Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Chevytb02

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - 23 toukokuu, 2026, 15:45Ja LS keulille.
Ja kakkan marjat volovon b5244t ja ajelet maailman tappiin

Kalu

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 23 toukokuu, 2026, 17:38Mää olin vielä 70-luvulla pussin painona vain.
Mulla taas toi 70-luku oli niin villiä aikaa ettei siitä muista mitää. Kuset ja paskat housuissa oksentelin rinnuksille, ryömin ja konttailin, sekä saatoin jopa liikkua katkokävelyä muistuttavalla tavalla...

Ja ei, tää ei ollut Palontien postaus.......

Tukaani

Miten ihmeessä toi voi olla museorekisterissä?
Tosin mielestäni tuollaisilla suomikummallisuuksilla huomattavasti enemmän historiallista arvoa kuin jos olisi täysin normaali vastaava tuontivehje.

https://www.nettiauto.com/ford/ltd/15763071

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Tukaani - 23 toukokuu, 2026, 19:18Miten ihmeessä toi voi olla museorekisterissä?
Tosin mielestäni tuollaisilla suomikummallisuuksilla huomattavasti enemmän historiallista arvoa kuin jos olisi täysin normaali vastaava tuontivehje.

Aikakauden mukaista säätöä 👍🏻

Carillo

sämpy

Jotenki tuli 262 perttoone mieleen...

Jollain tuostakin sais varmaan hyvän näköisen. Kromit hittoon, mattamustaksi ja takapilariin punavalkoraidoitus?

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Tukaani - 23 toukokuu, 2026, 19:18Miten ihmeessä toi voi olla museorekisterissä?

Ilmastointikin perinteiseen tyyliin disabloitu, mitä sillä täällä tekee...

sössö

Lainaus käyttäjältä: Jussi - tänään kello 01:10Ilmastointikin perinteiseen tyyliin disabloitu, mitä sillä täällä tekee...
mut onhan tuolla kaikki paikoillaan. Noi alumiiniputkethan perinnedisabloinnissa katkaistaan korjauskelvottomaksi.

sämpy

Menikös se niin, että oman aikakautensa muutoskulttuuria edustavat tekeleet on ok, kunhan niillä ei yritetä muuttaa auton identiteettiä, esimerkiksi tekemällä pikkulohkoautosta hemi-ärteetä.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 23 toukokuu, 2026, 12:35Toi ois kyl symppis painella menemään ja tuohon vielä muna vaunu perään ai ettein että oia nannaa
Jonkun moottorin tuollanen vaatisi että jaksaisi muualla kuin omassa pihassa vaunua siirrellä.. :))
Enkä nyt lähtis @Kustom STW linjalle edes. :))

Ei vaan ole mikään tykki tuolla isommalla bensakoneellakaan. :driving:

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - tänään kello 10:10Jonkun moottorin tuollanen vaatisi että jaksaisi muualla kuin omassa pihassa vaunua siirrellä.. :))
Enkä nyt lähtis @Kustom STW linjalle edes. :))

Ei vaan ole mikään tykki tuolla isommalla bensakoneellakaan. :driving:

Slantti tai fordin kutonen koska kuulostaa kivalle.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - tänään kello 10:16Slantti tai fordin kutonen koska kuulostaa kivalle.

Nii joten sellanen 300cid tulee mulla Bedfordiin!

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - tänään kello 12:00Nii joten sellanen 300cid tulee mulla Bedfordiin!

Hö mulla galaxiessa ja ylimääräsenä vaan 240cid koneet + 1 kokonaan purettuna.

Kustom STW

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - tänään kello 12:29Hö mulla galaxiessa ja ylimääräsenä vaan 240cid koneet + 1 kokonaan purettuna.
Olisko myytäväksi asti automaattia tai sitte manuaalivaihteistoa lattishifterillä?

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Kustom STW - tänään kello 12:32Olisko myytäväksi asti automaattia tai sitte manuaalivaihteistoa lattishifterillä?

Ei oo automlootia yhtään.

Mä jostai syystä tykkään manuaaliloota autoista  ;D