Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Bantam

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Smirkelimies - 02 huhtikuu, 2026, 21:54https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/slk-200/15642781

Työkaverin lähisuku harrastelee tommosia ja puhelee että on luotettavia autoja mut he onkin merssu-ihmisiä ni elävät omassa mersu-kuplassaan sitte.

Mut iha jänskän näköisiä pätkä-autoja.

Miespuolisten parturi-kampaajien auto 🤔

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 03 huhtikuu, 2026, 18:25Aika jännä tapaus, 70 judge "löytökunnossa". Mosa puuttuu (korrekti lohko ja kannet tulee mukaan) ja lattiassa sanomista. Mietin miten tuota lähestyis, niin päädyin että ensin laittaisin ajoon lattiareikineen, kunhan toimii ja liikkuu omin voimin. Sitten joskus parantelee. Kosmetiikkaan en koskis tikullakaan.
Sillä keinoin ei tarttis katella pihalla pressun alla makaavaa raatoa mistä ei ikinä tule mitään, ja hupiajossa hieno sellasenaankin.
Hinnoittelu vaan on sellainen että ei toteudu

rahareikä

Sissus mikä hinta  :o

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 03 huhtikuu, 2026, 20:52Miespuolisten parturi-kampaajien auto 🤔
joilla ei itsellä enää juuri kammattavaa ole

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 03 huhtikuu, 2026, 20:54Sissus mikä hinta  :o
Tossa sillä vois olla hitunen perustettakin. Jos vaikka vertais suomiDarttiin neljällä ovella ja pyynti 13k. Vai mitä se nyt olikaan...

Carillo

Nyt oli aivoissa pieru. Toihan on Canadan markkoja eli noin 25k€. Otan sanani takaisin  ;D

LPR

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 03 huhtikuu, 2026, 11:10Vuosia on ollut myynnissä. Ilmoitusta uusitaan tai hintaa justeerataan muutamalla kympillä ylös ja alas harva se päivä. Liian kova pyynti projektikuntoiselle "maailman huonoimmalle" automallille.

Tuollaisessa Corvairissa houkuttelevaa on 2d Ht:n linjakkuus, etenkin katto. Mutta neliovinen ei ole sitä vaikka olisikin Ht.

sämpy

kyl mua houkuttais moottori. Kun pitäisi olla oikeasti hyvä, sen verran paljon siihen uhrattiin aikaa ja rahaa kehittämiseen?

Kalu

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 04 huhtikuu, 2026, 16:30kyl mua houkuttais moottori. Kun pitäisi olla oikeasti hyvä, sen verran paljon siihen uhrattiin aikaa ja rahaa kehittämiseen?
Mä oon aina "ihastellut" tuota apulaiteremmiä, kun se menee aika jänskästi...

Asmo

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 04 huhtikuu, 2026, 16:30kyl mua houkuttais moottori. Kun pitäisi olla oikeasti hyvä, sen verran paljon siihen uhrattiin aikaa ja rahaa kehittämiseen?

Ei siinä mitään perustaava laatua olevaa ongelmaa ole, mutta pikkuharmeja. Esim. työntötankojen suojaputkissa 24 kpl O-rengastiivisteitä mitkä korppuuntuivat kuumuudessa ja alkoivat vuotaa. Nykyiset viton-kumiset ovat toimivia. Kaasarit ovat kuumassa paikassa ja bensa tuppaa kiehumaan moottorin saammutuksen jälkeen, mikä aiheuttaa käynnistysvaikeuksia kuumalla moottorilla. Uudemmissa kaasreissa on tätä vaivaa helpottamaan lisätty joku tuuletusventtiili. Tuulettajan hihna ei ole sattuneesta syystä kovin pitkäikäinen, tähänkin ongelmaan on helpotus kun käyttää vartavasten Corvairiin valmistettua ympäriinsä kangaspäällysteistä hihnaa. Kuumassa ilmastossa ja kovassa ajossa on irronnut pakoventtiilien seetejä alumiinikansista, ei ole kovin yleinen vaiva.

Mulla on vanhakoppainen kaksiovinen Corvair. Olin talvella vähän sillä mielellä että voisin myydä pois, mutta nyt taas tuntuu niin kivalta ajella että enpä myy.

Bantam

Lainaus käyttäjältä: Kalu - 04 huhtikuu, 2026, 17:15Mä oon aina "ihastellut" tuota apulaiteremmiä, kun se menee aika jänskästi...

Onpa tosiaan, "pahnapuhallin" ei ole mahtunut pystyasentoon kuten Kuplassa.

Poweri

Kasikoneen jakaja kuudella johdolla. Ihan viksu ratkaisu jos se on periaatteessa normi sbc jakaja. Olis kyllä sevylle tyypillistä, fordissa se jakaja olis takuuvarmasti joku täysin uniikki yksittäiskappale.

Janne-Pekka

Olihan vaan liekkö yhä 455 koneinen tummanvihreä monza suomessa.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 04 huhtikuu, 2026, 20:19Kasikoneen jakaja kuudella johdolla. Ihan viksu ratkaisu jos se on periaatteessa normi sbc jakaja. Olis kyllä sevylle tyypillistä, fordissa se jakaja olis takuuvarmasti joku täysin uniikki yksittäiskappale.

Voihan se olla periaatteessa sama Melko-Romu kuin pikkulohkossa, mutta tuskin on muuta vaihtokelpoista osaa kuin kärjet ja konkka.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 04 huhtikuu, 2026, 20:47Voihan se olla periaatteessa sama Melko-Romu kuin pikkulohkossa, mutta tuskin on muuta vaihtokelpoista osaa kuin kärjet ja konkka.
sen verran ehdein jo Rokista katsoa että kansi, saarnaaja, alipainesäädin, tiiviste, ja tosiaan kärjet ja konkka on samoja kuin muissa. Eli runko ja/tai akseli on omilla mitoillaan. Ratas saattaa sekin olla sama kuin muissa.
Aika hyvin joka tapauksessa.