Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Markok

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 tammikuu, 2026, 19:29Vähän ehkä huojakka mutkissa.. :panic:

Jonkunlainen turvaverkko ja rauhallinen kuski että vesi pysyy altaassa.
Lennokkaissa ajatuksissa ollut kakskerros bussi yläkerran allas ja sauna osastolla.

Mutta tuo auto on ihan hirvee ja 45te niin ostajia ei varmasti jonoksi ole!

palontie

En edes muista milloin viimeksi oon Cittarin nähnyt liikenteessä.

https://www.nettiauto.com/chevrolet/citation/15514463

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 15 tammikuu, 2026, 19:49En edes muista milloin viimeksi oon Cittarin nähnyt liikenteessä.

https://www.nettiauto.com/chevrolet/citation/15514463
enkä nettiautossa hetkeen noin pienellä pyynnillä. Yleensä niistä yritetään jotain 5-6k repiä

leivonharri


Poke

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 15 tammikuu, 2026, 21:21Hitto ku hieno!

Nyhitkö ostohousuja? Minustakin tuo on epeli peli hinta/laadultaan. 5D combi coupe.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 15 tammikuu, 2026, 20:50enkä nettiautossa hetkeen noin pienellä pyynnillä. Yleensä niistä yritetään jotain 5-6k repiä
Kokeilleena tollasta Cittaria, niin 6€ on jo liikaa.

Carillo

Onko tommoses Iron Duke patana vai joku muu?

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Markok - 15 tammikuu, 2026, 19:23Palju olis erilainen myös.

Saattaa olla et kattorakenteita tarttis vahvistaa jos esim kahden motin paljun laittaa. Siihen neljä ukkoa/akkaa + kaljat päälle 😬

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 16 tammikuu, 2026, 03:27Kokeilleena tollasta Cittaria, niin 6€ on jo liikaa.
joo eikai kukaan luullut että pidin 3k halpana  ;D


leivonharri

Onko noissakin hinnat laskemaan päin?

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 tammikuu, 2026, 17:46Onko noissakin hinnat laskemaan päin?

Alkaako ostohousut puristamaan?  ;D

leivonharri

Ostohousut on takaa ratkenneet niin, että sieluun tuulee.

rb

https://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/15514655

Chevrolet Caprice
1995




"Ei käynnisty, virranjakaja vaihdettava, uusi mukana"

Onks tossa pikkukasissa kans Optisparkki, kun ei oo jaksettu alkaa vaihtaa?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 16 tammikuu, 2026, 20:41https://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/15514655

Chevrolet Caprice
1995


Onks tossa pikkukasissa kans Optisparkki, kun ei oo jaksettu alkaa vaihtaa?
Jos tuommosen hinnan saa ehjänäkin, niin ei ole tyhmä.. ::)