Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Carillo

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Anza - 13 maaliskuu, 2026, 18:46Nyt ois e-sarja kypsää poimittavaksi. En vaan tunne kovin hyvin näitä. Vanhemmassa sbc jarruongelmia ja uudessakin jotain tietty

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/15548865

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/15421892

Hyvän näköisiä mersuja. Luulen että vanhemmassa mersussa ei takapenkin selkänojat käänny. Ihan hyvä ottaa huomioon, jos joskus tarvii kuljettaa jotain. Kunnon mukaan noita tietysti ostetaan, eli paikan päälle tutkimaan vaan. Sympatiapisteet tuon vanhemman puolella, jotenkin ehyemmän näköinen. Tosin tuo uudempi korimalli on minusta parempaa tekoa esim. alustan osien puolesta.

Anza

Oon yhen kerran ajanu kumpaakin mallia sedanina. Ihan tuntu itekseen menevän. Mersu vois olla 2010-luvulta minun mielestä potentiaalinen ostokki. Eikä sellasta kunnon mersua oo ajopelinä ollu. A sarjaa ei lasketa.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 14 maaliskuu, 2026, 06:34Hyvän näköisiä mersuja. Luulen että vanhemmassa mersussa ei takapenkin selkänojat käänny. Ihan hyvä ottaa huomioon, jos joskus tarvii kuljettaa jotain. Kunnon mukaan noita tietysti ostetaan, eli paikan päälle tutkimaan vaan. Sympatiapisteet tuon vanhemman puolella, jotenkin ehyemmän näköinen. Tosin tuo uudempi korimalli on minusta parempaa tekoa esim. alustan osien puolesta.
Kyllä minun samankorisessa kaatu penkit. Saikohan petäti ihan vaakaan kun nosti istuinosan ylös.

Anza

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 maaliskuu, 2026, 10:19Kyllä minun samankorisessa kaatu penkit. Saikohan petäti ihan vaakaan kun nosti istuinosan ylös.

Millanen kokemus jäi mersusta. Ottaisitko samanlaisen uudelleen?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 14 maaliskuu, 2026, 10:19Kyllä minun samankorisessa kaatu penkit. Saikohan petäti ihan vaakaan kun nosti istuinosan ylös.
eikö se ollut lisävaruste jo muinoin tursuissa?

Anza

Esiin kääntyvä vetokoukku oli cool w211 mersussa. Siinä sedanissa käänty takapenkit

leivonharri

Väykkä-Mersu - kääntäjien auto?

Anza

Eiks w210 ollu väyrynen. Tää w211 seuraava jo siitä.

Väyrysestä superturbodiesel sijoitettuna w123 oli joskus mielessä, mutta onneks serkku pelasti houruilta.

Kyrpov

Tuttava 15v sitten toi saksasta ruosteettoman väyrysen. Sitä tarvi vaan kolme päivää hitsailla.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Anza - 14 maaliskuu, 2026, 12:58Millanen kokemus jäi mersusta. Ottaisitko samanlaisen uudelleen?
Hyvin tykkäsin, 6 vuotta ja n. 80 000 km meni hyvin pienillä murheilla. Tuski ottaisin mutta ei se auton vika ole, elämä on liian lyhyt samanlaisten autojen ostamiseen. Saman auton voi kyllä ostaa kahdesti...

Pertti K

isalmela