Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Smirkelimies

https://www.nettiauto.com/toyota/tercel/15480151

Nuo neliveto- Tercelit vähä kiinnostelis, onneks on niin kaukana ettei tu lähettyä kattomaan. Ehkä ollu hinnat nousullaan nuissa.

rb

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 26 joulukuu, 2025, 21:06https://www.nettiauto.com/toyota/tercel/15480151

Nuo neliveto- Tercelit vähä kiinnostelis, onneks on niin kaukana ettei tu lähettyä kattomaan. Ehkä ollu hinnat nousullaan nuissa.


Tommonen oli silloin Sipoossa kaupan, kun hommasin Corollan.
Innostuin todella, kun nelivetoinen farkku ja semmosta oltiin vailla, mut kyseinen yksilö oli jo niin kuluneen oloinen, että unohdin sen suosiolla.

RLe

Makosa T-nelkku. Mahtaa olla just passeli hummerin kuljettamiseen.. Sidontaki just täydellinen  :+1:



https://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/15483704

Poke

Lainaus käyttäjältä: rb - 26 joulukuu, 2025, 19:53https://www.nettiauto.com/ford/cortina/15485357

"GT x2 projektia ja osia paljon
Koko harrastus myydään, siis kaikki"


Siinäkö se sitten oli? Kaikki? Vuosien ja vuosien harrastus? 2 x Kasa romua. ja irtoromua.  :dontknow:

@hantta tinkimään kun kerran kyselit tuollaista. Tai, ehkä ehjempää ja edullisempaa...

Poke

Lainaus käyttäjältä: RLe - 26 joulukuu, 2025, 21:34Makosa T-nelkku. Mahtaa olla just passeli hummerin kuljettamiseen.. Sidontaki just täydellinen  :+1:



https://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/15483704

Aaltopeltikattoinen droneja varten. ^-^

Vaniukko

Lainaus käyttäjältä: RLe - 26 joulukuu, 2025, 21:34Makosa T-nelkku. Mahtaa olla just passeli hummerin kuljettamiseen.. Sidontaki just täydellinen  :+1:



https://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/15483704
on varmaan todella hyvä peli etenemään missä vaan etuvetosena🤔

Bantam

1957 Dual-Ghia Convertible



https://www.carandclassic.com/car/C1925074

Ei ole italojenkistä kuullutkaan.

Aalto

Keulasta ja vallanki noista valoista tulee mielle yhtymä 70-luvulla tehtyihin Stutz Blackhawkeihin. Ne jokka oli Virgil Exnerin suunnittelemia. Voi olla että asian takana on jotain yhtymäkohtaa. Muistelisin että on sanottu että Dual Ghian muotoilussa oli joku osuus myös Exnerillä.

On sitte oma juttusa et kuin kauniina tuotaki autoa voi pitää.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 27 joulukuu, 2025, 07:101957 Dual-Ghia Convertible



https://www.carandclassic.com/car/C1925074

Ei ole italojenkistä kuullutkaan.
Tuollainen punainen umpimalli on (oli?) Suomessakin. Kuulemma kattoa muotoiltiin korkeammaksi, jotta Frank Sinatra mahtui istumaan hattu päässä kuskin paikalla.

En tiennyt, että noita on avona.


Carillo

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 26 joulukuu, 2025, 23:20on varmaan todella hyvä peli etenemään missä vaan etuvetosena🤔

Eikä juuri ole asiaa mihinkään "ei tasaiselle" pois asfaltilta.

Kalu

Nyt ois @Janski59 :lle Pletukkaa Pontinakin tilalle...





27000€

Janski59

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 27 joulukuu, 2025, 13:41Nyt ois @Janski59 :lle Pletukkaa Pontinakin tilalle...





27000€
niin minä huomasin, en taida uskaltaa ostaa kumminkaan... :thinking:

LPR

Kohtuuhintainen YJ Wrangler, lienee jo H.O. -koneella, kun on -92, 4800 € on hintapyyntö.

https://www.nettiauto.com/jeep/wrangler/15485854


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Vaniukko - 26 joulukuu, 2025, 23:20on varmaan todella hyvä peli etenemään missä vaan etuvetosena🤔
Kai tossa pussit takana on kun vette+vette kuormalla tyygi ihan ok.

Muuten sais olla aika ohut kardaani ja perä  ;D  tai perässä apupyörät.