Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 13 tammikuu, 2026, 16:05Cadillacin penkillä kapinakin vaimenee.
Se on blätseri öyhötollahien cadillac, oli varmaan raskain ja kovin HD alusta kun niin vihasena pysyi

0:40

sekä vielä mersukyyti alkuun, ei pehmenny hitlerikään mersukyydeissä.

Franco alko pehmenemään 60 luvulla kun pääsi cadillacin ja rollssin kyytiin.

Montakohan khomeinin vanhaa blatseria suomessa on?

Carillo

Tuo mulkku syrjäytti Šaahin ja laittoi kansan kärsimään. En kyllä hänen vanhaa Blazeria haluisi  :o

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 14 tammikuu, 2026, 04:48Tuo mulkku syrjäytti Šaahin ja laittoi kansan kärsimään. En kyllä hänen vanhaa Blazeria haluisi  :o
Kyllä mulle kelpaisi..
Ei se autoa pahenna että ex-omistaja on persreikä. :))

Kaktus

Jobbariliikettä vituttaa kun asiakas tuonut pommin takas.  :thinking: Joka palkista hylky ruosteen takia ja "hakemalla haettu viat"

https://www.nettiauto.com/chevrolet/trailblazer/15329276?utm_source=share-app&utm_medium=social&utm_campaign=social-ad-share

"meni ekalla kerralla katsastuksesta läpi, Ostaja vei viikon päästä katsastukseen ja käski hakemalla hakea kaikki viat

Ja hylkuý tuli. katsastus paperit kuvissa."


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 14 tammikuu, 2026, 13:04Jobbariliikettä vituttaa kun asiakas tuonut pommin takas.  :thinking: Joka palkista hylky ruosteen takia ja "hakemalla haettu viat"

https://www.nettiauto.com/chevrolet/trailblazer/15329276?utm_source=share-app&utm_medium=social&utm_campaign=social-ad-share

"meni ekalla kerralla katsastuksesta läpi, Ostaja vei viikon päästä katsastukseen ja käski hakemalla hakea kaikki viat

Ja hylkuý tuli. katsastus paperit kuvissa."


Aika piiiitkään tuo vielä myynnissä tuolla ollut. Ihme.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 14 tammikuu, 2026, 13:04Jobbariliikettä vituttaa kun asiakas tuonut pommin takas.  :thinking: Joka palkista hylky ruosteen takia ja "hakemalla haettu viat"

https://www.nettiauto.com/chevrolet/trailblazer/15329276?utm_source=share-app&utm_medium=social&utm_campaign=social-ad-share


"meni ekalla kerralla katsastuksesta läpi, Ostaja vei viikon päästä katsastukseen ja käski hakemalla hakea kaikki viat

Ja hylkuý tuli. katsastus paperit kuvissa."



Jobbari siis kävi tutulla katsurilla hakemassa leiman, kuten aiemminkin tehnyt?
Sen jälkeen ostaja vei letukan uudelleen syyniin, jolloin katsastaja löysikin oikeat hylkäysperusteet?

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 14 tammikuu, 2026, 15:19Jobbari siis kävi tutulla katsurilla hakemassa leiman, kuten aiemminkin tehnyt?
Sen jälkeen ostaja vei letukan uudelleen syyniin, jolloin katsastaja löysikin oikeat hylkäysperusteet?

Jos harrastaisin uhkapelejä, ni tälle vaihtoehdolle laittaisin lanttini likoon...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Bantam - 13 tammikuu, 2026, 21:12Veljelläkin oli, mutta pelästyi mätävikaa ja jollekin se vielä kelpasi.
Viime vuodet nuo on kelvannut ihan asialliseen hintaan Ukrainaan..
Eli, Hiluxia harrastavat joutuvat etsimään toisen harrastuskohteen kun ihan paskoista, vielä kuitenkin liikkuvista on maksettu tonneja.

Millähän kohta rintamilla ajellaan, kun toimivaa(lue: yksinkertaista) ja edullista kalustoa ei ole saanut kaupastakaan enää vuosiin. :o

Kyrpov


Gary Grand


rb

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 14 tammikuu, 2026, 13:04"meni ekalla kerralla katsastuksesta läpi, Ostaja vei viikon päästä katsastukseen ja käski hakemalla hakea kaikki viat Ja hylkuý tuli. katsastus paperit kuvissa."
:o   Mut eiks ennen ainakin piti olla vähintään 8 kuukautta edellisestä katsastuksesta, ennen kun pääsi uudelleen leimalle?

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: rb - 15 tammikuu, 2026, 13:58:o   Mut eiks ennen ainakin piti olla vähintään 8 kuukautta edellisestä katsastuksesta, ennen kun pääsi uudelleen leimalle?

Vanhoja juttuja, nyt voi ajaa samantien uudelleen, ollut jo monta vuotta. Se vuoden, kahden tai 4 vuoden päästä oleva päivämäärä on vaan takaraja luvalliselle ajelulle.

Carillo


Markok

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 15 tammikuu, 2026, 17:39Tonne "yläkannelle" sopis terassi 👌🏻

Palju olis erilainen myös.

Gary Grand