Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Parin ilmoituksen päässä on kohtuullinen hearse laatikko vaivalla ja 350illä 2500e.

Kaktus

Paljoko valmiiks ryypätty nostaa arvoa? Oma hommansa siinäkin niin jos ottaa ns. Avaimet käteen pakettina.  :thinking:

Poke

Lancia Aurelia B24S Preparazione Bosato 1955

Upea ilmestys on.

https://www.carandclassic.com/l/C1988418


LPR

Isällä on ollut Aurelia aikanaan 60-luvun alussa, neöiovinen muistaakseni.

Pertti K


jariha

Lainaus käyttäjältä: Poke - 31 joulukuu, 2025, 02:25Plymouth Fury 1965

Melko ehjän näköinen. Puuttuu vanteet ja valkosivut. Erikoinen konepellin ylimääräinen lukitus - vaijerilla. Entäs kun vaipan kiinnitys pääsee löystymään kuumuudessa. Nah - not gonna happen.

https://www.carandclassic.com/car/C1914134



Mikähän noissa kauheennäkösišsä vanteissa jenkkejä kiehtoo? Kaikissa samanlaiset nykyään niinku suomessa bartsetat

rb


Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 01 tammikuu, 2026, 15:07https://www.nettiauto.com/willys/jeep-station-wagon/15492569
Onko myyjä katsonut hintatason Nettiautosta, kun täsmälleen saman hinnan laittanut kuin Paimelan Paroni vastaavalle.  :)



-54 Willys Jeep Utility Station Wagon 19 500 euroa

Mun mielestäni näitä on suhteellisen usein myynnissä ja usein vielä hyväkuntoisia vähän ajettuja/kunnostettuja. Olisko näitä uutena ollut tehdaspalokunnilla ja vastaavissa tehtävissä joissa kilometrejä on kertynyt vähänlaisesti mutta huollot ja korjaukset tehty tunnollisesti jolloin ovat säilyneet niin kauan että ovat sitten jo olleet harrasteikäisiä säilymiä eivätkä aktiivikäytöstä vapauduttuaan ole päätyneet enää mihinkään kuluttavaan käyttöön.

Aalto

Eikö tommonen Willys station wagon ollu jossain Kuollut mies sarjan elokuvassa? Useemman siviili käytössä olevan tuntusen muistan nähneeni finnan kuvia selatessa.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pande - 01 tammikuu, 2026, 15:29Onko myyjä katsonut hintatason Nettiautosta, kun täsmälleen saman hinnan laittanut kuin Paimelan Paroni vastaavalle. 
Lainaus käyttäjältä: Pande - 01 tammikuu, 2026, 15:29Onko myyjä katsonut hintatason Nettiautosta, kun täsmälleen saman hinnan laittanut kuin Paimelan Paroni vastaavalle. 


Hintakartelli!Paronille syyte notta jumalauta tuntuu.

Toyopet

Itselle tulisi mieleen, ettei noiden willys vankkureiden kysyntä vastaa hintapyyntöå mutta mistäpä sen tietää.
Rahamiehillä on omat ajstuksensa.

LPR

Willys/Jeep on monessa suhteessa edelläkävijä ja osa malleista jäi lyhytaikaisiksi koska oli liikaa aikaansa edellä. Station Wagon ja Jeepster olivat ensimmäiset citymaasturit vuosikymmeniä ennen kuin ne yleistyivät. 70-luvulla kokeiltiin uudestaan Eaglella, mutta ei silloinkaan vielä ollut aika moiselle.

Toyopet

Eagle onkin jo hieno laitos.

Liekö joskus autopuolella yritetään kysyntää luoda korkeilla pyynneillä ajatuksella kallis on haluttu...  ::)

sössö

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 01 tammikuu, 2026, 16:43Itselle tulisi mieleen, ettei noiden willys vankkureiden kysyntä vastaa hintapyyntöå mutta mistäpä sen tietää.
Rahamiehillä on omat ajstuksensa.
noissa on vähän oma pelinpitonsa miten hinnottelee. Jos joku on paljon halvempi mitä yleinen taso, siinä on monen mielestä jotain epäilyttävää. Niinkun siinäkin jos hinta on paljon korkeampi mitä yleinen taso eikä heti näe mistä se hinta tulisi siihen autoon.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 01 tammikuu, 2026, 17:34noissa on vähän oma pelinpitonsa miten hinnottelee. Jos joku on paljon halvempi mitä yleinen taso, siinä on monen mielestä jotain epäilyttävää. Niinkun siinäkin jos hinta on paljon korkeampi mitä yleinen taso eikä heti näe mistä se hinta tulisi siihen autoon.
No, nuo on molemmat yli minkään järjellisen hintatason, eikä kauppa noista toteudu likikään pyyntihinnalla jos ei myyjä ota omien arvostuksiensa takia ihan ylihintaista vaihdokkia.. :))
Jos nuo olis kympin pinnassa hintalapultaan, niin varmaan kiinnostuneitakin jo olisi.

Tosin olenkin köyhä, mutta tykkään tuosta automallista. :P