Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poweri

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 24 joulukuu, 2025, 22:42Mulla ei oo ku velkaa. Ja kakkostyypin diabetes.

Ei tarvii Oldseja ostella.

Syvä Uni -kirja/leffa on tuon Marlowe -saagan pääteos, joten ajattelin, että viittasit siihen.
jaa jaa, no eipä ollu tommosta ajatusta siinä ollenkaan, ja auton merkki jo unohtui tuossa kokonaan sekin.
mutta nytpähän tiedän että semmonenkin leffa on, ties vaikka katsoisin

Poke

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 24 joulukuu, 2025, 22:42Mulla ei oo ku velkaa. Ja kakkostyypin diabetes.

Ei tarvii Oldseja ostella.

Syvä Uni -kirja/leffa on tuon Marlowe -saagan pääteos, joten ajattelin, että viittasit siihen.

Hhmm... Diablo II voisi olla jonkun auton mallinimi. Nythän se on vain tatuoitava käteen "Diab II MEIN- (Medification Injection)". Ettei joudu syvään uneen. Jaa niin ei tarte olsseja eikä muitakaan G-ämmiä katella. Vuoden '26 eka neljänneksen jälkeen olen saanut syyttömän veroruoskaa, ja toisella neljänneksellä saman verran lisää ruoskaa, ja se tarkoittaa sitä että jatkan 1000 - 4000€ arvoisten katselua ja haaveilua jostain naplattavasta ultraerikoisesta vehkeestä. Ja jokaisen kohdalla lopuksi - pitäkää hydrauliikkanne - hyvä jos kartohkat riittävät. Jos ei riitä nekään niin sitten on alettava talokauppiaaksi tästä toisestakin ja se tarkoittaa että on hävitettävä koko omaisuus ja lähdettävä hevon vi.... tai jonnekin metsään autiotaloon sieniä viljelemään.

Carillo

Mikä on syyttömän veroruoska?  :o

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Poke - 25 joulukuu, 2025, 03:13Hhmm... Diablo II voisi olla jonkun auton mallinimi. Nythän se on vain tatuoitava käteen "Diab II MEIN- (Medification Injection)". Ettei joudu syvään uneen. Jaa niin ei tarte olsseja eikä muitakaan G-ämmiä katella. Vuoden '26 eka neljänneksen jälkeen olen saanut syyttömän veroruoskaa, ja toisella neljänneksellä saman verran lisää ruoskaa, ja se tarkoittaa sitä että jatkan 1000 - 4000€ arvoisten katselua ja haaveilua jostain naplattavasta ultraerikoisesta vehkeestä. Ja jokaisen kohdalla lopuksi - pitäkää hydrauliikkanne - hyvä jos kartohkat riittävät. Jos ei riitä nekään niin sitten on alettava talokauppiaaksi tästä toisestakin ja se tarkoittaa että on hävitettävä koko omaisuus ja lähdettävä hevon vi.... tai jonnekin metsään autiotaloon sieniä viljelemään.
Lamborghini

rb

https://www.nettiauto.com/lincoln/continental/15484619

Lincoln Continental
1956




Ei noita liiemmin ole Suomessa näkynyt..

sössö

toi on kai aika hyvä automalli


Poke


Jussi

Lainaus käyttäjältä: rb - 25 joulukuu, 2025, 18:41https://www.nettiauto.com/lincoln/continental/15484619

Lincoln Continental
1956




Ei noita liiemmin ole Suomessa näkynyt..
Hinta, kuvat ja myyntiteksti tuota tuskin myy. Ainakaan mun mielestä.

Poke

Lainaus käyttäjältä: rb - 25 joulukuu, 2025, 18:41https://www.nettiauto.com/lincoln/continental/15484619

Lincoln Continental
1956




Ei noita liiemmin ole Suomessa näkynyt..

Lapsuus meni näitä kuvista katsellen. Hieno oikein Luxus mallinen silmiini. Sitten on tällainen ihan paska 4sale ja kilkkaan linkkiä mielenkiinnosta niin paskallapa on hintaa. Ennenmin ottaisin edellä esittämäni '57 Recordin. Niitäkään ei ole enemmälti liikenteessä, helpompi fiksata, halvempi korjata, ja osiakin löytyy.

Poke


palontie


rb

https://www.nettiauto.com/ford/cortina/15485357

Ford Cortina
1965




"GT x2 projektia ja osia paljon
Koko harrastus myydään, siis kaikki"


Joo..... Jos lopettaa harrastuksen, niin silloin tietysti haluaa myydä kaikki.
Ja voihan tähtiperän osat olla tänä päivänä kysyttyjäkin, ainakin Englannissa.
Mut toi kuva ei juuri herätä ostoinnosta, joten tuolla osapuolella täytyy olla joitain kanan hampaita, joihin myyjän hinnoittelu perustuu. 

sössö


Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 26 joulukuu, 2025, 19:53https://www.nettiauto.com/ford/cortina/15485357

...

Mut toi kuva ei juuri herätä ostoinnosta, joten tuolla osapuolella täytyy olla joitain kanan hampaita, joihin myyjän hinnoittelu perustuu.
Myyjän etunimen perusteella on todennäköistä, että kyseessä vähän vanhempi kaveri. Ehkä hän on ollut nuori silloin kun GT-Cortina oli nuorison suosima sporttimalli ja huonoillekin yksilöille löytyi halukkaita ostajia eikä ole tullut huomanneeksi että hänen vuosikymmenien aikana keräämänsä aarteet eivät enää ole ihan uudenveroisessa kunnossa ja kiinnostuneiden rivitkin ovat harventuneet.

Näitähän voi arvailla että mitä tämäntyyppisten ilmoitusten taustalla on.