Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

pantera

Lainaus käyttäjältä: palontie - 04 tammikuu, 2026, 14:10Mitäköhän tossa on ehjää kun on koko ajan myynnissä?

Kivan näköinen on kulla.
Ei siinä mitään vikaa ole. Käy pihassa tämäntästä, ei vuoda edes öljyä  O0
Pjrjr oli tolla reissussa kamujen kans Jkylän näyttelyssä

rb

https://www.nettiauto.com/international/scout/15496666

International Scout
1981




Toi koppa ei vuosien saatossa juurikaan muuttunut.

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 05 tammikuu, 2026, 12:32https://www.nettiauto.com/international/scout/15496666
Siihen ei tarvitse hulluimmankaan dieselöijän miettiä sitä Cedricin dieseliä kun siinä on Nissan-diesel valmiiksi.  :)

Kyrpov


pantera

Tutuilla on parikin tollasta scouttia  O0 
Romumäkisellä on Yyykoon entinen paraatiauto Suezilta, ja Masilla on Escobar





WBBC

On kyllä ajattoman hieno maasturi.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Pande - 05 tammikuu, 2026, 12:37Siihen ei tarvitse hulluimmankaan dieselöijän miettiä sitä Cedricin dieseliä kun siinä on Nissan-diesel valmiiksi.  :)

Roverin 3.5 litrainen V8 -sopisi tuohon hyvin. En sitten tiedä, miten saa sopimaan voimansiirtoon?
Edit: Jaa, onhan sitä saanut ihan omalla V8 -koneellakin.

Poke

Lainaus käyttäjältä: rb - 05 tammikuu, 2026, 12:32https://www.nettiauto.com/international/scout/15496666

International Scout
1981




Toi koppa ei vuosien saatossa juurikaan muuttunut.

Kuten arvelinkin - sadekaudeksi tuosta saa katon riisuttua.  ^-^ 

signet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 03 tammikuu, 2026, 20:11jos joka kerta vetäis kännin kun tuo on myynnissä olis viimiset 5v? ollut aika sekavaa aikaa
Oli mulla 2010-2018?,en muista tarkkaan myyntivuotta.Ostin sen 2000e.Myin 4500e,ja sen jälkeen varmaan kaikki omistajat (n.50kpl?) on kuvitelleet tekevänsä sillä tiliä.Onkohan sitä kukaan vaivautunut vieläkään muuttamaan henkilöautoksi?

signet

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 04 tammikuu, 2026, 14:48Jos tuosta hyrslerin farkusta oli puhe, niin minun mielestä se on samalla henkilöllä ollut kyllä pidemmän aikaa tarjolla.

mulla se oli hiljasessa myynnissä vuosia.Ei ole mun jälkeen ollut kylää pitkään kellään.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: signet - 05 tammikuu, 2026, 18:11Oli mulla 2010-2018?,en muista tarkkaan myyntivuotta.Ostin sen 2000e.Myin 4500e,ja sen jälkeen varmaan kaikki omistajat (n.50kpl?) on kuvitelleet tekevänsä sillä tiliä.Onkohan sitä kukaan vaivautunut vieläkään muuttamaan henkilöautoksi?
olikohan 3-4v sitten 2500e huonoilla kuvilla viittö vailla leimaa

palontie

Lainaus käyttäjältä: Poke - 05 tammikuu, 2026, 17:47Kuten arvelinkin - sadekaudeksi tuosta saa katon riisuttua.  ^-^ 

Kenen valmistama kone tuossa on vai onko omaa tuotantoa?

Therealsamppa

Lainaus käyttäjältä: palontie - 05 tammikuu, 2026, 19:31Kenen valmistama kone tuossa on vai onko omaa tuotantoa?

Dieselissä Nissan Patrolista tuttu SD33  ;D