Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: rb - 11 tammikuu, 2026, 20:02Joo.... Tänne on osunut vähänlaisesti Corvette harrastajia, eli se puoli taitaa olla ihan sinun ja @Teesi :n varassa.
Ainii!.... Tekihän @Harri S sen yhden tulva C nelosen (mitä Harri ei ois tehny) mut muita mä en sitten tiedä?

Mun kokemus C nelosesta on, että Optisparkkia on perin ....ttumainen vaihtaa. :(
onhan meilläkin c3 mitä nyt keväällä joutuu/pääsee harrastamaan

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: C4vettester - 11 tammikuu, 2026, 18:54Suosittelen:


Upean värinen C4 voimakkaalla LT1 moottorilla joka kiidättää sinivalkoisen kiilan tehdasvakiona jopa 260 km/h huippunopeuteen. Se riittänee useimmille nuoremmillekin huimapäille. Ja tietenkin myös keski-ikäisille. Luonnollisesti.

Pyyntihinta? Liian halpa. IMO. Näitä C4 helmiä tulee harvoin myyntiin. Fiksu käy siis hakemassa tämän kaunottaren äkkiä pois itselleen jenkkiharrastekulkineiden myyntipoolista.

 ;D  ;)
Kivan värinen on. :P Erottuu muista C-nelkuista edukseen.

Jättääköhän myyjä tuon rekisterikilven autoon.. :suspect:
Olisiko ottanut nimikirjaimien ja iän(?) mukaisen kilven joskus Vetteen.

Jostain tuon myyjän nimi on jäänyt mieleen, eikä liittynyt tähän autoon. :thinking:

sössö

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 11 tammikuu, 2026, 21:02Onkos tää nyt sitten pienimunaisille, vai äijä-auto, hyötyajoneuvo vai hyödytönajoneuvo, en tiiä  :thinking:

Tuntuis että suht helposti sais siistittyä ajoon ja oikeeseen käyttöönkin. Peltihommienkaan ei tarvi olla näyttelytasoa, saumat jättää vaikka silleen ja pohjamaalia päälle ens hätään. Arvonsa pitää jatkossakin jos sillä on merkitystä.  Ostasin jos olis edes pieni tarve ja hieman aikaa.

tohon tarttis pistää korkeet laidat minkä päälle tekee pistää lavapohjan ja valittaa kun on hankala lastata kelkka kyytiin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 11 tammikuu, 2026, 18:55https://www.nettiauto.com/chevrolet/c10/15506501

Chevrolet C10
1981

1 500 €


Ranta realisoi nyt autojaan.. :o
Just eilen kattelin sillä myynnissä olevaa GMC Jimmy-palapelia.. Olikohan Facessa myynnissä.. Yksi kokonainen ja toinen palasteltu osina mukaan, liki kahden auton osat ja 4000€ oli muistaakseni pyynti.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 11 tammikuu, 2026, 21:08tohon tarttis pistää korkeet laidat minkä päälle tekee pistää lavapohjan ja valittaa kun on hankala lastata kelkka kyytiin.
Neliöruho on vielä inhimillisen kokoinen ja käytettävissä normiliikenteessä, kun siihen ei ole laitettu linja-auton koria ja puoliperärekan mittaista lavaa eikä 15 tuuman korotuksia eikä 50+ tuuman mutakumeja, kuten valtaosaan noista uudemmista öyhötysautoista on.

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 11 tammikuu, 2026, 21:14Neliöruho on vielä inhimillisen kokoinen ja käytettävissä normiliikenteessä, kun siihen ei ole laitettu linja-auton koria ja puoliperärekan mittaista lavaa eikä 15 tuuman korotuksia eikä 50+ tuuman mutakumeja, kuten valtaosaan noista uudemmista öyhötysautoista on.
no ei ole missään tosielämässä. Yhden korotetun olen nähny ja senki autoliikkeessä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 11 tammikuu, 2026, 21:24no ei ole missään tosielämässä. Yhden korotetun olen nähny ja senki autoliikkeessä.
Päivittäin niitä täällä ainakin liikuu. Huvitti kun kuski otti taitettavan alumiinijakkaran rouvalle, että pääsi kyytiin.

Harri S

Lainaus käyttäjältä: rb - 11 tammikuu, 2026, 20:02Joo.... Tänne on osunut vähänlaisesti Corvette harrastajia, eli se puoli taitaa olla ihan sinun ja @Teesi :n varassa.
Ainii!.... Tekihän @Harri S sen yhden tulva C nelosen (mitä Harri ei ois tehny) mut muita mä en sitten tiedä?

Mun kokemus C nelosesta on, että Optisparkkia on perin ....ttumainen vaihtaa. :(

Laitoin 2017 mun toisen ja aika mintin -90 Kalifornia C4:sen taxfree eteenpäin 9500€ sekin oli avomalli kuten se -87 avo "tulva-auto" jolla ajelee yhä kummipoika.
Mulla oli yhteensä kolme Corvettea (myös yksi C3) siihen aikaan.

Noiden C4 hinnat on ollu nosteessa sen jälkeen mutta nykyinen hintataso riippuu paljolti kunnosta ja ajomäärästä kuten monessa muussakin kun elämme näitä vaikeita aikoja.

Toyopet

Neliöruho tai mikä vaan lava-auto kelpaisi mutta ihan tuossa aiemmin tänään tuli nettiautoa selailtua eikä taida olla mitenkään realistista, on noiden kaikkien lavavehkeiden hinnat karanneet järjettömiksi.
Paitsi nuo rullaavat umpilahot aihiot.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 11 tammikuu, 2026, 21:26Päivittäin niitä täällä ainakin liikuu. Huvitti kun kuski otti taitettavan alumiinijakkaran rouvalle, että pääsi kyytiin.
No se oli varmaan semmoinen äijä-auto sitten.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 11 tammikuu, 2026, 21:14Neliöruho on vielä inhimillisen kokoinen ja käytettävissä normiliikenteessä, kun siihen ei ole laitettu linja-auton koria ja puoliperärekan mittaista lavaa eikä 15 tuuman korotuksia eikä 50+ tuuman mutakumeja, kuten valtaosaan noista uudemmista öyhötysautoista on.
Tuo näyttäis kyllä olevan pitkälavainen alunperinkin eli 8 jalkaisella, ei niitä sen pidempiä edes ole tehtaalta. Mikä lie raja tollasella omavalmisteella jos akseliväli on vakio 8 jalkaisen väli?
 Tai on niitä tehtaalta pidempiäkin pikuppilavaisia, oliko Longhorn nimellä 10 jalkainen harvinaisuus jossain kohtaa, mikä olis kyl makee.

2 vetoseen oliskin pöljää tehä offialusta ja laittaa jotain jättikumeja.

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 11 tammikuu, 2026, 21:26Päivittäin niitä täällä ainakin liikuu. Huvitti kun kuski otti taitettavan alumiinijakkaran rouvalle, että pääsi kyytiin.
Juupajuu. On kyllä sakeeta juttua.

Onko sulla semmosta neliöruhoakaan, vai onko siitäkin vaa tyhjää netistä luettua juttua?

sössö

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 11 tammikuu, 2026, 22:01Tuo näyttäis kyllä olevan pitkälavainen alunperinkin eli 8 jalkaisella, ei niitä sen pidempiä edes ole tehtaalta. Mikä lie raja tollasella omavalmisteella jos akseliväli on vakio 8 jalkaisen väli?
 Tai on niitä tehtaalta pidempiäkin pikuppilavaisia, oliko Longhorn nimellä 10 jalkainen harvinaisuus jossain kohtaa, mikä olis kyl makee.

2 vetoseen oliskin pöljää tehä offialusta ja laittaa jotain jättikumeja.
hirveesti isompi ei uusi pickuppi ole tommosta squarebodyäkään, jos lyhkäshyttinen lyhytlavanen vanha on vähän alle 5m niin uus on vähän yli. Vetokoukutkin on uusissa monissa pikalukolla irrotettavia eli jo sillä että vanhassa on se kiintee aikansa koukku ne onki jo melkein saman mittasia. Samaten tommonen vanhakaan ei varsinaisesti lastauskorkeudellaan loista vaikka onki n. 20cm matalammalla mitä uudessa.

Harri S

Se mun -90 avo oli välimalli jossa vanha mosa ja puskurit mutta uudemman mallin kabiini, mittaristot yms. Tein siihen tosin vain kansipokan ja joitakin sähköjuttuja.

Teknisestihän noissa malleissa ei eroa ole kuin uudemmassa LT tekniikka joka väistyikin aika nopeasti C5 ja LS tieltä. Myöhemmässä versioissa mm. ECU ympätty auton kuuminpaan paikkaan akun yläpuolelle, konemuovin alle. Vaikeammaksi korjata mä sen vanhemman koin kuin uudemman koska siinä spessu ritariässämittaristot, ohjausboksit ja sähköjutut ajonestoa ja abseja myöten ja lähinnä vain airbäkit puuttui. C4 versiot kuitenkin aikalailla ressu-ränni ja rappuset autoja uudempiin veten malleihin verrattuna mutta C3 jälkeen oikeasti ensimmäinen Corvette joka on alustaltaan aidosti ajettava auto (mutta huonoilla jarruilla).

sössö

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 11 tammikuu, 2026, 22:14Se mun -90 avo oli välimalli jossa vanha mosa ja puskurit mutta uudemman mallin kabiini, mittaristot yms. Tein siihen tosin vain kansipokan ja joitakin sähköjuttuja.

Teknisestihän noissa malleissa ei eroa ole kuin uudemmassa LT tekniikka joka väistyikin aika nopeasti C5 ja LS tieltä. Myöhemmässä versioissa mm. ECU ympätty auton kuuminpaan paikkaan akun yläpuolelle, konemuovin alle. Vaikeammaksi korjata mä sen vanhemman koin kuin uudemman koska siinä spessu ritariässämittaristot, ohjausboksit ja sähköjutut ajonestoa ja abseja myöten ja lähinnä vain airbäkit puuttui. C4 versiot kuitenkin aikalailla ressu-ränni ja rappuset autoja uudempiin veten malleihin verrattuna mutta C3 jälkeen oikeasti ensimmäinen Corvette joka on alustaltaan aidosti ajettava auto (mutta huonoilla jarruilla).
mitä eroa on C3 ja C4 alustassa? C4 en ole ikinä alapuolelta nähnyt.