Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

rb

https://www.nettiauto.com/dodge/mirada/15719796

Dodge Mirada
1980

Noitahan tuli ihan maahantuojan kautta, mutta suurin osa lienee jo maatunut.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 huhtikuu, 2026, 18:22https://www.nettiauto.com/dodge/mirada/15719796

Dodge Mirada
1980

Noitahan tuli ihan maahantuojan kautta, mutta suurin osa lienee jo maatunut.
Noista mä aina tykkäsin. Kymppi olis kohtuullisempi hinta kuitenkin. Harvinainen auto kyllä nykyään missä vaan. Okei 12t, kuntohan on kuin uusi.
Vinyylikatto ei tietenkään sovi mihinkään, mutta tossa sitä ei hirveesti edes ole.

Poweri

Tää on jo aika hurjaa, huippukuntoinen, isolohko, mätsing nambers, jne jne, 35000cad eli 22000e.
Vissiin lama iskee jo tosissaan tai jotain

sarkeri 383

rb

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 huhtikuu, 2026, 19:27Tää on jo aika hurjaa, huippukuntoinen, isolohko, mätsing nambers, jne jne, 35000cad eli 22000e.
Toi on vaan kun toi koppa ei kaikille maistu. :-\
Siistissä kunnossa kyllä, mutta jos ois kaksivuotta uudempi, niin ottajia olisi jonksi asti.

palontie

Siitä halvalla persoonallinen reissureki.Otamme yön karavaanareihin ostajan heti.

https://www.nettiauto.com/ford/muu/15719881

Poweri

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 huhtikuu, 2026, 19:33Toi on vaan kun toi koppa ei kaikille maistu. :-\
Siistissä kunnossa kyllä, mutta jos ois kaksivuotta uudempi, niin ottajia olisi jonksi asti.

joo niin eikai, mikä sopii mulle varsin hyvin koska toi taitaa lopulta olla mun suosikki. Ois kyl upee jo tossa pihalla, ja 383 taitaa olla ihan ajomoottori sikäli ettei ole kulutukseltaankaan mikään hemi tms sixpäkki.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: palontie - 30 huhtikuu, 2026, 19:49Siitä halvalla persoonallinen reissureki.Otamme yön karavaanareihin ostajan heti.

https://www.nettiauto.com/ford/muu/15719881
vittu mikä paskaläjä

sössö

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 huhtikuu, 2026, 19:55joo niin eikai, mikä sopii mulle varsin hyvin koska toi taitaa lopulta olla mun suosikki. Ois kyl upee jo tossa pihalla, ja 383 taitaa olla ihan ajomoottori sikäli ettei ole kulutukseltaankaan mikään hemi tms sixpäkki.
on toi koppa ehkä paras, niitä muita näkee aika paljon

Springer

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 huhtikuu, 2026, 19:56vittu mikä paskaläjä
Kannattaako kommentoida jos mitään positiivista ei ole sanottavana? Äiti opetti jo aikoinaan että ole hiljaa jos ei ole mitään positiivista sanottavaa!

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Springer - 30 huhtikuu, 2026, 20:01Kannattaako kommentoida jos mitään positiivista ei ole sanottavana? Äiti opetti jo aikoinaan että ole hiljaa jos ei ole mitään positiivista sanottavaa!
:))   Ai tää olikin sun ilmo  ;D  Noh, ei se aisaa muuta, ja tulihan tälle nyt julkisuutta, mikä on aina positiivinen seikka.
Negatiivinen kommentointi olkoon kansanhuvimme jatkossakin  :pokaali:

Springer

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 huhtikuu, 2026, 20:10:))  Ai tää olikin sun ilmo  ;D  Noh, ei se aisaa muuta, ja tulihan tälle nyt julkisuutta, mikä on aina positiivinen seikka. Negatiivinen kommentointi olkoon kansanhuvimme jatkossakin  :pokaali:
No, eipä ollut minun ilmo, eikä minusta tuollaista negatiivista kommentoinia tarvita.

rb

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 huhtikuu, 2026, 19:55joo niin eikai, mikä sopii mulle varsin hyvin koska toi taitaa lopulta olla mun suosikki
Juu!.... Makuasioita sano, mutta mulle maistuu paremmin Coronettina..

sössö

eikö se aika hyvin tuota kuvasta?

Ison työn vaatii jos käytettävän tahtoo, kaikki homeet ja paskat pois sisältä jne

sössö

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 huhtikuu, 2026, 20:10:))   Ai tää olikin sun ilmo  ;D  Noh, ei se aisaa muuta, ja tulihan tälle nyt julkisuutta, mikä on aina positiivinen seikka.
Negatiivinen kommentointi olkoon kansanhuvimme jatkossakin  :pokaali:
bad news is good news, no news is bad news, good news is no news

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Springer - 30 huhtikuu, 2026, 20:16No, eipä ollut minun ilmo, eikä minusta tuollaista negatiivista kommentoinia tarvita.
Miks @palontie saa sit kommentoida just tollai kaikkeen eikä kukaan sano mitään, ja mä muka en! Ihan epistä, mä en ala mitään. Rikon sun hiekkalinnan nyt ja meen himaan.