen. En ole ikinä nähnyt tuollaista omin silmin.

Ilmoituksen vuosimalli mietitytti kun on pallokeulainen, mutta wikipedian mukaan lavamallia kyllä juuri -85 asti valmistettiin.

Kyrpov

-84 pitkässä mallissa tuli monet reissut junnuna istuttua. Aah.

Muistaakseni "pesupallo"suulakkeista sai ulkoilmaa suoraan sisälle.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Pande - 13 joulukuu, 2025, 22:38Ilmoituksen vuosimalli mietitytti kun on pallokeulainen, mutta wikipedian mukaan lavamallia kyllä juuri -85 asti valmistettiin.
Varmaan lavamallin tuotanto meni päällekkäin umpimallin uuden korin kanssa.

Poweri

Näköjään austraaliaan vientiin löytyy täyden palvelun firmoja. Ei tartte kun antaa avaimet ja perillä ajaa pois. Lompsa varmaan kevenee aluksi mutta mitä sitten jos se kannattaa lopuksi.

https://www.dazmac.com.au/car-shipping-international-lp/?gad_source=1&gad_campaignid=1520791115&gclid=Cj0KCQiAuvTJBhCwARIsAL6DemgzD6sbf-YezOH-9D5K2PrfUUvIWQN4R6vdV_EF3RdEzo8RV5XpCjgaAs_iEALw_wcB

Löyty jopa 72 granada menu vaihtoehdoista

rb


Jussi

Lainaus käyttäjältä: rb - 17 joulukuu, 2025, 19:15"All four cars together: 48,000 €"
Mistähän johtuu ettei yhtään sytytä haluamaan...

Bantam

Joskus 90-luvun alussa tollasta Tsaikkaa kaupiteltiin Tarton autotorilla 60000 kruunun (n.4000e) hintaan. Vähän sytytti mutta ei kuitenkaan riittävästi ostomielessä. Eipä tosin ollut sellaista määrää ylimääräistä rahaakaan.

Pande

Joku tuonut Suomeen joskaan ei rekisteröinyt nyky-Broncon. En minä muuten osaa tuosta olla mitään mieltä, mutta maltillisemman kokoiset renkaat sopisivat mielestäni paremmin retroilmeeseen.



Bronco Wildtrack V6 -23 hintapyynnöllä 69 900 euroa.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 18 joulukuu, 2025, 07:20Joskus 90-luvun alussa tollasta Tsaikkaa kaupiteltiin Tarton autotorilla 60000 kruunun (n.4000e) hintaan. Vähän sytytti mutta ei kuitenkaan riittävästi ostomielessä. Eipä tosin ollut sellaista määrää ylimääräistä rahaakaan.
varmaan voisi olla ihan kiva auto jos laittaisi jonkun normi moottorin sinne, ymmärtääkseni siellä on joku outo ryssäV8 mikä ei ehkä ole ongelmattomin.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 joulukuu, 2025, 18:53Joku tuonut Suomeen joskaan ei rekisteröinyt nyky-Broncon. En minä muuten osaa tuosta olla mitään mieltä, mutta maltillisemman kokoiset renkaat sopisivat mielestäni paremmin retroilmeeseen.



Bronco Wildtrack V6 -23 hintapyynnöllä 69 900 euroa.
Halpojahan noi ei ole missään mutta onhan toi hölmö pyynti. Kattelin että vastaavan saa kevyesti 50000 taalaan, 30t euroa. Tiiä sitten mikä olis loppulasku jos semmosen tois.  Monet maksoi noista vielä oikeen ekstraa kun oli pulaa. Uudenkin saa jo 60000 taalalla helposti nyt.

Suosittuja ne kyl taitaa olla, ei siinä.

Kiva lelu tollasenaan, oikeeseen käyttöön sais olla pienemmät kumit ja neliovinen pitkä malli

rb


Poweri

Lainaus käyttäjältä: rb - 18 joulukuu, 2025, 19:36https://www.nettiauto.com/toyota/crown/15476272

Toyota Crown
1969




@Toyopet
Miks tämmösistä pyydetään rahaa, kone jumissa ja laho joka puolelta, osin purettu. No, ei se hullu ole joka pyytää, mutta onpas masentava läjä taas.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: sössö - 18 joulukuu, 2025, 19:00varmaan voisi olla ihan kiva auto jos laittaisi jonkun normi moottorin sinne, ymmärtääkseni siellä on joku outo ryssäV8 mikä ei ehkä ole ongelmattomin.

Ei se varmaan koneeltaan huono ollut mitä itse olen kuullut, varaosat on varmaankin kyllä kiven alla. Omien kokemuksien mukaankin ryssäautojen koneet on olleet aika toimintavarmoja. Jaltan konetta on kyllä kaikki on haukkuneet. Suomessa Tsaikkoihin kuten Volgiinkin viriteltiin dieselkoneita taksikäyttöön. Mulla oli entinen Turun taksissa ollut Volga 21, mihin oli puolestaan hajonneen Perkinsin tilalle vaihdettu Konelassa takaisin Volgan oma bensakone.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 18 joulukuu, 2025, 19:42Miks tämmösistä pyydetään rahaa, kone jumissa ja laho joka puolelta, osin purettu. No, ei se hullu ole joka pyytää, mutta onpas masentava läjä taas.
No kun ei niitä tehä enää lisää uusia, niin jos haluaa niin pakko ostaa tollanen. Siks kai sitä yritetään rahalla kaupata.