Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

S.L


Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: rb - 26 joulukuu, 2025, 21:32

Tommonen oli silloin Sipoossa kaupan, kun hommasin Corollan.
Innostuin todella, kun nelivetoinen farkku ja semmosta oltiin vailla, mut kyseinen yksilö oli jo niin kuluneen oloinen, että unohdin sen suosiolla.

Kaverilla oli tommonen 1990 luvulla mut eipä tojotaa sillon paljo noteerannu. Kahtelin tuubista Tercel-pätkiä, näkyis olevan tiheä maastovaihde. Lukkoja ei ilmeisesti ole akseleilla. Netissä on 4x4 Tercel sivustoja. Maailmalla tekevät noihin pieniä alustan korotuksiakin: Ilmaiskarit taa ja maasturin jouset eteen esim. Menee korotettuna yllättävän pahoista paikoista mitä ny nettivideoista näkee.Taitaap ruoste olla isoimpia ropleemeja noissa. Voispa olla ihan kelpo vehjes vaikka vetouistelijalle ku venettä lasketaan veteen hankaliin paikkoihin. Nuo Ilmotuksen autot on ollu joskus myynnissä 1200 eurolla, löyty vanha ilmotus. Mut uus omistaja on nähny aika paljo vaivaa ku sisustaakin on purettu ja putsattu. Notta arvonnousu on varmaan perusteltu, varaosaautossakin näkyis olevan hyvin osia paikallaan.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 28 joulukuu, 2025, 11:09Kaverilla oli tommonen 1990 luvulla mut eipä tojotaa sillon paljo noteerannu. Kahtelin tuubista Tercel-pätkiä, näkyis olevan tiheä maastovaihde.
Itse olen tuollaisella neliveto-Tercelillä jonkin verran ajanut 1986-87 tienoilla. Eihän se mikään maastoauto ole eikä sellaiseksi tarkoitettukaan, mutta sellainen muistikuva jäi että ei siinä kovinkaan tukeva jousitus ollut vaan kun jonkin verran kuormaa oli eli takapenkilläkin väkeä ja tavaratilassa matkatavaroita niin matkanteko oli aika huteran oloista ja ajovalot näyttivät taivaalle.

Voi olla että jonkun toisen kokemus ja muistikuva on toisenlainen, mutta näin itse muistan että pikkuautohan se on vaikkakin vähän erikoinen sen aikaiseksi.

leivonharri

Varmaan kova peli autosuunnistukseen.

Poke

Dodge Coronet 1959

Hillottuja autoja hyllyt notkuen. Mielenkiintoinen saitti. Mielenkiintoiset hinnoittelut.

https://www.carandclassic.com/car/C1816869


Poke

Erikoista todellakin. Suoraan näytelyyn. Tämä on sisältä ja päältä ja konehuoneesta kuin vasta äsken viime vuonna otettu käyttöön. Eikä ole kirottu summalla - tarkoittaa hinta/laatu suhdetta.


Exceptional, 1965 Chrysler 300, second-hand, the car spent most of its life in the same family and has been regularly serviced. 383ci 4-barrel V8 engine, with over 320 bhp.

https://www.carandclassic.com/l/C1967169


palontie

On tuolla kyllä hienoja prätkiäkin,osa kyllä hinnoiteltu mun mielestä yli,mutta niin kai se köyhästä pitää tuntuakkin.

palontie


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Poke - 29 joulukuu, 2025, 01:59Erikoista todellakin. Suoraan näytelyyn. Tämä on sisältä ja päältä ja konehuoneesta kuin vasta äsken viime vuonna otettu käyttöön. Eikä ole kirottu summalla - tarkoittaa hinta/laatu suhdetta.


Exceptional, 1965 Chrysler 300, second-hand, the car spent most of its life in the same family and has been regularly serviced. 383ci 4-barrel V8 engine, with over 320 bhp.

https://www.carandclassic.com/l/C1967169



No ei tosiaan pahan hintainen kuntoon nähden. Täällä saa samaan rahaan suunnilleen jonku saattohoitovärillä tervatun neliovitolpan.

rb

https://www.nettiauto.com/fiat/130/15488232

Fiat 130 A
1970




"Todella harvinainen Fiat 130A myynnissä. Aikanaan ollut minusteritason edustusauto"

Mitä sanoo @sämpy ?

Poke

Lainaus käyttäjältä: rb - 29 joulukuu, 2025, 19:53https://www.nettiauto.com/fiat/130/15488232 Fiat 130 A 1970

" Autossa paljon laittamista. "

No, eihän tuo paljon maksa. Saa upean automaattivaihteisen suntiskyydin. Eikä tule samanlaista vastaan ellei mene kokoontumisajoihin. ^-^

Tuossa toinen samanlainen - 6900€ pyytää.
https://www.nettiauto.com/fiat/130/14520094

jariha

Vttu että on komee viiatti :panic:

LPR

Nyt on nolla liikaa hinnassa, 6250 €, saattovärissä ja laulettu...

https://www.nettiauto.com/buick/roadmaster/15490271


Poke

Plymouth Fury 1965

Melko ehjän näköinen. Puuttuu vanteet ja valkosivut. Erikoinen konepellin ylimääräinen lukitus - vaijerilla. Entäs kun vaipan kiinnitys pääsee löystymään kuumuudessa. Nah - not gonna happen.

https://www.carandclassic.com/car/C1914134


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 joulukuu, 2025, 23:48Nyt on nolla liikaa hinnassa, 6250 €, saattovärissä ja laulettu...

https://www.nettiauto.com/buick/roadmaster/15490271



Nyt on kyllä vaikea päättää mikä tuossa hivelee silmää eniten; seepra-mallinen maalipinta, jumalaisen muodokas skuuppi, lahopuuratti vai loppuun piereskelty sisusta.  :pckahvi: