Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 19 tammikuu, 2026, 19:34voisin ihan päittäinkin vaihtaa...  :P
elä nyt liian halvalla laita  :soosoo:

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 tammikuu, 2026, 19:38elä nyt liian halvalla laita  :soosoo:
Kai se ikä teettää, että alkaa hinnat hämärtyä  ::)

Asmo

Perhana, tuo Pöllöhän on kuvattu tuossa parin kilometrin päässä ja lukeutuu suosikkimalleihini. Mutta en enää grilliprojektiin ryhdy, jollaiseksi tuon luokittelen. "Ruosteet hitsattu" ei luultavasti täytä mun kriteereitäni ja uusiksi ne(kin) olisi tehtävä.

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Poke - 19 tammikuu, 2026, 18:10Ei noita edes pysty eikä järkeä kustomoida.

Heti alkoi enempi kiinnostamaan. Missä se mun rälläkkä on..

Poke

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 19 tammikuu, 2026, 20:30Heti alkoi enempi kiinnostamaan. Missä se mun rälläkkä on..

Bloweria keulille ja louverseja koko kori täyteen. Slicksit taakse ja korin nosto. Hyvä hot rod t-bird siitä tulisi.  ^-^

Gary Grand


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Poke - 19 tammikuu, 2026, 20:48Bloweria keulille ja louverseja koko kori täyteen. Slicksit taakse ja korin nosto. Hyvä hot rod t-bird siitä tulisi.  ^-^
Ja aina voi sipaista katosta vähän, puskurit koriin, takasiipi mainittiinkin jo...

FuryIII 71

Varmaan niitä makuasioita joita tuollaisen tunturipöllön osalta taidettiin jossain vaiheessa tässäkin topikissa sivuta, mutta edelleenkään ei aiheuta itessä minkäänsortin omistushaluja. Toi ei vaan omaan silmään oo muotoilun osalta onnistunu missään suhteessa.

Sen sijaan tuosta seuraava "Thelma & Louise" korimalli taas aiheuttaa jopa kohtuu väkevää omistushalua.  :P

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 19 tammikuu, 2026, 21:27Varmaan niitä makuasioita joita tuollaisen tunturipöllön osalta taidettiin jossain vaiheessa tässäkin topikissa sivuta, mutta edelleenkään ei aiheuta itessä minkäänsortin omistushaluja. Toi ei vaan omaan silmään oo muotoilun osalta onnistunu missään suhteessa.

Sen sijaan tuosta seuraava "Thelma & Louise" korimalli taas aiheuttaa jopa kohtuu väkevää omistushalua.  :P
Sehän näyttää XL-mustangilta.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Poke - 19 tammikuu, 2026, 18:10Naama on hieman vino. Kenties molemmat puskuttimet pitäsi vaihtaa tai korjata jos haluaisi siistin. Nuohan ovat upeita vehjeksiä korjattuina ja entisöitynä. Ei noita edes pysty eikä järkeä kustomoida.
Äppäp, vartoos ny, näistä tosiaan oli juttua joku hetki sitten. Laitoin kuvia vanhasta stock carista mihin vino naama sopii sellaisenaan, ei vaadi mitään toimenpiteitä.
Peräpää isoine lamppuineen sopii siihen tyyliin just presiis sekin.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 05 joulukuu, 2025, 00:57Löyty vielä toinen kuva varmemmaksi vakuudeksi. Siististi tehty nuo lokarin kaaret ainakin mun silmään. Helman pakorööri 10+


Toi se oli

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 19 tammikuu, 2026, 21:30Sehän näyttää XL-mustangilta.

No siitä huolimatta, tai sen takia. Joka tapauksessa tuollainen "bullet nose" birdi ei tosiaan nappaa yhtään.

rb

https://www.nettiauto.com/mercury/monterey/15522317

Mercury Monterey
1963




Lässyn asennuksessa jaksettu nähdä vaivaa..


Lerssinen

https://www.nettiauto.com/buick/special/15519175

LainaaMaalipinta virheetön

No jos näin niin ei kannattais kovin lähikuvia ottaa  :P

Kyrpov