Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Pande - 22 tammikuu, 2026, 19:52Huomiota herättävä ja kauttaaltaan kunnostettu/rakennettu matkailu-Unimog. Mutta mutta... kuka tuonkin oikeasti haluaisi? Jos tuollaisen rahatukon kanssa olisi huonommallekin tielle pystyvää matkailuautoa etsimässä niin varmasti useimmat ostaisivat uuden Mersusta tehdyn Hymerin, olisi varmasti aika paljon mukavampaa ja luotettavampaa matkanteko.



Mercedes-Benz Unimog 416 – Trans Canada Pilot 160 000 euroa.

Antsu tavoittelee kyllä aika huimia fyffejä tolla kopilla 🤔

Rrottweiler

Paljonkohan ton härvelin kokonaiskorkeus on, että mahtuuko edes kaikkien siltojen alitse. Voi hieman rajoittaa matkailua...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: rb - 22 tammikuu, 2026, 20:12Suomessa:

https://www.carandclassic.com/l/C1988817

1951 Volkswagen Beetle Split Window
€34,900



Myyjä varmaan funtsinu, että Suomeen turha yrittää, joten laittanu kansainväliseen myyntiin.


Right Hand Drive

rb


Poke

Lainaus käyttäjältä: rb - 22 tammikuu, 2026, 19:55https://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/15522651 Volkswagen Kupla 1950

Isäni Enolta jäi kuivaan riiheen vuosikymmeniksi '52 Kupla. Se on kokonainen ja ehjä tuota korimallia. On siihen toki lisätty vilkkuvalot kun suuntaviitta ei oikein vakuuttanut. Siellä se taitaa seistä vieläkin kuivassa riihessä, vaikka mestari, rintamaveteraani itse on ollut pois jo vuosikymmeniä. Hänen poikansa asuu siellä metsätilalla. Perillisiä on kaksi veljen tytärtä. Silloin tällöin miettinyt mahtavatko edes tietää sen auton huutokauppahintaa - tuskin.

Siellä metsätialla lepää myös isäni Simca Aronde '52 hylsy mitä siitä on jäljellä. Paitse sen mittariklusteri on minulla tuossa hyllyssä ehjättynä. Sen voisin myydä sitä tarvitsevalle, mutta nuita Simcoja ei montaa enää ole Suomessa. Minulla on myös tämän Simcan alkuperoinen Rekisteriote.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 22 tammikuu, 2026, 21:06

Mitähän myyjä sekoilee. ???
Vasen kyynärpää lepää ikkunanpuitteella.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 22 tammikuu, 2026, 20:30Antsu tavoittelee kyllä aika huimia fyffejä tolla kopilla 🤔
Trendikäs maksaa. Nyky asuntoautotrendiin kuuluu mahdollisimman korkea ja epäkäytännöllinen maastokuorma-auto, isot ikkunat ja hankala kiivettävyys matkailukoriin joillakin tikapuilla. Ainakin kun katsoo noita ulkomaankilpisiä tuossa kylillä venerannassa. Merkit useimmiten Unimog, DAF, MAN, ym. vastaavat. Trendiin kuuluu myös ns. puskaparkissa oleminen, eli ollaan ilmaiseksi jossain muuhun käyttöön rakennetussa ympäristössä kuin leirintäalueella. Ja tuo kun on kauttaaltaan valkeaksi maalattu, myös sisältä, niin on taatusti trendikäs, ainakin jos sisustusohjelmia uskoo.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: rb - 22 tammikuu, 2026, 21:06

Mitähän myyjä sekoilee. ???
ei ton hintasissa tiedot niin justiin

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: LPR - 22 tammikuu, 2026, 21:32Trendikäs maksaa. Nyky asuntoautotrendiin kuuluu mahdollisimman korkea ja epäkäytännöllinen maastokuorma-auto, isot ikkunat ja hankala kiivettävyys matkailukoriin joillakin tikapuilla. Ainakin kun katsoo noita ulkomaankilpisiä tuossa kylillä venerannassa. Merkit useimmiten Unimog, DAF, MAN, ym. vastaavat. Trendiin kuuluu myös ns. puskaparkissa oleminen, eli ollaan ilmaiseksi jossain muuhun käyttöön rakennetussa ympäristössä kuin leirintäalueella. Ja tuo kun on kauttaaltaan valkeaksi maalattu, myös sisältä, niin on taatusti trendikäs, ainakin jos sisustusohjelmia uskoo.
150k tohon ja polttoaineet niin ei varaa enää mennä karvanaamarialueelle

Poke

Lincoln Capri 1953

Hinta lie myyjän tiedossa. Upea ja hieno. Tässä on malli auton myynnistä. Ei taide kuveja. Jokaiselta nurkalta vähintään yksi. Lähikuvat erikseen. Olisi ollut vielä parempi kun olisi alustakin kuvattu, mutta ei kaikkea voi vaatia.

https://www.carandclassic.com/car/C1935458


Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poke - 23 tammikuu, 2026, 04:15Lincoln Capri 1953

Hinta lie myyjän tiedossa. Upea ja hieno. Tässä on malli auton myynnistä. Ei taide kuveja. Jokaiselta nurkalta vähintään yksi. Lähikuvat erikseen. Olisi ollut vielä parempi kun olisi alustakin kuvattu, mutta ei kaikkea voi vaatia.

https://www.carandclassic.com/car/C1935458


Vallan hieno vehje, vaikken noista korimalleista isommin ite tykkää. Vähän häiritsee sähköflekti siellä...

Poke

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 23 tammikuu, 2026, 04:28Vähän häiritsee sähköflekti siellä...

Ilmastointi? Hyvä se on olla flektikin. Kun ei tuohon muuta nykyaikaa ole laitettu.

rb

https://www.nettiauto.com/chevrolet/corvette/15529691

Chevrolet Corvette C6 Z06
2007




Auto ajettu metsään ja myydään joko kokonaisena tai varaosina

Kovin kokonaiselta toi ei kyllä näytä.  ???

leivonharri

Onkohan toi samoilla sijoillaan ulkokurvissa? Kiva haravoida hangesta kyytiin.

Toivottavasti kuski on vielä hengissä.

ramman