Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Rrottweiler

69-71 300 on kanssa koko perän levyset valot.

sössö

oliko jossain thunderbirdissäkin? Joku 68 tms.

Kyrpov

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 04 maaliskuu, 2026, 21:02oliko jossain thunderbirdissäkin? Joku 68 tms.
T-birdissä oli ne aivan-hirveen-laittomat-suomessa-ei-voi-ikinä-sallia-oho-audiinkin-tuli-nyt-ne-on-lailliset vaeltavat vilkut.

Se koko hanuri on pelkkää takavaloa ainakin vuodet 1964-1997, periaatteessa tuotannon loppuun asti. Milloin tuota vaeltavaa vilkkua oli tarjolla, en osaa sanoa.

LPR

60-luvun lopun Cougarissakin oli valoa liki perän leveydeltä ja vaeltavat vilkut.

sössö

Kyllä jumanvittu minkä takapään autossa on menettänyt maksamalla lisää jotta saa takaluukkuun jonkun ruman fake connie kit- pahkan. Onkohan tommosen T-birdin puskuri, valot, takaluukku- yhdistelmä vaikee laittaa mk4 lincolniin?

leivonharri

Nää oli ainakin 80-90-luvulla jollain tasolla sukulaisia, joten takavalotkin on varmaan samaa sarjaa.

leivonharri

Tiesittekö muuten, että Mercury Cougaria sai myös farmarina muutamana villinä 80-luvun vuotena?

sössö

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 04 maaliskuu, 2026, 21:34Nää oli ainakin 80-90-luvulla jollain tasolla sukulaisia, joten takavalotkin on varmaan samaa sarjaa.
70- luvulla mk4 lincolnin tullessa mun ymmärtääkseni mark ja t-bird on "samoja". Mitä se fordin aivotuksissa sitten tarkottaa, että ne on "samoja" onkin mysteeri. Voi olla silti ihan eri kori.

Olisi kyllä ulkonäköhyödyt niin mittavat tommosesta muutoksesta, että ehkä jopa voisi alkaa selvittämään tuon oman auton eroja t birdiin. Mulla takaluukku alkaa olemaan aika heikossa jamassa.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 04 maaliskuu, 2026, 21:3770- luvulla mk4 lincolnin tullessa mun ymmärtääkseni mark ja t-bird on "samoja". Mitä se fordin aivotuksissa sitten tarkottaa, että ne on "samoja" onkin mysteeri. Voi olla silti ihan eri kori.

Olisi kyllä ulkonäköhyödyt niin mittavat tommosesta muutoksesta, että ehkä jopa voisi alkaa selvittämään tuon oman auton eroja t birdiin. Mulla takaluukku alkaa olemaan aika heikossa jamassa.
Jos vaihtaa vain takaluukun kannen ja upottaa noi "Salorat" tonne alkuperäisten valojen väliin?

On ne kaikki kolme aika saman näköisiä ainakin 1979, mitä guuggeloin. Mercuryn varapyöräkotelo on vielä vähän kornimpi.

sössö

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 04 maaliskuu, 2026, 21:44Jos vaihtaa vain takaluukun kannen ja upottaa noi "Salorat" tonne alkuperäisten valojen väliin?

On ne kaikki kolme aika saman näköisiä ainakin 1979, mitä guuggeloin. Mercuryn varapyöräkotelo on vielä vähän kornimpi.
Kaikki taitaa riippua siitä millanen se kori on siitä kohtaa mihin se salorapaneeli tulisi kiinni. Lincolnissahan takaluukku on sellanen alaspäin kaartuva mutta tulee mun muistaakseni aikalailla vaan korin päälle. T-birdissä enemmänkin sellanen kansi ja alla upotus valoille eikä tuota ah mahtavaa connie kittiä. Toki lukkolaite nyt kuvissakin on selkeästi eri kohdissa mutta sen nyt voi vaikka millä tangoilla hoitaa.

Mulla on myös alkuperäsistä valoista toinen jotenkin rikki kun toi auto on joskus takakyljestä kolaroitu. Koko setin voisi siis tehdä kerralla. Ajattelin poistaa vaan raa-asti takaluukusta pahkan mutta ehkä jos t-bird osat olisi helposti sovitettavissa, voisi saada vähemmän kirvescustomin näköisen. Onhan noissa kyllä äkkiseltään katsottuna eri kori.

leivonharri

Niin, sulla on toi vähän vanhempi. On kyllä hienot takavalot t-birdissä!

sössö

On, muistin itse, että noissa olisi takapää samanlainen mitä lincolnissa ja vain 60- luvun malleissa noita pitkiä valoja, mutta näköjään on hieno takapää on 70- luvullakin.

rb

https://www.nettiauto.com/ford/mustang/15603148

Ford Mustang
1968

Ei lähde isolohko Mustang ihan pikkurahalla..

sössö