Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Smirkelimies

https://www.blocket.se/mobility/item/22253743

El Caminoista puheenollen, tuo 1965 mallikaan ei o minusta pöllömmän näkönen. Sbc-4v man.

Moottorista mainitaan et vähä viritelty mut on kahdella kaasarilla. Saaneeko hyötyä vrs yks kaasari jos ei ole kovin korkea viritysaste?

Toyopet

Olen joskus kuullut/lukenut valituksia, että nettiautossa myyjät eivät vastaa jätettyihin viesteihin.
No se ei välttämättä taida olla vain saamattomien myyjien vika: olin 11.2.2024 laittanut eräästä autosta kyselyn. Myyjä oli vastannut 12.2.2024 mutta ilmoitus saapuneesta viestistä ja viesti ylipäätään tuli minulle näkyviin tänään, siis 12.4.2026.
Siis ihan melkein heti reilussa 2 vuodessa.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 12 huhtikuu, 2026, 07:33Blue Oyster-paketti on aina rattikarahkalla ja ilman konsolia  ;D

Ja karvalakkimittaristolla....

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 12 huhtikuu, 2026, 10:25Olen joskus kuullut/lukenut valituksia, että nettiautossa myyjät eivät vastaa jätettyihin viesteihin.
No se ei välttämättä taida olla vain saamattomien myyjien vika: olin 11.2.2024 laittanut eräästä autosta kyselyn. Myyjä oli vastannut 12.2.2024 mutta ilmoitus saapuneesta viestistä ja viesti ylipäätään tuli minulle näkyviin tänään, siis 12.4.2026.
Siis ihan melkein heti reilussa 2 vuodessa.
Joo välillä reistaa. Yleensä soitan ja jos ei vastaa niin tekstiviesti perään

LPR

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 12 huhtikuu, 2026, 17:49Joo välillä reistaa. Yleensä soitan ja jos ei vastaa niin tekstiviesti perään
Torissa ei voi julkaista puhelinnumeroa. Välillä tekoälli poistaa viestitkin, missä on annettu numero toiselle. Multa ei ole poistettu, mutta joiltain tutuilta on. Ilmoituksia on tullut, että puhelinnumeron antaminen on vaarallista.

B-66

Lainaus käyttäjältä: LPR - 12 huhtikuu, 2026, 18:07Torissa ei voi julkaista puhelinnumeroa. Välillä tekoälli poistaa viestitkin, missä on annettu numero toiselle. Multa ei ole poistettu, mutta joiltain tutuilta on. Ilmoituksia on tullut, että puhelinnumeron antaminen on vaarallista.

Viesteissä on riittänyt , kun korvaa puhelinnumeron nollat o-kirjaimilla,niin tekoäly ei ymmärrä sitä puhelinnumeroksi,itse ilmoitukseen en ole laittanut numeroa.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: LPR - 12 huhtikuu, 2026, 18:07Torissa ei voi julkaista puhelinnumeroa. Välillä tekoälli poistaa viestitkin, missä on annettu numero toiselle. Multa ei ole poistettu, mutta joiltain tutuilta on. Ilmoituksia on tullut, että puhelinnumeron antaminen on vaarallista.
Ite oon laittanu yhden valokuvan jossa puhelinnumero. On kyllä poikinut kaks huijausyritystä, että ei ne ihan turhaan varoittele. Mutta eipä se Torin viestikään huijaamista estä mutta jää ainakin joku jälki.

rb

LPR

Nyt on paksusti kittiä...

palontie

Lainaus käyttäjältä: B-66 - 12 huhtikuu, 2026, 18:38Viesteissä on riittänyt , kun korvaa puhelinnumeron nollat o-kirjaimilla,niin tekoäly ei ymmärrä sitä puhelinnumeroksi,itse ilmoitukseen en ole laittanut numeroa.

Näin myös mä teen.

Poweri

...ja 145hp  :shitfan:

ed. tuossa vuodelta 1961 oleva hot rodin lehtijuttu kuinka seneca saadaan kulkemaan. Jos joku on yhtä outo kuin minä ja kaivelee moisia. Tuskin.

rb

Poweri

hieno pcv systeemi. Oletan että putsarin snorkkelin edessä oleva letku on huohotin. Toisessa kopassa suti sisään menevälle korvausilmalle  :)) .
Pisteitä kuitenkin orkkis(?) putsarista jonkun typerän kromi open element lelun sijaan

LPR

Tästä löytyy konehuoneesta kyllä melkein kaikki pakolliset... Patenttivannetta, haitariletkua, sinisiä tönkköjä Aban klemmareita, nippusiteitä, ihaite sähköt sykkyrällä, kylmäkoneen lauhari laatikon öljynjäähynä ja tikkurilan värikartta. Rautalanka ja sokeripalat ei ollut näkyvissä, mutta luultavasti niitäkin löytyy.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: LPR - 12 huhtikuu, 2026, 21:38Tästä löytyy konehuoneesta kyllä melkein kaikki pakolliset... Patenttivannetta, haitariletkua, sinisiä tönkköjä Aban klemmareita, nippusiteitä, ihaite sähköt sykkyrällä, kylmäkoneen lauhari laatikon öljynjäähynä ja tikkurilan värikartta. Rautalanka ja sokeripalat ei ollut näkyvissä, mutta luultavasti niitäkin löytyy.
empäs huomannukaan, mutta on kyllä tehokkaan oloinen laatikon jäähy  ;D . Syylärin huomasin mutta en keksiny moittimista.
Tuo ruohonleikkurin bensasuti on pakollinen tietysti näissä.