Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poweri

Eikä toi "ryssänkyrpä" eli syylärin haitariletku.

Smirkelimies

https://www.nettiauto.com/dodge/dart/15688818

Tuo on ollu usein Oulun cruisingeissa. Varmaan melko ehtiväinen.

Rrottweiler

Lainaus käyttäjältä: rb - 16 huhtikuu, 2026, 18:52https://www.nettiauto.com/plymouth/satellite/15688408

Plymouth Satellite
1971

Sohva ja rattikarahka.  ??? 
Ei istu tohon koppaan ei.
En mikään pussihousu ole, mutta ei noi pakoputken päätkään istu. OEM tyyppiset olisi paljon paremmat.
Muistaakseni jostain Mopar Muscle yms lehdestä luin aikoinaan, että nuoret suosivat sohvapenkkejä ja sit vanhemmat ihmiset ostivat enemmän erillispenkkejä... hmmm mistähän moinen.  8)

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 16 huhtikuu, 2026, 11:40Onpas kyllä ihan itsetehdyn näköinen.  Lähinnä tulee mieleen ne prototyypit joiden muotoja koitettu peitellä liimaamalla päälle jotain paneleita.
Varsin upea tuo sarvis tuossa konepellillä.

Smirkelimies

Gary Grand

Mä en noiden liki "rotta"rodien hinnoittelua ymmärrä ollenkaan..
Mulle ihan sama vaikka hytti on Zilistä, hienohan tuo on, mutta hintaa on ihan liikaa vaikka olis aakkosen tai hävittäjän hytti.. :o

Pertti K

sössö

Lainaus käyttäjältä: Rrottweiler - 16 huhtikuu, 2026, 19:12En mikään pussihousu ole, mutta ei noi pakoputken päätkään istu. OEM tyyppiset olisi paljon paremmat.
Muistaakseni jostain Mopar Muscle yms lehdestä luin aikoinaan, että nuoret suosivat sohvapenkkejä ja sit vanhemmat ihmiset ostivat enemmän erillispenkkejä... hmmm mistähän moinen.  8)
kyl jenkkiautoon mun mielestä kuuluu sohva, lincolneissakin ne bill blass, cartier, gucci ym. hienoja muuten mutta kaikkia helvetin konsoleita, erillispenkkejä ym. paskaa ohjaamo täynnä. Sentään lattia vaihteita ei ole mitkä jotain eurojuttuja

Poweri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 16 huhtikuu, 2026, 23:18kyl jenkkiautoon mun mielestä kuuluu sohva, lincolneissakin ne bill blass, cartier, gucci ym. hienoja muuten mutta kaikkia helvetin konsoleita, erillispenkkejä ym. paskaa ohjaamo täynnä. Sentään lattia vaihteita ei ole mitkä jotain eurojuttuja
Mullakin käyttis pikupissa oli ehdoton vaatimus 3 paikkaa edessä, vaikka ihan oikeaa sohvaa ei edes saa.

Samalla vaatimus tosin valitettavasti eliminoi 6.2 litraset versiot koska ne on kaikki niillä helvetin konsoleilla ja erillispenkeillä.

Kaikissa muissa enemmän harraste pikupeissa onkin oikeat sohvat.

Ai niin, keräsin niitä sohvia kuistinkin täyteen 10-15 vuotta sitten, romikselta sai sillon vielä aivan uuden veroisia 80 luvun ford pikkareiden sohvia muutamalla kympillä. Niissä on mukava loikoilla.

Rrottweiler

Lainaus käyttäjältä: sössö - 16 huhtikuu, 2026, 23:18kyl jenkkiautoon mun mielestä kuuluu sohva, lincolneissakin ne bill blass, cartier, gucci ym. hienoja muuten mutta kaikkia helvetin konsoleita, erillispenkkejä ym. paskaa ohjaamo täynnä. Sentään lattia vaihteita ei ole mitkä jotain eurojuttuja
Ikää tulee niin tykkää omasta tilasta, edes autossa. Ehkä nuoret jaksaa kutea kokoajan.. mutta ei näin vanhana. Ehkä sit klo 1900 saunan jälkeen lauantaina. Ja eihän nyt +40v edes taivu autossa, se on lonkat, polvet yms sijoiltaan jos edes jotain yrittää. Eli erillispenkit vaan...  ;D  ;D

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Rrottweiler - 16 huhtikuu, 2026, 23:59Ikää tulee niin tykkää omasta tilasta, edes autossa. Ehkä nuoret jaksaa kutea kokoajan.. mutta ei näin vanhana. Ehkä sit klo 1900 saunan jälkeen lauantaina. Ja eihän nyt +40v edes taivu autossa, se on lonkat, polvet yms sijoiltaan jos edes jotain yrittää. Eli erillispenkit vaan...  ;D  ;D
Hihi, +40v...

sössö

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 16 huhtikuu, 2026, 23:37Mullakin käyttis pikupissa oli ehdoton vaatimus 3 paikkaa edessä, vaikka ihan oikeaa sohvaa ei edes saa.

Samalla vaatimus tosin valitettavasti eliminoi 6.2 litraset versiot koska ne on kaikki niillä helvetin konsoleilla ja erillispenkeillä.

Kaikissa muissa enemmän harraste pikupeissa onkin oikeat sohvat.

Ai niin, keräsin niitä sohvia kuistinkin täyteen 10-15 vuotta sitten, romikselta sai sillon vielä aivan uuden veroisia 80 luvun ford pikkareiden sohvia muutamalla kympillä. Niissä on mukava loikoilla.
dodgessa kanssa jos 4x4 kepillä eikä napilla niin keppi on siinä keskellä jalkatilassa ja sen vieressä joku typerä konsoli vaikka voisi olla tasanen jalkatila kuramatolla. Varmaan joku jalaton invalidi siinä mukavasti matkustaa

sössö

Lainaus käyttäjältä: Rrottweiler - 16 huhtikuu, 2026, 23:59Ikää tulee niin tykkää omasta tilasta, edes autossa. Ehkä nuoret jaksaa kutea kokoajan.. mutta ei näin vanhana. Ehkä sit klo 1900 saunan jälkeen lauantaina. Ja eihän nyt +40v edes taivu autossa, se on lonkat, polvet yms sijoiltaan jos edes jotain yrittää. Eli erillispenkit vaan...  ;D  ;D
sitähän saa sohvapenkillisessäkin fullsizessä, mutta erillispenkillisessä kuuppasaabissa, kuplassa tai fiatissa on aika tiivis tunnelma

Rrottweiler

Lainaus käyttäjältä: sössö - 17 huhtikuu, 2026, 01:52sitähän saa sohvapenkillisessäkin fullsizessä, mutta erillispenkillisessä kuuppasaabissa, kuplassa tai fiatissa on aika tiivis tunnelma
Aikoinaan ukko tuli herättää aamusta, Dartissa oli sohvapenkki, että tuuppas kattomaan autoasi. Minä silmät ristissä 0800 että mit.. vit... nyt on hätänä. Auto näyttää ihan hyvälle, että kastetta on auton pinta täys. Ukko sit sano, että katoppas tuulilasia, siinä oli nätit 2kpl jalkapohjan kuvaa tuulilasin kulmissa ja aikaset naapurit oli hihitellyt niitä...  :iiiiik:  :iiiiik:

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 16 huhtikuu, 2026, 20:42Mä en noiden liki "rotta"rodien hinnoittelua ymmärrä ollenkaan..
Mulle ihan sama vaikka hytti on Zilistä, hienohan tuo on, mutta hintaa on ihan liikaa vaikka olis aakkosen tai hävittäjän hytti.. :o

Zilinhän pitäisi paljon vähemmän maksaa..