Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 joulukuu, 2025, 00:09No kun ei niitä tehä enää lisää uusia, niin jos haluaa niin pakko ostaa tollanen. Siks kai sitä yritetään rahalla kaupata.
Oho, maailman viimeinen crown siinä  :o .

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 19 joulukuu, 2025, 03:11Oho, maailman viimeinen crown siinä  :o .
Tuskin, mutta ei niitä silti ilmaseksi saa kun harvat jotka osuu sopivasti oikeaan paikkaan.
Aika turha minusta ihmetellä, kun hintakin luultavasti on sovittavissa. Jos ei ole, niin saahan sitä yrittää.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 joulukuu, 2025, 03:15Tuskin, mutta ei niitä silti ilmaseksi saa kun harvat jotka osuu sopivasti oikeaan paikkaan.
Aika turha minusta ihmetellä, kun hintakin luultavasti on sovittavissa. Jos ei ole, niin saahan sitä yrittää.
Pikasesti kuuklasin niin aika harvassa on, varsinkin farmarit. Ei ne hirmu arvokkaita näytä olevan mutta harvassa kyllä.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 19 joulukuu, 2025, 03:25Pikasesti kuuklasin niin aika harvassa on, varsinkin farmarit. Ei ne hirmu arvokkaita näytä olevan mutta harvassa kyllä.
Mulla oli sillon kasarilla talviautona -65 farkku Crown, just sitä aika tyypillistä tojotaa. Ei mitään suuria tunteita, hyppää sisään ja lähe ajamaan. Hyvin amerikkalainen tuntuma, kun iso siihen aikaan ja oikeen mukava. Hirveen vähän jäi mitään negatiivista edes mieleen siitä. Monesta muusta senkin edestä.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 joulukuu, 2025, 03:41Mulla oli sillon kasarilla talviautona -65 farkku Crown, just sitä aika tyypillistä tojotaa. Ei mitään suuria tunteita, hyppää sisään ja lähe ajamaan. Hyvin amerikkalainen tuntuma, kun iso siihen aikaan ja oikeen mukava. Hirveen vähän jäi mitään negatiivista edes mieleen siitä. Monesta muusta senkin edestä.
Mulla oli hetken -71 corolla, sillon kasarilla. Ei siinä ollu montaa liikkuvaa osaa.

palontie

Se crown ois hieno jossa on ne vilkut siinä konepelissä,vai oliko ne vilkut

Jussi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 joulukuu, 2025, 04:25Se crown ois hieno jossa on ne vilkut siinä konepelissä,vai oliko ne vilkut
Tais olla lempinimenä panssarivaunu-Crown. Vähän reilummin seiskarilta jo ne. Ja oli ne vilkut. Tai siis lokareissa erikseen yläreunassa.
Niissä tais jo tuontimäärät pudota niin alas et niitä on aika vähän enää elossa.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 joulukuu, 2025, 04:43Tais olla lempinimenä panssarivaunu-Crown. Vähän reilummin seiskarilta jo ne. Ja oli ne vilkut. Tai siis lokareissa erikseen yläreunassa.
Niissä tais jo tuontimäärät pudota niin alas et niitä on aika vähän enää elossa.

Ruoste hoiti ne vähätkin. Kaverilla on ollut pitkään tekeillä farkku mallinen Huittisissa.

palontie

Jokunen aika sitten näin Kajaanissa talon takan suht siistin yksilön kilvettömänä ja en vaan millään muista missä,hiukka on harmittanut.Ois pitänyt pysähtyä ja kysyä auton kohtalo.

Carillo

https://www.nettiauto.com/toyota/crown/14874601

Tässä olis museoleima jo valmiiksi ja tuskin tarvii haalia osia/hitsata  8)

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 19 joulukuu, 2025, 05:36Ruoste hoiti ne vähätkin. Kaverilla on ollut pitkään tekeillä farkku mallinen Huittisissa.
Hullu!

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 joulukuu, 2025, 05:43Jokunen aika sitten näin Kajaanissa talon takan suht siistin yksilön kilvettömänä ja en vaan millään muista missä,hiukka on harmittanut.Ois pitänyt pysähtyä ja kysyä auton kohtalo.
Tietää kysymättäkin: entisöidään vielä.

leivonharri


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 19 joulukuu, 2025, 04:02Mulla oli hetken -71 corolla, sillon kasarilla. Ei siinä ollu montaa liikkuvaa osaa.
Corollan ja crownin välillä on iso kuilu.
Paitsi corollat ne vasta kalliita on, mokomat pikkupurkit.


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 joulukuu, 2025, 03:41Mulla oli sillon kasarilla talviautona -65 farkku Crown, just sitä aika tyypillistä tojotaa. Ei mitään suuria tunteita, hyppää sisään ja lähe ajamaan. Hyvin amerikkalainen tuntuma, kun iso siihen aikaan ja oikeen mukava. Hirveen vähän jäi mitään negatiivista edes mieleen siitä. Monesta muusta senkin edestä.
Se 40-sarjalainen on alustaltaan aika liki GM:n X-runkoista, rungon mallia myöten. Painossakaan ei isoa eroa ole ja sisätiloiltaanhan se on vähintään vastaava, ei ne sitä ihan turhaan mainostaneet:" amerikkalaiset tilat, japanilainen taloudellisuus".

Johonkinhan siitä kirjoitin cutlassia elvyttäessä, että ei ne crownin penkit mahtuneet cutlassiin sisälle. Ja isokoppaisessakin crownin etupenkki mahtuu eteen mutta farkussa ei crownin penkki mahdu taakse ovet kiinni.

Ja cutlassissa on ilmoitettu korin leveys 182cm ja raideväliä jotain reilu 140cm. Crowneissa koppa 169cm ja raideleveys jossain 130cm huitteilla. Käytännössä rullamitalla mitattuna crown on leveämpi ja crownin akselistot ovat ~3cm cutlassia leveämmät. Cutlass on keulapalan verran pidempi ja akseliväli 5cm enemmän kuin crownissa.

TUommoinen @rb linkkaama 50-sarjainen farkku, millainen minulla oli ja mitä @LowCrow omistaa vielä 2kpl, niin se runkohan on hyvin pitkälle samanlainen kuin tuossa g-kopassa, leveydeltään ihan identtinen ja muutenkin malli sama. Jostain on mallia katseltu.

Lainaus käyttäjältä: palontie - 19 joulukuu, 2025, 04:25Se crown ois hieno jossa on ne vilkut siinä konepelissä,vai oliko ne vilkut
Kerroskeula...
1971-1974 S6 tai harvinaisena coupena MS75