Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poweri

Lainaus käyttäjältä: rb - 19 joulukuu, 2025, 20:52Sorry. :-[
Ei ollu aikusviihdettä, vaan moottoripyörän kuva.
Mut tossa oikee kuitenkin,  https://www.nettiauto.com/dodge/lil-red-truck/15478371
Piti valita toi kuva, kun muissa (taas vaihteeksi) myyjä haluaa esitellä itseään.

Nyt on pakko laittaa kuva, kattelin niitä Broncoja eilen netissä, niin eiks tää fordhomo, autoliikkeen myyjä, tule esitteleen omaa persettään

sorry  :rotfl:


Jarona

Olen kerran tollaiseen ylävilkkulamppuseen tojotaan vaihtanut japaniasta roudatun koneen ja se ei ollut helppoa, siinä oli silloisen 80- lukuisen automasentajan  mielestä liikaa letkuja ja piuhoja.. :(

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 20 joulukuu, 2025, 00:22Nyt on pakko laittaa kuva, kattelin niitä Broncoja eilen, niin eiks tää fordhomo, autoliikkeen myyjä, tule esitteleen omaa persettään

sorry  :rotfl:



Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 20 joulukuu, 2025, 01:09Olen kerran tollaiseen ylävilkkulamppuseen tojotaan vaihtanut japaniasta roudatun koneen ja se ei ollut helppoa, siinä oli silloisen 80- lukuisen automasentajan  mielestä liikaa letkuja ja piuhoja.. :(
Onhan siinå, bensaletku, jakajan alipaineputki, tehostimen letku, bensaputket, kaasarin/imusarjan lämmitysputket, tulpanjohdot ja puolanjohto.  ;D

palontie

On siinä Lapin pojalle.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 20 joulukuu, 2025, 11:10Onhan siinå, bensaletku, jakajan alipaineputki, tehostimen letku, bensaputket, kaasarin/imusarjan lämmitysputket, tulpanjohdot ja puolanjohto.  ;D
Oli joo mutta myös hirveä määrä sen aikasia japaninsaastepäästöestohimmeleitä joita kukaan ei ollut täällä nähnytkään.
Entisestä koneesta piti kaasari imusarjoineen lopuksi vaihtaa että sai pelaamaan.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 20 joulukuu, 2025, 15:07Oli joo mutta myös hirveä määrä sen aikasia japaninsaastepäästöestohimmeleitä joita kukaan ei ollut täällä nähnytkään.
Entisestä koneesta piti kaasari imusarjoineen lopuksi vaihtaa että sai pelaamaan.
Niin, siinä vaihto koneessa oli niitä letkuja. Niissä oli varmaan egr:t sun muut ja ei varmaan olisi toiminut niillä hilppeillä, kun osa osista oli varmaan siellä luovuttaja autossa.

Poweri

Tällänen vois olla kliffa. Ihan puhtaasti lelu ja harraste, eikä edes yritä olla muuta. 12000  cad. Mahtuuko tollaseen edes istumaan, mulla ei mitään havaintoa.





siitos sonnin auto

sössö

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 20 joulukuu, 2025, 20:59Tällänen vois kliffa. Ihan puhtaasti lelu ja harraste, eikä edes yritä olla muuta. 12000  cad. Mahtuuko tollaseen edes istumaan, mulla ei mitään havaintoa.





siitos sonnin auto

mahtuu ja on omalaisensa ajaa. Ei semmonen normi ylitehostettu, ylieristetty huljuva lossi mitä noi monet on tai työkonemainen.

 Amerikan fiilistä tuo täysin paskalaatuinen sisusta niin ei sekää puoli unhotu.

Kyrpov

81 vette. KOVA alusta, nitinää ja natinaa, ohjaustunto tarkka. Tilaa ok mutta ajoasento mallia istutaan tiellä.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 20 joulukuu, 2025, 20:59Mahtuuko tollaseen edes istumaan
Kerran kokeillu, ei oikein mahu tän kokonen.

Bantam

Joskus yksi tyyppi puhui jostain Corvetesta "sarvisahkiona". Tekoäly tarjosi -88 mallia.


palontie

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 20 joulukuu, 2025, 20:59Tällänen vois olla kliffa. Ihan puhtaasti lelu ja harraste, eikä edes yritä olla muuta. 12000  cad. Mahtuuko tollaseen edes istumaan, mulla ei mitään havaintoa.





siitos sonnin auto


Kajaanissa on yhdellä pihalla kaksi tuollaista projektia.

WBBC

1969 ja 1970 mallin omistaneena sanon että todella hyvä ajettava harrastepeli. Mutta alustan pitää olla kunnossa niveliltään ja säädöiltään. Tässä mun 1970 ja 1968 vaimo. Kuva vuodelta 1999.