Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poweri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 30 huhtikuu, 2026, 21:58vetäkääpä henkeä välillä

Enkä edes kommentoinu kenenkään juttuja, vaan sitä vitun paskaläjää  :o . Tää alkaa sijaisloukkaantumaan jonkun tuntemattoman romun puolesta :)) .
Ja nyt vedän henkeä ja valmistelen mökkireissua.

sössö

kyllä se aika paska oli. Varmaan jonkun astman saisi jos tommosessa pidemmän reissun tekisi

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 huhtikuu, 2026, 18:22https://www.nettiauto.com/dodge/mirada/15719796

Noitahan tuli ihan maahantuojan kautta, mutta suurin osa lienee jo maatunut.
Juu ihan jonkin verrankin. 18 kpl -80, 7 kpl -81, 7 kpl -82, 12 kpl -83 ja 1 kpl -84 Tuulilasissa julkaistujen ensirekisteröintitilastojen mukaan.

Hinnaksi annettu n. 215 000 markkaa vuonna -82. Vertailun vuoksi BMW 728i 215 000 markkaa, Mersu 280 CE 219 000 markkaa ja Jaguar XJ6 277 000 markkaa.

Mielestäni Mirada on ollut aikalaisekseen amerikkalaiseksi aivan hillityn tyylikäs auto vaikka teknisesti ei mitenkään eksoottinen olekaan.

sössö

semmonen kiilakeula LTDkin on ihan hauskan näkönen

Pande

Oikeasti täälläpäin harvinainen amerikkalainen. Mulla taitaa olla tällaisen lehdistömateriaaleja jossakin. Ainakin on valokuva jossa kaveri kököttää autonäyttelyssä tuollaisen takapenkillä demonstroimassa takapenkin saavutettavuutta tuon kaapparioven kautta. Kivahan se, että tuollainenkin täällä on hyväkuntoisena mutta toinen juttu että löytyykö ketään tämänkaltaisesta kiinnostunutta säilyttämään ja ylläpitämään tällaista laitetta.

-99 Saturn SC2 hintaan 4 100 euroa.

Pande

Niin iso auto ettei ole yhteenkään kuvaan sopinut kokonaan.  ;D  Varhainen DAF eli Daffodil. Puutteineenkin kuulostaa kohtuuhintaiselta, kun näyttää kuitenkin pääosin aika hienoksi laitetulta.

-64 DAF Daffodil 2 800 euroa.

jariha

joo toi länsirannan ja kanadan välinen sota vois rauhottua? vtuttaa monessa topikissa kattella tommosta jäyhimistä... tästä tähän.

palontie

Nyt on forkassa kyllä ihme fiilis päällä ja moni aivan hermona.

jariha

Lainaus käyttäjältä: palontie - 01 toukokuu, 2026, 05:47Nyt on forkassa kyllä ihme fiilis päällä ja moni aivan hermona.

niinpä...

Poweri

Asia on yksinkertainen.

Jos mä en voi täällä sanoa että joku satunnainen netti auto on mun mielestä paska, niin tää oli tässä.

Saanko vai en? Kertokaa nyt, niin ei tarvi sitten sen pidempään ihmetellä.

Gary Grand

:rotfl:
Täällähän on ollu hyvä meno. :rotfl:

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 01 toukokuu, 2026, 06:54Asia on yksinkertainen.

Jos mä en voi täällä sanoa että joku satunnainen netti auto on mun mielestä paska, niin tää oli tässä.

Saat 👍🏻

palontie

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 01 toukokuu, 2026, 06:54Asia on yksinkertainen.

Saapi sanoa,mutta jos nyt forkkalainen omaa autoonsa esittelee niin voi sitä kai fiksumminkin kertoa jos nyt ei pidä autosta.Ei oo pakko sanoa ett ätoihan on sysipaska ja ruma ja päin vittua tehty.Yrittää silleen kierrellen ja kaarellen. :D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 01 toukokuu, 2026, 07:51Saapi sanoa,mutta jos nyt forkkalainen omaa autoonsa esittelee niin voi sitä kai fiksumminkin kertoa jos nyt ei pidä autosta.Ei oo pakko sanoa ett ätoihan on sysipaska ja ruma ja päin vittua tehty.Yrittää silleen kierrellen ja kaarellen. :D
:rotfl:
Kyllä mun ritsoista saa ihan rehellisesti sanoa.. :o Kaikki ei vaan maistu kaikille.

Tuo "Home schweet home"-linjuri oli aika kova. :thinking:
Jos moisen hankkisin, niin saisin asuakin siinä. O0 Jossain kaukana..

palontie

No tässä vuosien saatoissa kyllä jo tuntee osan tyypeistä niin että uskaltaa sanoa aika suoraankin,vittuilu on välittämistä..