Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: rb - 16 tammikuu, 2026, 20:41https://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/15514655

Chevrolet Caprice
1995




"Ei käynnisty, virranjakaja vaihdettava, uusi mukana"

Onks tossa pikkukasissa kans Optisparkki, kun ei oo jaksettu alkaa vaihtaa?
On.
Se on ulkoisesti ihan samanlainen kuin LT1, 305:n poraus ja lyhyt 3" isku.
Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 tammikuu, 2026, 20:47Jos tuommosen hinnan saa ehjänäkin, niin ei ole tyhmä.. ::)
4000€ kuulemma lähtisi. 🙄

Onhan siinä optisparkissa oma hommansa.
Eikä tuohon koppaan kannata kaasarimuunnostakaan....

rb

Sämpylän pitää olla farkku.
Ainii!.... Tää keskustelu taitiin käydä jo muutama sivu sitten.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 16 tammikuu, 2026, 20:47On.
Se on ulkoisesti ihan samanlainen kuin LT1, 305:n poraus ja lyhyt 3" isku.4000€ kuulemma lähtisi. 🙄

Onhan siinä optisparkissa oma hommansa.
Eikä tuohon koppaan kannata kaasarimuunnostakaan....
Jos tykkäisin tuosta kopasta, niin hommaisin ja Lässyttäisin. :P
Onneksi en tykkää.. :))

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 tammikuu, 2026, 21:47Jos tykkäisin tuosta kopasta, niin hommaisin ja Cedricöisin. :P
Onneksi en tykkää.. :))

Samit

Gary Grand


Carillo

12H-T:töinti tai Cumminssöinti vaatii hiukan enemmän luovuutta ja paremmat puhelahjat konttoria varten  :think:


Pertti K

Nostikohan vai laski aiempi omistaja hintaa.  :thinking: Eikös tää joku Top Gear -stara ole, varmaan rääkänny tuota radalla.

sämpy

Jos toimittajalla ei mennyt valuutat sekaisin niin ennakko arvio oli 140-160t taalaa. Siinä oli jo Teemu-lisää.

Just eilen mietin että koskahan sitä pääsee itse aloittamaan avon korityöt, kohta on vilahtanut 10 vuotta odotellessa sitä "parempaa aikaa".

caprice307


Kyrpov


caprice307


Kyrpov

Harvoin tarjolla tuon mallista chevy vania ja vielä suoralla kutosella.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 18 tammikuu, 2026, 01:01Nostikohan vai laski aiempi omistaja hintaa.  :thinking: Eikös tää joku Top Gear -stara ole, varmaan rääkänny tuota radalla.
Oikein stara. Kerran erehdyin katsomaan Suomen Top Gearia ja sitä kesti tasan kaksi minuuttia. Heti kun tuo pölvästi aukaisi suunsa, oli pakko sulkea telkkari. Sen jälkeen en vahingossakaan moista ohjelmaa katonut. Suunsa kun ymmärtäisi pitää kiinni, niin hetken saattaisi vaikuttaa ihan järkevältäkin ihmiseltä.

Markok

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 tammikuu, 2026, 15:08Oikein stara. Kerran erehdyin katsomaan Suomen Top Gearia ja sitä kesti tasan kaksi minuuttia. Heti kun tuo pölvästi aukaisi suunsa, oli pakko sulkea telkkari. Sen jälkeen en vahingossakaan moista ohjelmaa katonut. Suunsa kun ymmärtäisi pitää kiinni, niin hetken saattaisi vaikuttaa ihan järkevältäkin ihmiseltä.

Sama homma, hirvee myötähäpee tuli.
Koskee myös muita juontajia