Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Harri S

Kyllä se mun vanha Mersu on jo valahtanu entisöinnin tavoittamattomiin.
Perikunta oli mädättäny edesmenneen rakasta vanhaa autoa pellolla 22 vuotta ennen kuin ovat raaskineet luopua.

Toista noin isoa peltisavottaa en enää pihaan osta. Terveys ei kestä.
En vaikka tuossa olis mun itse kunnostama moottori jolla ajettu vuoden 1991 täyden konepokan jälkeen alle 80tkm, 35 vuodessa...
Joskus näemmä järki voi voittaa tunteen autoasioissakin.

Kalu

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 huhtikuu, 2026, 20:11Joskus näemmä järki voi voittaa tunteen autoasioissakin.
Noh, Mersun kun saat valmiiks niin voit taas keskittyä projekteihin joissa on enemmän tunnetta kuin järkeä. BBM, V8 Triumph, V8 Diesel prätkä... Mitässit...

Turre11

Kyllä noi kuluu. Mun 2000 lincolnissa oli penkki vastaavasti paskana ja ajettu ~100tkm

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Turre11 - 24 huhtikuu, 2026, 20:31Kyllä noi kuluu. Mun 2000 lincolnissa oli penkki vastaavasti paskana ja ajettu ~100tkm
... ja myyjänä sama spede  :))

LPR

Poweri

Suomalaisille Toiota fanaatikoille, siisti 83 cressida 5500cad.
Keskimmäinen alkaa oleen kortti-ikäinen ja aloin katteleen autoja sillä silmällä .
luksuksen huippu

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Poweri - tänään kello 04:11Suomalaisille Toiota fanaatikoille, siisti 83 cressida 5500cad.
Keskimmäinen alkaa oleen kortti-ikäinen ja aloin katteleen autoja sillä silmällä .
luksuksen huippu

Näyttäs vähän siltä et tossa olis autoo jäljellä vielä aika pitkäks aikaa. Kun kori näyttää ehyeltä.

sössö

cressidakin nimenä tuttu jostain autolehdestä, en tommostakaan muista koskaan livenä nähneeni.

Saakohan tommoseen mitään osia mistään?

Jussi

Lainaus käyttäjältä: sössö - tänään kello 04:30cressidakin nimenä tuttu jostain autolehdestä, en tommostakaan muista koskaan livenä nähneeni.

Saakohan tommoseen mitään osia mistään?
Kyllä noita kasarilla oli. Kalliina toki aika vähän. Ehkä jenkeissä ollu enemmän.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Jussi - tänään kello 04:18Näyttäs vähän siltä et tossa olis autoo jäljellä vielä aika pitkäks aikaa. Kun kori näyttää ehyeltä.

joo niin näyttää. Eikä hirveesti vituta jos jotain näpräämistä tulee, aika perustekniikkaa. Ja viittis tolla ittekin ajella joskus jos tarvii. Sisuskin kuin uusi. Ton ikäiset tojotat on muutenkin hiukan verissä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - tänään kello 04:31Kyllä noita kasarilla oli. Kalliina toki aika vähän. Ehkä jenkeissä ollu enemmän.
ehkä myös happanivat aikalaisjapsin tapaan pois ne vähätkin aika nopeasti. Aika harvinaisia kyllä loppuviimeksi monet "huonompien" valmistajien paremmat mallit on. Jotain mersuja nyt näkee aika useesti vanhojakin mutta granadat ja scorppiot on tehokkaasti häipyneet niinkun ilmeisesti tommosetkin.

Ehkä tojota teki ihan fiksusti kun teki niille paremmille malleilleen amerikkalaisten tyylillä ihan oman merkin, ties vaikka granadoitakin olisi enemmän jos ei olisi ollut vaan foortti.

Poweri

Joo en pitäny outona mallina.
Kaikki vanhat tojotat on kulttimaineessa, toi menee nopeesti
Näemmä jotkut osaset ei ole ihan itsestään selviä, laturi, vesipumppu, pari vuotta celican kanssa yhteisiä

sössö

mullakin on ollu juuri ton ikäluokan etuvetotojotia joskus. Ne oli ihan kivoja, mutta myönnän kyllä etten semmosia kyllä enää ihan hirveästi kaipaa. Se toki oli mukavaa ettei osat painaneet ihan helvetisti kaikki, mitä se tuppaa amerikkalaisten kanssa olemaan mutta pellit oli aika karmeita hitsattavia ja oli niissä monenmoista kyllä.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: sössö - tänään kello 04:56mullakin on ollu juuri ton ikäluokan etuvetotojotia joskus. Ne oli ihan kivoja, mutta myönnän kyllä etten semmosia kyllä enää ihan hirveästi kaipaa. Se toki oli mukavaa ettei osat painaneet ihan helvetisti kaikki, mitä se tuppaa amerikkalaisten kanssa olemaan mutta pellit oli aika karmeita hitsattavia ja oli niissä monenmoista kyllä.
juuei etuvetoja, mulla oli dx pitkään. Tuo olis muutaman numeron isompi ja oikeen kutvosella

palontie

Lainaus käyttäjältä: palontie - 24 huhtikuu, 2026, 19:41Mulla oli yksi Subbe tuolla väriteemalla.

Olikin se mun vähän tummempi värinen.