Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

rb

No mut...
Jos kaveri osti tommosen, niin se ei ole meiltä mitään pois.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 06 tammikuu, 2026, 15:32No mut...
Jos kaveri osti tommosen, niin se ei ole meiltä mitään pois.
Päinvastoin..
Saattaa olla harrasteautoksi vielä materiaalia jonain päivänä. :P

sössö

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 06 tammikuu, 2026, 12:35Nopeudenrajoitin, autovero, 1000hv, hinta, "kuopallaan olo", vastatuuleen kuseminen ovat ehkä pyhä kuusinaisuus  ;D
ei kuorkissa ole autoveroa.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 06 tammikuu, 2026, 14:52Useimmat peittoaa ainakin 0-100 km/h kiihdytyksessä. Monet jopa varttimaililla.

Totta tosiaan...

Mutta vaikka 0-90 km/h:ssakin.

Carillo


LPR

Saakos tuohon laittaa 50 tonnin kärryn perään, jolloin noista tehoista olisi jotain hyötyä?

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 04 tammikuu, 2026, 23:11Karvan vaille 3200€, veikkaan, ettei hintavarausta ylitetty.
Ei tosiaan vaihtanut omistajaa tuolla rahalla, kun nyt on uudelleen huudettavana samoilla kuvilla ja myyntipuheilla.

Ford Fairmont -81.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 06 tammikuu, 2026, 20:46Ei tosiaan vaihtanut omistajaa tuolla rahalla, kun nyt on uudelleen huudettavana samoilla kuvilla ja myyntipuheilla.

Ford Fairmont -81.
Hintavaraus on varmaan varmuuden vuoksi tonnin yli nettiauton pyynnin, jolla se ei mennyt kaupaksi.

signet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 tammikuu, 2026, 20:28Saakos tuohon laittaa 50 tonnin kärryn perään, jolloin noista tehoista olisi jotain hyötyä?
3500kg max. kuulakytkimellä.Ilmajarrullisiin saa sit vähän enemmin.

LPR

Tuollainen yliturvonnut lava-auto ei sovellu oikein mihinkään, oli siinä mikä moottori hyvänsä. Henkilöautoksi normaaliin käyttöön aivan liian suuri ja painava ja kuorma-autona täysin käyttökelvoton pienen kuormatilansa takia, eikä ole vaihtolavalaitteita tai umpikonttia ja perälautanostinta tai mitään muuta hyödyllistä päällirakennetta. En ole vielä keksinyt mitään käyttöä moiselle ja suuresti ihmettelen miksi noita myydään ja ihaillaan niin paljon.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 tammikuu, 2026, 20:28Saakos tuohon laittaa 50 tonnin kärryn perään, jolloin noista tehoista olisi jotain hyötyä?
Puolikas+dolly+puolikas. 76tn eikä tee tiukkaakaan.

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 tammikuu, 2026, 21:17Tuollainen yliturvonnut lava-auto ei sovellu oikein mihinkään, oli siinä mikä moottori hyvänsä. Henkilöautoksi normaaliin käyttöön aivan liian suuri ja painava ja kuorma-autona täysin käyttökelvoton pienen kuormatilansa takia, eikä ole vaihtolavalaitteita tai umpikonttia ja perälautanostinta tai mitään muuta hyödyllistä päällirakennetta. En ole vielä keksinyt mitään käyttöä moiselle ja suuresti ihmettelen miksi noita myydään ja ihaillaan niin paljon.
Semmonen on ihan hyvä peli crew cabilla jos tarttee vähän lavatilaa ja joskus pitää hinata jotain. Siinä on vähän kaikki yhdessä paketissa eikä ole joku sedan tms.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 06 tammikuu, 2026, 21:22Semmonen on ihan hyvä peli crew cabilla jos tarttee vähän lavatilaa ja joskus pitää hinata jotain. Siinä on vähän kaikki yhdessä paketissa eikä ole joku sedan tms.
Saman kokoiseen oikeaan kuorma-autoon mahtuis se hinattava kyytiin.

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 06 tammikuu, 2026, 21:17Puolikas+dolly+puolikas. 76tn eikä tee tiukkaakaan.

Vetoauton massa ja vääntömomentti eivät taida olla ihanteelliset tommoseen yhdistelmään  :o

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 tammikuu, 2026, 21:23Saman kokoiseen oikeaan kuorma-autoon mahtuis se hinattava kyytiin.
mitä semmoset saman kokoset sitte lienee?

Pikappi on niinkun traktorikin, kaikkea sillä saa vähän tehtyä mutta missään se ei ole erityisen hyvä. Muilla tekee jotain tiettyä juttua mutta muut jää tekemättä.