Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sämpy

Meillä oli justiinsa Toro akunvaihdossa. On tosin vähän erilainen menopeli sillä nimellä..

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 16 maaliskuu, 2026, 07:15On kyllä siisti  :coolsmoke:

Kuljetus taitaa maksaa oikein paperirahaa jos tänne Suomeen haluaa.

Millaista siellä Kanadassa on asua? Säästäisi meinaa kuljetuskustannuksissa  ;D
Olen katsellut viimeaikoina lähes yksinomaan kanadalaisia komediasarjoja: Corner gas, Trailer Park Boys ja Letterkenny.

Sitten Love it or list it Vancouver ja Poliisiopistotkin on kuvattu kai Torontossa.

Pelkästään näiden perusteella: kyllä mä voisin Oldmobilen perässä muuttaa sinne. Töitä tarviis kai ensin, maahanmuuttopolitiikka on kait aika tiukka.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 15 maaliskuu, 2026, 22:59Pidelty ja paapottu melkee ajamaton Toro. Jotain erilaista, eikä etuvetokaan enää häiritse noin ajatuksen tasolla tässä iässä

$16000 CAD

Nuo etuvetoisen pullistelevat vanteet häiritsee - aina.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 16 maaliskuu, 2026, 11:25Meillä oli justiinsa Toro akunvaihdossa. On tosin vähän erilainen menopeli sillä nimellä..
:o

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 15 maaliskuu, 2026, 22:59Pidelty ja paapottu melkee ajamaton Toro. Jotain erilaista, eikä etuvetokaan enää häiritse noin ajatuksen tasolla tässä iässä

$16000 CAD

harmittaa kyllä kun vanhanliitone etuveto jäi kokematta. Selvää varmasti onkinz että tässä purkauksessa nurisen kun nuo ja eldot oli aikanaan halpoja ja ei kelvanneet. Toki nyt ihan noin minttiä saanut.

sössö

kyllä jenkkietuvedosta tulee vieläkin 80 ja 90 luvun etuvetocadillac, pontiac transport, plymout reliant, chrysler sebring jne. fibat vaikka olis mikä, ei kiitos.

rb

Rrottweiler

Lainaus käyttäjältä: rb - 16 maaliskuu, 2026, 12:51https://www.nettiauto.com/plymouth/roadrunner/15623383

Plymouth Roadrunner
1970

8)
Hyvän värinen. Mutta näköjään teippisarjaa ostaessa rahat loppunut kesken.  ;D Ja myöskin lisätietoihinkin voi laittaa nykyään enemmän tekstiä, kuin mitä aikoinaan keltaiseen pörssiin.  ;D
Tehostamattomat rummut edessä????? Ja toi ilmanputsari on kyllä hirvitys.
Että näillä maanantaihin.  :D

palontie

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 maaliskuu, 2026, 11:29Olen katsellut viimeaikoina lähes yksinomaan kanadalaisia komediasarjoja: Corner gas, Trailer Park Boys ja Letterkenny.

Sitten Love it or list it Vancouver ja Poliisiopistotkin on kuvattu kai Torontossa.

Pelkästään näiden perusteella: kyllä mä voisin Oldmobilen perässä muuttaa sinne. Töitä tarviis kai ensin, maahanmuuttopolitiikka on kait aika tiukka.

Mä kun pari viikkoo lomailin Ontariossa/Torontossa ,niin ihastuin kyllä menoon,ja voisin helposti siellä asua.

LPR

Korimalli: viistoperä  :thinking:  :rotfl: No onhan tuo takalasi melko viisto...

On ollut muinoin dieselillä, tuotakaan ei kaiketi saa orkkiskoneelle enää leimattua.

Mercury Parklane -66, rullaava, 4200 €.

https://www.nettiauto.com/mercury/park-lane/15624951

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 16 maaliskuu, 2026, 07:15On kyllä siisti  :coolsmoke:

Kuljetus taitaa maksaa oikein paperirahaa jos tänne Suomeen haluaa.

Millaista siellä Kanadassa on asua?   Säästäisi meinaa kuljetuskustannuksissa
Kallista  :))

rb

leivonharri

Pesukoneen rummut?

Ei noi nyt niin karmeet, onhan siinä lokaria, mitä täyttää.

Zuinula

LPR

Jouset on kuoleentuneet tai jopa ihan poikki.