Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: spike - 22 tammikuu, 2026, 12:28Toi sisustus on kyllä aika kauhea ainakin omaan silmään.
Äkkiä se olis harmaanruskea.. ::)

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 tammikuu, 2026, 12:46Äkkiä se olis harmaanruskea.. ::)
Valkoinen on vähän arka väri siellä, missä materiaali hieroituu jätkän hanuriin.

Pertti K

Laitettava housut jalkaan jos tolla ajelee.

leivonharri


rb


Kyrpov

Valkonen nahkasisus harvoin onnistunut edes orggiksena. Cutlassissa oli valkoset vinyylipenkit. Kyllä perse hikos.

Poke

Lainaus käyttäjältä: rb - 22 tammikuu, 2026, 18:04https://www.nettiauto.com/cadillac/62-series/15529034

Cadillac 62-series
1959



Kuvat paskimpia ikinä. Pystykuvaa, taidekuvaa, mv-kuvaa mistä lie lehtileikkeestä. Myyntipuheesta +7. Mia on ilmeisesti myynyt ennenkin jotain. Mutta ei kerro tekniikasta sitten mitään. Niin että miten 33k€ on perusteltu. Kaitpa se nyt jotenkin. Eihän se ole kuin 3kpl Valianteja.

Poke


Pande

Huomiota herättävä ja kauttaaltaan kunnostettu/rakennettu matkailu-Unimog. Mutta mutta... kuka tuonkin oikeasti haluaisi? Jos tuollaisen rahatukon kanssa olisi huonommallekin tielle pystyvää matkailuautoa etsimässä niin varmasti useimmat ostaisivat uuden Mersusta tehdyn Hymerin, olisi varmasti aika paljon mukavampaa ja luotettavampaa matkanteko.



Mercedes-Benz Unimog 416 – Trans Canada Pilot 160 000 euroa.

Poweri

Liekö tommoseen viisysiin helppo laittaa isolohko sevy kone ja joku ylivaihdetoosa.
Sais jotain käyttöarvoa tollekin romulle.

rb

https://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/15522651

Volkswagen Kupla
1950




Vähempihän noita Split window kuplia on, joten kai se osinakin on parinkympin arvoinen..

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pande - 22 tammikuu, 2026, 19:52Huomiota herättävä ja kauttaaltaan kunnostettu/rakennettu matkailu-Unimog. Mutta mutta... kuka tuonkin oikeasti haluaisi? Jos tuollaisen rahatukon kanssa olisi huonommallekin tielle pystyvää matkailuautoa etsimässä niin varmasti useimmat ostaisivat uuden Mersusta tehdyn Hymerin, olisi varmasti aika paljon mukavampaa ja luotettavampaa matkanteko.



Mercedes-Benz Unimog 416 – Trans Canada Pilot 160 000 euroa.
antti liinpää O0

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 22 tammikuu, 2026, 19:55Vähempihän noita Split window kuplia on, joten kai se osinakin on parinkympin arvoinen..
Jo paria vuotta uudemmat ovat oleellisesti yleisempiä kuin -50. Ja onhan siinä oma historiallinen merkityksensä jos tuo oikeasti on yksi näistä kuten ilmoitus kertoo:



Tiedä sitten tänä päivänä että vieläkö Suomessa on riittävästi "vakavia" Kupla-harrastajia jotka noita aivan vanhimpia entisöivät että löytyykö kiinnostuneita tekemään tuo loppuun.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: rb - 22 tammikuu, 2026, 19:55https://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/15522651

Volkswagen Kupla
1950




Vähempihän noita Split window kuplia on, joten kai se osinakin on parinkympin arvoinen..
Parempi olla hitlerin vanha kupla tohon hintaan

rb

Lainaus käyttäjältä: Pande - 22 tammikuu, 2026, 20:00Tiedä sitten tänä päivänä että vieläkö Suomessa on riittävästi "vakavia" Kupla-harrastajia jotka noita aivan vanhimpia entisöivät että löytyykö kiinnostuneita tekemään tuo loppuun.
Suomessa:

https://www.carandclassic.com/l/C1988817

1951 Volkswagen Beetle Split Window
€34,900



Myyjä varmaan funtsinu, että Suomeen turha yrittää, joten laittanu kansainväliseen myyntiin.