Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K


sössö

90, mut varmaan siihen asti lyö joka pyörällä tyhjää kärry perässä.

pantera

Lainaus käyttäjältä: sössö - 05 tammikuu, 2026, 22:1590, mut varmaan siihen asti lyö joka pyörällä tyhjää kärry perässä.
Ja sen jälkeen menee lahot 60 hv pornstartterit oli että heilahtaa

signet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 05 tammikuu, 2026, 18:43olikohan 3-4v sitten 2500e huonoilla kuvilla viittö vailla leimaa
Ja sitten hetken päästä taas uudella omistajalla 9500e ;D

sössö

Lainaus käyttäjältä: pantera - 05 tammikuu, 2026, 22:49Ja sen jälkeen menee lahot 60 hv pornstartterit oli että heilahtaa
Juu ja vie 8 diisseliä siinä missä tuo 20 bensaa.

Ei tossa dodgessa ole järkeä ellei saa henkilöautoksi

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - 05 tammikuu, 2026, 23:26Ei tossa dodgessa ole järkeä ellei saa henkilöautoksi
Onko siinä sittenkään "järkeä"?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 tammikuu, 2026, 03:08Onko siinä sittenkään "järkeä"?
ainakin enemmän mitä 90kmh kulkevassa 1000hp autossa. Autovero varmaan suurin ongelma tuon henkilöautona tuomisessa on vaikka massat menisikin vielä rajoihin. Meneekö nekään enää, en tiedä.

jariha

turha auto, samakun kusis vastatuuleen ja väittäs että se on hienoo ku jalat kastuu :o

LPR

Melkoisen pieni kikkeli on oltava tuollaisen ostajalla, veikkaan että jopa kuopallaan.

WBBC

Nuo nelioviset lava-autot ovat rumia.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 05 tammikuu, 2026, 23:26Juu ja vie 8 diisseliä siinä missä tuo 20 bensaa.

Ei tossa dodgessa ole järkeä ellei saa henkilöautoksi
Miksi autossa pitäisi olla järkeä? :o
Lainaus käyttäjältä: jariha - 06 tammikuu, 2026, 04:11turha auto, samakun kusis vastatuuleen ja väittäs että se on hienoo ku jalat kastuu :o
Toisilla on toisenlaiset mielihalut. :rotfl:
Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 tammikuu, 2026, 04:24Melkoisen pieni kikkeli on oltava tuollaisen ostajalla, veikkaan että jopa kuopallaan.
No, eihän tuo paljon keskipituisen yli ole, mutta näkyy mahan takaa jopa isommin kumartumatta..
Jos joku nykyauto olisi pakko ottaa niin tuo olis varmasti ihan kärkipaikoilla mun hankinnoissa.
Lainaus käyttäjältä: WBBC - 06 tammikuu, 2026, 08:12Nuo nelioviset lava-autot ovat rumia.
Totta. ..tosin kaikki nykyautot on. :shitfan:
Tuo tekniikka ysäri Ramiin tai kanttikoppa(..jopa GMT400)-Chevyyn, niin kusisin hunajaa.
Crew Cabit on menneen kesän autoja ja niiden tilalle on tullu nuo jatkohyttiset monioviset.. :(

Carillo

Nopeudenrajoitin, autovero, 1000hv, hinta, "kuopallaan olo", vastatuuleen kuseminen ovat ehkä pyhä kuusinaisuus  ;D

rb

Pääsin muuten tänään kyytiin..
Siihen tuhatheppaiseen.
Näillä keleillä tietysti pitoa ei saa millään, mut ihan vakuuttava laite se on.

Asmo

Samalla rahalla saisi useita hyvännäköisiä autoja ja lisäksi vielä yhden sellaisen mikä suorituskyvyssä peittoaa TRX:n. Meidän muijallakin on sellainen.

Pertti K

Useimmat peittoaa ainakin 0-100 km/h kiihdytyksessä. Monet jopa varttimaililla.