Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

signet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 huhtikuu, 2026, 16:53Mitätön ehkä, mutta varsin haluttu..
Niinpä,minäkin haluaisin semmoisen.Mulla on kuitenkin toistasataa aa-korista moparia ollut,eikä yhtään korjauskelpoista dusteria.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 huhtikuu, 2026, 16:53Mitätön ehkä, mutta varsin haluttu..
Ehkä kiihdytysauto tms. tarkotukseen niinkun muutkin pienet korit, mutta ei tommosia dustereita kyllä mun mielestäni juuri missään näe verrattuna johonkin siipiautoihin tai mustangeihin, challengereihin, chargereihin corvetteihin, chevelle, camaro tms. mitkä mun ymmärtääkseni on aika haluttuja. Yhtä harvinaisia tuntuu olevan mitä jotkut ihme st. regis ja nämä 80- luvun dodget tai 80- luvun isot foordit.

Hinnat on kyllä korkeahkolla kun nettiautosta kattoo, mutta moni niistäkin on joku kiihdytysvehje tai sen tapanen.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: rb - 27 huhtikuu, 2026, 11:57Mutta on siinä ollut myös tämä netti "apuna"
"mä olisin semmosta autoa ostamassa"
"Joo.. Semmosen arvo on x euroa, että enempää ei kannata maksaa" sanoo nettitietäjä näkemättä edes autoa.
Monesti mieluummin noin koska suurimmassa osassa on hinta pitkänä. Ne missä ei menee äkkiä eikä kerkee kukaan ämpyilemään.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sössö - 27 huhtikuu, 2026, 17:15ei tommosia dustereita kyllä mun mielestäni juuri missään näe verrattuna johonkin siipiautoihin tai mustangeihin, challengereihin, chargereihin corvetteihin, chevelle, camaro tms. mitkä mun ymmärtääkseni on aika haluttuja.
Tuo on muuten totta, en muistakaan milloin olen dusterin nähnyt liikenteessä tai jossain. Ehkä Big Wheelsissä on voinut olla muttei ole rekisteröitynyt aivoihin.

rb

Carillo

En kyllä ymmärrä mikä noissa maksaa. Tai jossain MoParissa johon on jonain tiettynä päivänä aamuvuorossa joku puliukko laittanut fender tagin vain yhdellä ruuvilla kiinni... Eihän noissa ole edes runkoa  :o

sössö

toikin joku ihan outo riisuttu kiihdytysrakennelma. voiko/viittiikö tommosella edes ajaa? 4v manuaali jne.

Poweri

Minä kans, rusterin hintahaitaria. Siitä voi valita, rahanmenon suhteen varmaan aika tasan menee noi kaksi jos raadosta alkaa.

Projekti auto $3000

valmis auto $120 000

Asmo

Lainaus käyttäjältä: sössö - 27 huhtikuu, 2026, 16:50en tiedä onko vaan nyt oma mielipide, mutta dusterikin on aika mitätön automalli.

Mitäpä halpamerkin halvin malli voisi muuta ollakaan.

Smirkelimies

https://www.blocket.se/mobility/item/22604055?ci=1

Empä o tommostakaan ennen nähny: 1961 Rambler American cabriolet. Aika evullinen (kai) ku ottaa huomioon et katto ja sisustus on uusittu.

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Asmo - 27 huhtikuu, 2026, 20:03Mitäpä halpamerkin halvin malli voisi muuta ollakaan.

Nyky hintatason mukainen superauto?  :iwantit:  :wc:

Carillo

rb

https://www.nettiauto.com/chrysler/newport/15714772

Chrysler Windsor
1962

Vuoden liian uusi, mutta..
Onhan toi keula helvetin makee.  8)

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 28 huhtikuu, 2026, 19:45https://www.nettiauto.com/chrysler/newport/15714772

Chrysler Windsor
1962

Vuoden liian uusi, mutta..
Onhan toi keula helvetin makee.  8)

Hinta ja kunto ei korreloi. :o