Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poke

Opel Record 1957

Sehän on niin sillälailla, että tämäkin sämpylä-record on mielenkiintoinen tuohon alle tonnin hintaan. Ja uskon tinkimiseen näissä projekteissa. Listoja voi joutua metsästämään. Pöläreitä varmaan löytyy. Mutta mihkä son vanteen hukannu. Tarvii sitä sun tätä mm. verhoilun ja uudet puskurit. Vaan siihen mä en usko, että vaikka uudeksi hieroisi että jälleenmyynti hinta pompsahtaisi yli kuuden tonnin. Raha palaa mutta ei palaa.


.hyvä ikäisekseen.moottori pyörii.paperit kunnossa

https://www.nettiauto.com/opel/rekord/15479118


Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poke - 23 joulukuu, 2025, 03:30Opel Record 1957

Sehän on niin sillälailla, että tämäkin sämpylä-record on mielenkiintoinen tuohon alle tonnin hintaan. Ja uskon tinkimiseen näissä projekteissa. Listoja voi joutua metsästämään. Pöläreitä varmaan löytyy. Mutta mihkä son vanteen hukannu. Tarvii sitä sun tätä mm. verhoilun ja uudet puskurit. Vaan siihen mä en usko, että vaikka uudeksi hieroisi että jälleenmyynti hinta pompsahtaisi yli kuuden tonnin. Raha palaa mutta ei palaa.


.hyvä ikäisekseen.moottori pyörii.paperit kunnossa

https://www.nettiauto.com/opel/rekord/15479118


Ei tuota korimallia voi kyllä kauniiksi sanoa. Vaan alkaa oleen jo harvinainen, et sen puoleen.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 21 joulukuu, 2025, 17:25https://www.nettiauto.com/oldsmobile/coupe/15479933





Ihan h...tin hieno auto, mutta käytännössä tuon paikka on jossain museossa tai yksityiskokoelmassa. Ei tuolla juuri joitain mobiiliajoja tai näyttelyitä enepää raaskisi ajaa.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 23 joulukuu, 2025, 04:09Ihan h...tin hieno auto, mutta käytännössä tuon paikka on jossain museossa tai yksityiskokoelmassa. Ei tuolla juuri joitain mobiiliajoja tai näyttelyitä enepää raaskisi ajaa.
Ja vaikka raaskisi niin luultavasti ei huvita, melkosta rääkkiä ja tuskaa tollasella yrittää nykyliikenteessä oli tilanne mikä vaan.

Poke

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 joulukuu, 2025, 03:56Ei tuota korimallia voi kyllä kauniiksi sanoa. Vaan alkaa oleen jo harvinainen, et sen puoleen.


Mietin tuossa sanonko vai en... No sanon, silläkin uhalla, että joutuisin toteuttamaan:
Jos tulee miljoona euroa tän illan eurojackpotista joudun ostamaan ja ajamaan loppuelämän tuolla vehkeellä. Tai sitten Simca Arondella mikä löytyy myös tuolta. Siinäpä elämäntapaharrastelen tilaillen kaikki osat mitä löytyy jos löytyy. Ja nyt joudun toteuttamaan tuon koska sen sanoin. Perverssiä? ^-^

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poke - 23 joulukuu, 2025, 05:03Mietin tuossa sanonko vai en... No sanon,  Perverssiä? ^-^
Pervoahan tuo, mutta täysin ymmärrettävää.

Pande

Lainaus käyttäjältä: LPR - 23 joulukuu, 2025, 04:09Ihan h...tin hieno auto
Tuollaista ja tuon hintaista autoa myydessä luulisin että ostohaluisiin toimii paremmin hillityn tyylikäs ja asiallinen lähestyminen eikä jobbarityylinen caps lock päällä sauhuaminen.  :)

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 23 joulukuu, 2025, 04:09Ihan h...tin hieno auto, mutta käytännössä tuon paikka on jossain museossa tai yksityiskokoelmassa. Ei tuolla juuri joitain mobiiliajoja tai näyttelyitä enepää raaskisi ajaa.
itse en raaskisi säilyttää 70 000 euron autoa ajamattomana, ihan hukkaan menee rahat semmosessa

Carillo

Tommoselle Oldsille vois löytyä ostohousuja ulkomailta ja JOBBAREITA myös  :coolsmoke:

Poweri

Että yli 80000 usd joku tostakin maksais on syvä uni.
Korjaan, SYVÄ UNI.

palontie

Mun mielestä aika ankeen näköinen rättikatolla.

Carillo

No onhan se uni kyllä. Mut se Sambian hallitsijan rikas leski vois ostaa, joka välillä lähettää niitä roskaposteja  ;D

Vaikka puolittais pyynnin niin silti ei olis jonoksi asti ostajia...


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 23 joulukuu, 2025, 22:50Että yli 80000 usd joku tostakin maksais on syvä uni.
Korjaan, SYVÄ UNI.
Phillip Marlowe ajaa kirjassa "vanhalla avo Chryslerillä" ja leffassa '38 Plymouth Coupella.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 24 joulukuu, 2025, 09:59Phillip Marlowe ajaa kirjassa "vanhalla avo Chryslerillä" ja leffassa '38 Plymouth Coupella.
No sitte,  lompsa levälleen  :+1:

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 24 joulukuu, 2025, 22:32No sitte,  lompsa levälleen  :+1:
Mulla ei oo ku velkaa. Ja kakkostyypin diabetes.

Ei tarvii Oldseja ostella.

Syvä Uni -kirja/leffa on tuon Marlowe -saagan pääteos, joten ajattelin, että viittasit siihen.